Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Panacodia käyttää, jos on menossa ottamaan tatuointia?

Vierailija
23.11.2018 |

Onko tietoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa siihen on mitään estettä. Parasematoli tosin kannattaa erotella ensin pois ja käyttää vain kodeiini, ei maksaa kannata sillä paskalla pilata.

Vierailija
2/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan tuosta mitään apua. Itse otin kun olin menossa hammaslääkäriin. En huomannut mitään vaikutusta. Yhtä tuskallista oli kuin ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs otat suun kautta etkä hiero siihen ihoon niin voit.

Vierailija
4/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vielä tatuointia! On kyllä niin kauhean näköistä kun koko nahka on kirjavana. Säästä sekin raha

johonkin mukavaan.

Vierailija
5/5 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskimpa siihen on mitään estettä. Parasematoli tosin kannattaa erotella ensin pois ja käyttää vain kodeiini, ei maksaa kannata sillä paskalla pilata.

Mulla on krooninen ja hyvin kivulias selkävaiva. Se on niin "mukavaa" kun te kaikki äitin pikku kotikemistit ja muut narkomaanin pellet puuhailette näiden lääkkeiden kanssa. Jokaista reseptiä joudun likimain rukoilemaan lattialla kivusta kontaten koska jossain päin on tyyppejä, jotka popsivat näitä huvikseen.

Ei toisaalta voi olla nauramatta. Netti on täynnä A-luokan huumeita niitä haluaville nja silti jonnejen pitää riipiä kodeiinimilligrammansa särkylääkkeestä...

Miksi et sitten vaihda subuun? Käytä sitä 1-2 vuotta laittomasti ja pääset korvaushoitoon, joka takaa ilmaiset subut loppuelämäksi. Se on paljon parempi kipulääke kuin panacod - ja täysin ilmainen sitten kun pääset k-hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi