Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini täyttää tänään 58 vuotta, mitä ostan lahjaksi? Apua

Vierailija
23.11.2018 |

Mitä sinä haluaisit? Kutsu juhlimaan tuli siis vasta äsken, tyhjin käsin en haluaisi mennä. Rahaa ei ole liikoja, kukat on ehkä aika tylsä idea, viiniä mutsilla on, karkkia, leivonnaisia tms. ei syö ja korut maksavat liikaa. Pää lyö ihan tyhjää. Auttakee.
T. Nim. Luotan av:n voimaan

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hierojalle, kasvo- tai jalkahoitoon.

Vierailija
22/26 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on hyviä black friday -tarjouksia. Itse ostin juuri äidilleni 86-vuotislahjaksi 2 vuorokauden hotelliloman naantalin kylpylään. Siihen illallisen kahdelle yhtenä iltana ja tervetuliaskuohuviinin huoneeseen. Hän saa itse päättää lähteekö sinne jonkun ystävänsä kanssa tai minun, tyttäreni tai poikani. Maksan matkat junalla tai Onnibussilla Naantaliin ellei mennä autolla. Naantalin kylpylän majoituksista saa tänään 40-60 % alennuksen. On myös muita hotelleja alessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita kirje. Kerro muistojasi äidistä. Mitä muistat, millainen puku, kampaus, ruoka, tapahtuma, satu, toruminen, kommellus jne on jäänyt mieleesi.

Minä sain runon 60-vuotislahjaksi pojaltani. Ihana lahja. Paras!

Tertuntaa-laulu!

Avaa vähän, en ymmärrä? Pertunmaan laulu on kyllä jo olemassa....

Vierailija
24/26 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita kirje. Kerro muistojasi äidistä. Mitä muistat, millainen puku, kampaus, ruoka, tapahtuma, satu, toruminen, kommellus jne on jäänyt mieleesi.

Tertuntaa-laulu!

Taidat olla uusi palstalla? Nää Tertuntaat on ihan klassikoita!

Vierailija
25/26 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivouspaketin. Eli vaikka keväällä teet hänelle suursiivouksen, siitä tykkäisin.

Teen tämän joka vuosi muutenkin

Ap

Vau. :) Olet Hyvä tytär.

Olen suunnilleen äitisi ikäinen, omat aikuiset lapseni eivät tee yhtään mitään avukseni. Päinvastoin, itse käyn heidän luonaan auttamassa, remontoimassa, siivoamassa, lapsenvahtina, koiransa mulla myös hoidossa, jos menevät reissuun, jne jne.

Meillä on siis ihan ok välit, mutta miten heille ei tule mieleenkään, että minuakin voisi muistaa jotenkin?

Ikkunoita olen joskus pyytänyt pesemään, rahallista korvausta vastaan sekin. Silti avun saaminen on hyvin nihkeää, ja mieluummin aherran sitten itse.

Vierailija
26/26 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tertuntaa-laulu!

Taidat olla uusi palstalla? Nää Tertuntaat on ihan klassikoita!

No aika uusi olen. Kerro nyt mikä se on! Haluan mukaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän