Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska aloitatte joulun ryyppyputken?

Vierailija
23.11.2018 |

Ei täällä pimeässä kestä selvinpäin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna

Vierailija
2/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24.12 klo 11.30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissavuoden juhannuksena.

4/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2200.

On tapahtunut reinkarnaatio ja olen tilhi, joka vetää pihlajamarja-överit, lentää kännissä päin ikkunaa ja taittaa niskansa.

Vierailija
5/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti aatonaattona aloitellaan ja siitä lasketellaan jonkinmoisessa rännissä liki loppiaiseen. Osa lomalla, osa ”töissä” krapulassa/kännissä. Onneksi vuodenvaihteen tienoilla ei duunissa tapahdu mitään, ja lapset ja vaimon voi tuupata mummoloihin.

Joulupäivänä ja tapanina perinteisesti kavereiden kanssa baariin. Löytyy aina hyvin nuorta joulumielistä, seurankipeää ja humalaista heitukkaa pokattavaksi. :S

Vierailija
6/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyyspäivänä perinteisesti. Tänä vuonna on sopivasti putki niin, että sen jälkeisenä perjantaina firman pikkujoulut. Siinä kun melkein viikon tenuttaa, ja alkaa sen jälkeen joulunvalmistelun siivoten, leipoen, askarrellen kaikki illat pikkuisen tissuttellen ja tietenkin viikonloput täysissä lärveissä, niin on jouluaaton illasta pahimmat suorituspaineet pois ja kinkunpaistokrapulan parantelun merkeissä oikein tukeva pohja Suurelle Pyhien Örvellykselle joka jatkuu tauotta johonkin uudenvuodenpäivän ja loppiaisen väliseen sumuun saakka. Ei huomaakaan joulukilojen kertymistä.

Vierailija
7/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulevana viikonloppuna aloitellaan siten että viikonloput juodaan reippaammin ja viikot tissutellaan joka ilta. Jouluaaton aattona sitten aloitetaan oikein kunnolla suvun kanssa juominen jota aletaan uuden vuoden jälkeen hiljentelemään ja loppiaiseen lopettaa. Välillä toikkaroidaan muutama päivä töissä/koulussa ne joiden on tarve, mutta ei selvinpäin.

Vierailija
8/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteitä kunnioittaen vasta jouluaattona klo 11 terästetyllä glögillä.

Vierailija
9/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on sisäinen Jeesus, eikä minun siten tarvitse olla humalassa!

Vierailija
10/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, me muut joudumme ottamaan jeesuksemme nestemäisessä muodossa. :(

Vierailija
11/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun ensimmäinen. Juon ensimmäisenä päivänä yhden lonkeron, toisena päivänä kaksi, kolmantena kolme ja niin edelleen.

Vierailija
12/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusaunan jälkeen otan jouluoluen.

Vierailija
13/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi Maria ilmeisesti, jos Jesse sisälläsi majailee. Pukkaa ihmeessä pihalle jouluna.

Meillä aloitellaan oletettavasti 22.12. Jouluaattona, -päivänä ja tapanina baarissa, se on ihan selvä. Kaikki liikenteessä eikä tippaakaan kiinnosta kökötellä kotona. Plus kumpikin meistä ravintola-alalla, joten kiva olla kerrankin jouluna tiskin toisella puolen.

Vierailija
14/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan joulun kevyellä huppelilla 23.12 kun kinkku on uunissa ja sauna lämpiää. Hyvää ruokaa ja juomaa sopivasti hyvässä seurassa, suklaata ja pari hyvää kirjaa niin olo mitä mainioin koko joulun. Paluu arkeen 27.12.

Vierailija
15/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa torstaina 20.12 tai viimeistään perjantaina 21.12, jos ei ehdi töissä siivota pöytää ennen joululomaa. Talviloman käytän joulun välipäiviin. Ensin vietän joulun kännissä Suomessa ja sitten lähden viikoksi etelään kännäämään. Loppuu sitten loppiaisena vissypulloon ja röyhtäisyyn.

Vierailija
16/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarikännit voi aloittaa joulukuun alussa. Juice Leskisen Sika biisi sopii hyvin taustamusiikiksi. Suosittelen kuivaharjottelua jo nyt.

Vierailija
17/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:palstan tonttuilu-osasto kirjoitti:

Kalsarikännit voi aloittaa joulukuun alussa. Juice Leskisen Sika biisi sopii hyvin taustamusiikiksi. Suosittelen kuivaharjottelua jo nyt.

Joulunviettomme alkaa jo toukokuussa....

Vierailija
18/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä nousuissa jo kuukauden :) Etätöissä menee kevyemmin ja perhettäkin jaksaa.

Vierailija
19/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Joulu on lasten juhla.

Vierailija
20/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan ensimmäisenä adventtina ja lopetan loppiaiseen. Jouluörvellyksen huipennus on, kun loppiaisaattona kaikki viinat on juotu ja lopuksi syödään kiljumäski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän