Saat käyttöösi aikakoneen. Mihin haluaisit matkustaa?
Kommentit (50)
Viimeviikkoon jättämään eurojackpotkupongin.
Antiikin kreikka. Koska vaan kiinnostaa älyttömästi.
Abivuoteeni yli 20 vuoden taakse. Ja ottaisin silloisen poikaystäväni takaisin enkä tekisi samaa virhettä kuin silloin, eli päästäisi häntä elämästäni.
Vuoteen 1995 tai tuhat vuotta tulevaan.
Koska pelkäisin, että mokaisin jotain, muuttaisin nykyaikaa jotenkin huonommaksi, yrittäisin olla mahdollisimman paljon tekemättä mitään.
Voisin matkustaa Queenin Wembley stadionin keikalle 1986. Katsoisin keikan ja tulisin sitten takaisin.
60 ja 70 luvuille. Paljon hyvää musiikkia. Nuoriso-ja pop-kulttuurit syntyivät.
Vuoteen 2004. Olisin paljon nuorempi, tietäisin tulevaisuuden valintojen seuraukset, menisin eri suuntaan ja tekisin minua huijanneelle pelimiehelle pari kepposta.
No riippuu jäisinkö sinne aikaan vai olisko minulla joku tietty aika? Olisinko itse nuorena siinä ajassa? Jos ensimmäinen, menisin 90-luvulle, tekisin pientä veikkausta ja alkaisin ennustajaksi. Jos taas vain kävisin siellä, etsisi oman itseni nuorena ja kertoisin mitä kaikkea hänen ei tule tehdä seuraavan kymmenen vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vuoteen 1984.
Miksi juuri tuonne?
Hetkeen kun isoisäni kaatui sodassa ja pyrkisin estämään tapahtuman. Esim. isäni lapsuus olisi ollut varmasti helpompi jos hän ei olisi ollut sotaorpo eikä hänelle olisi ehkä sitten aikuisena tullut esim. alkoholismia. Se taas tekisi perheeni elämän helpommaksi lapsuudessani ja siitä hyötyisi minun lisäkseni äitini ja sisarukseni.
Matkustaisin reilu parikymmentä vuotta ajassa taaksepäin ja antaisin perheelleni kunnollista kriisiapua sisarukseni kuoleman jälkeen. Kuolemaa en osaisi estää kun en ole taikurilääkäri.
6.8.1945 lähelle hiroshimaa, tahdon nähdä sen räjähdyksen omin silmin.
Vuoden 1966 (syntymävuoteni) "svengaavaan Lontooseen" tai sitten San Franciscon vuoden 1967 hippipsykedeliaan ja "rakkauden kesään". En tietenkään itse muista tuosta ajasta mitään ja olen kateellinen niille jotka saivat olla silloin nuoria. Mahtavaa musaa ja groovya meininkiä!!!
Menisinpä ajassa eteen tai taaksepäin niin suurella todennäköisyydellä päätyisin avaruuteen. Maapallo kirmaa melko vauhdilla, niin tekeem yös aurinkokunta ja koko galaksi.
Haluisin matkustaa 50-100 vuotta eteenpäin. Olisi mielenkiintoista tietää, miten maailma makaa silloin.