Onko tekoturkistakki jo nolo?
Onko enää muodissa? Ja pitääkö vain nuoret niitä?
Mietin ostamista.
Kommentit (25)
Arktisella vyöhykkeellä lämpimän vaatteen käyttämisessä ei ole mitään noloa.
Ajattelin että tuleeko siitä vaahtokarkki efekti? Zarassa olisi yksi kiva..
ap
Mä ainakin pukeudun kuten itse haluan!
Ei tulisi mieleenkään kysellä muiden mielipiteitä siitä, mitä päälleni pistän.
Mikä sua vaivaa, AP?
Ehkä mä pelkään että kaikki katsoo että mikä tuokin luulee olevansa.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Huono itsetunto siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Huono itsetunto siis.
joo
ap
Hyvä ihminen, osta just sellainen vaate kuin sun mielesi tekee. Turha miettiä, mikä on noloa ja mikä ei.
Aidossa turkiksessa ei tosiaan ole yhtään mitään noloa. Lämmin, kestävä vaate. Sama vaate nyt kolmannella polvella, se on ekologista, jos mikä. Samaa ei voi sanoa noloista tekoturkistakeista, jotka eivät maadu. Koskaan. Öljystä kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Aidossa turkiksessa ei tosiaan ole yhtään mitään noloa. Lämmin, kestävä vaate. Sama vaate nyt kolmannella polvella, se on ekologista, jos mikä. Samaa ei voi sanoa noloista tekoturkistakeista, jotka eivät maadu. Koskaan. Öljystä kun ovat.
Siis tekoturkkikin on egologinen.
Kuten mainitsitkin, ei maadu koskaan.
Ehkä viides polvikin käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse jättäisin kyllä kauppaan. Mutta jos sellaista haluat, niin osta nyt mieluummin ainakin tosiaan se feikki. Aidon turkin käyttäminen on nolointa mitä on.
Höpö, höpö, hirvenännnäköisiä takit, joiden hupun reunaa kiertää karmea tekoturkis. Jäkyttäviä! Minä suostuu käyttämään vain aitoa turkista ja nahkaa. Vaatteissa välttelen keinokutua!
Vierailija kirjoitti:
tämä
https://www.zara.com/fi/en/faux-fur-coat-p04369246.html#selectedColor=6…
ap
Ruma on. Jätä ostamatta.
Siis niitähän näki Pariisin, Milanon, New Yorkin ja Lontoon syysmuotinäytöksissä pilvin pimein, joten nyt ovat lyöneet läpi aitojen turkisten tilalle mikä on tietysti hyvä asia.
Värejä valkoisesta mustaan, keltaisesta oranssiin ja vaaleansinisestä tummanpunaruskeaan.
Italian näytöksissä niitä ei ollut yhtä paljon kuin muualla, mutta he suosivat valitettavasti vielä aitoja turkkeja, "kiitos" luksusmerkki Fendin :(
Eri mallisia näkyi eli kapeampia ja pussimaisempia, mutta lähinnä sellaista pituutta joka ulottuu pepun alle.
Siinä esimerkkejä sellaisista tekoturkeista jotka ovat muotia, näitä näkyi Keski-Euroopassa ja Jenkeissä enemmän kuin täällä Suomessa, viikko ja kaksi viikkoa sitten. Ehkä täälläkin alkaa näkyä enemmän pian?
http://loveandloathingla.com/wp-content/uploads/2018/01/FAUXFUR.jpg
https://files.stylewish.me/collage/4757/4314.jpg
http://www.shoppingmycloset.com/wp-content/uploads/2017/12/2018-01-04_c…
Eikä aitoja turkiksia käytä enää julkkispiireissäkään muut kuin jotkut kakkosluokan nolot wt-Kardashianit.
Vierailija kirjoitti:
Siis niitähän näki Pariisin, Milanon, New Yorkin ja Lontoon syysmuotinäytöksissä pilvin pimein, joten nyt ovat lyöneet läpi aitojen turkisten tilalle mikä on tietysti hyvä asia.
Värejä valkoisesta mustaan, keltaisesta oranssiin ja vaaleansinisestä tummanpunaruskeaan.
Italian näytöksissä niitä ei ollut yhtä paljon kuin muualla, mutta he suosivat valitettavasti vielä aitoja turkkeja, "kiitos" luksusmerkki Fendin :(
Eri mallisia näkyi eli kapeampia ja pussimaisempia, mutta lähinnä sellaista pituutta joka ulottuu pepun alle.
Italialaisista Gucci on onneksi ilmoittanut ettei enää osallistu eläinrääkkäykseen eikä aio enää käyttää turkiksia tuotteissaan.
Minusta tuo Zaran tekoturkki ei ole kovin kivan värinen, mutta se on vain minun mielipiteeni, jos itse tykkäät siitä ap niin osta ihmeessä. Turha välittää muiden mielipiteistä.
Tekoturkis on muuten trendikästä juuri nyt? En tarkoita että sen takia pitäisi ostaa, mutta niitä on tosiaan paljon kaupoissa. Itse hankin viime talvena kivan tekoturkin Tigerilta, tällaisen sinisen, ja se on minusta ihana. Tänä talvena niitä on ihan joka paikassa. Ei haittaa mua.
Aito turkis on sen sijaan nolo. En osta mm. Max Maralta mitään koska käyttävät aitoa turkista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Zaran tekoturkki ei ole kovin kivan värinen, mutta se on vain minun mielipiteeni, jos itse tykkäät siitä ap niin osta ihmeessä. Turha välittää muiden mielipiteistä.
Tekoturkis on muuten trendikästä juuri nyt? En tarkoita että sen takia pitäisi ostaa, mutta niitä on tosiaan paljon kaupoissa. Itse hankin viime talvena kivan tekoturkin Tigerilta, tällaisen sinisen, ja se on minusta ihana. Tänä talvena niitä on ihan joka paikassa. Ei haittaa mua.
Aito turkis on sen sijaan nolo. En osta mm. Max Maralta mitään koska käyttävät aitoa turkista.
No tuo nyt ei todellakaan ole kivan värinen. Perus suomalainen: pukeutuu vaan tummiin väriin ja muut värit on noloja.
Itse jättäisin kyllä kauppaan. Mutta jos sellaista haluat, niin osta nyt mieluummin ainakin tosiaan se feikki. Aidon turkin käyttäminen on nolointa mitä on.