Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö sen, että puolisollasi on kavereina exiä ja vanhoja säätöjä?

Vierailija
22.11.2018 |

Siis entisiä seksisuhteita, mutta nykyään enää kavereita. Onko sulle ok, että he viestittelevät, ehkä myös tapaavat? Miksi on ok? Miksi ei ole ok?

Kommentit (1142)

Vierailija
481/1142 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai se on että on exiä eikä tulevia kumppaneita kaveripiireissä?

Eikä itseäni haittaa vaimon nuoruuden poikaystävä Facebook-kaverilistalla, miksi haittaisi. Siinä vaiheessa jos joku löytyy vaimon kanssa saman peiton alta, voidaan mustasukkaisuudesta alkaa keskustelemaan.

Minä en ainakaan viitsi vainoharhoilla elämääni alkaa pilaamaan, varsinkaan tilanteessa jossa minkäänlaista oikeaa syytä yhtään mitään epäillä ei ole

M36

Vierailija
482/1142 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet täällä peräänkuuluttavat, että on minulla oikeus että saan kaveerata eksien kanssa, joskus hyvinkinkin tiiviisti ja jopa puhua asioita ohi ja yli uuden kumppanin.

On toki varmaan sitten.

Mutta myös pitää yrittää ymmärtää, että uudella kumppanilla on myös oikeus tuntea, että häntä ja hänen tunteitaan kunnioitetaan. Jos liika kaveeraus haittaaa parisuhdetta, niin oikeudenmukaista on pysähtyä miettimään onko ehkä ihan oikeutettua kuunnella mitä kumppani sanoo. Että hän puhuuko ihan asiaa. Miksi tätä on niin vaikea uskoa?

Tuntuu, että vain näillä kaveeraajilla on oikeus käyttäytyä miten itse tahtoo ja vielä katsovat oikeudekseen moittia ja arvostella uutta kumppania ahdasmieliseksi ja vainoharhaiseksi jne.

Tuntuu kuin tällä aajtusmaailmalla ja periaatteella sillä uudella kumppanilla ei olisi mitään merkitystä ja arvoa, vain näillä keskenään olevilla eksillä. Parisuhde saa voida huonosti kaveeerauksen vuoksi kunhan entinen suhde voi hyvin.

Miksi tällaiset ihmiset edes menevät uuteen suhteeseen? Kun selvästi eivät pysty irrottamaan vanhasta eivätkä sitoutumaan uuteen. Eihän se uusi siihen ole syyllinen, hän on vain normaalisti tunteva ihminen?

Nämä jotkut moniavioiset lilluvat jossain ihmeellisestä tunteiden välimaastossa, ainakaan kovin vahvoja tunteita ei siihen uuteen silloin voi olla. Pikemminkin tuntuu, että paljon vahvempia tunteita on niihin vanhoihin. Hehän tässä eivät ole kypsiä parisuhteeseen. Mutta syytetään uutta kumppania ja laitetaan oma pää pensaaseen ja hurskastellaan puhtaalla kaulalla. Joka ei ole puhdas.

Jos on sitoutunut ja vahvat tunteet, niin oikein sydämestään haluaa, että uudella kumppanilla on kaikki hyvin ja hänelle ei tuota turhaa tai ylimääräistä mielipahaa. Hänen tunteensa pitäisi olla tärkeämpi kuin sen entisen, oli se sitten kuinka *hyvä tyyppi* tahansa. Miksi alkaa olla uuden kanssa jos vanha tuntuu paremmalta tyypiltä?

Lillujat, säästäkää normaalia parisuhdetta arvostavat ihmiset mielipahalta ja pettymyksiltä ja pysykää yksin tai eksienne kanssa!

Juuri näin!

Mutta eivät pysy koska jännityksen haku. Ja eivät pysy koska ihmissuhteet on pelailuun.

Varsinkin jos saa jonkin kainaloon jota kehuskella milloin moottoripyörästä milloin että saanut pelastettua ahdasmielisestä vaimosta... Mikään ei riitä ja se juna ei pysähdy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1142 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni laittaa sydämiä ja tykkäyksiä erään naisen kuviin todella usein. Nainen vaihtaa kuviaan pari kertaa kuukaudessa. Sanoo, ettei nainen ole kuin kaveri, eikä halua suhdetta hänen kanssaan. Katsoin, että sydämiä alkoi laittaa, kun tämä nainen sinkkuuntui. Ovat nähneet pari kertaa ja seksiä oli silloin kaikilla mausteilla joka aukkoon. Miehelle nainen on tärkeä ystävä. Ovat tunteneet noin vuoden. Me puoli vuotta.

En ole yleensä mustasukkainen, mutta taannoin tapahtui jotakin sellaista etten luota enää mieheen.  Mieheni ei ikinä ole laittanut sydämiä yhteenkään minun kuvaani...

Vierailija
484/1142 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ex-puolisoiden kanssa ollaan tekemisissä koska lapset. Tuskin muuten oltais. Ihan hyvät välit, muttei kummempaa ystävyyttä. Exän sukukin on kaukainen kun erosta aikaa. Itse olen halunnut pääosin hyvästellä historian, ja elää siellä missä nyt olen. En kaipaa yhteyttä menneisyyden henkilöihin vaan niihin jotka ovat elämässäni nyt. Miehellä valtava liuta erilaisia exiä, lähinnä facebookissa lähettävät sydämiä, ja ovat myös monet yhteydessä miehen sukuun. Alussa olin ihmeissäni ja mustasukkainenkin, nykyään ihan sama. Arjessa ei mitään yhteyttä taida olla. Mut joku tarve on pitää yhteyttä mieheen ja hänen perheeseensä facebookin kautta. Ja näitä naisia on useita. Miehellä itsellään ei näytä mitään yhteydenpitotarvetta olevan. Jonkun turhan "iholle käyvän" exän on joskus kavereistaan poistanutkin.

Vierailija
485/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tätä trollien intoa XD

Vierailija
486/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn nyt niiltä, jotka sanovat, että entiset kumppanit ovat niin arvokkaita, ettei heistä luovu.

Mikä on nykyisen kumppanin arvo? Minkä vuoksi olet hänen kanssaan? Miksi nykyinen ei voi olla se, josta ei luovuta? Miksi ei voi mieluummin karsia hiukan niitä entisiä ja pitää sen nykyisen?

Miksi mieluummin luovut nykyisestä?

Mikä on eksissä arvokkaampaa kuin siinä ihmisessä johon olet nyt rakastunut ja valinnut ja joka on valinnut sinut ja elää sinun rinnallasi ja jaatte yhteisen elämän? Miksi et halua tulevaisuutta hänen kanssaan? Miksi haluat elää menneisyydessä?

Jos rakastat nykyistä kumppaniasi niin kohtele ja arvosta häntä myös sen arvoisesti!

Jos et rakasta anna hänelle vapaus etsiä joku joka rakastaa häntä.

Olen puolisoni kanssa, koska rakastan häntä ja olen sitoutunut tähän parisuhteeseen sillä mielellä, että yhdessä ollaan loppuelämämme. En todellakaan halua luopua hänestä.

Eksässä ei ole mitään arvokkaampaa. Erostamme oli yli seitsemän vuotta ennen kuin nykyisen edes tapasin, nyt siitä on jo 12 vuotta. Jos olisimme halunneet palata yhteen tai sekstailla, niin kai me olisimme sen tehneet silloin, kun olimme molemmat sinkkuja.

Mikä tässä on sinulle ongelma? Jos puolisollani ei ole ongelmaa, minulla ei ole ongelmaa, tietääkseni eksällä tai hänen nyksällään ei ole ongelmaa, niin miten helvetissä tämä on sinulle ongelma?

Vierailija
487/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on historiansa, jota ei tarvitse minnekään piilottaa, ja lapset pitävät osan siitä historiasta olemassa ihan tässä päivässäkin. Mutta ihmettelen kyllä, jos ihminen haluaa pitää kontaktia kaikkiin ihmisiin joita on elämänsä aikana tavannut. Terveempää olisi minusta sanoa niitäjäähyväisiä. Tietysti jos on pienet piirit ja samat ihmiset vuosikymmenestä toiseen, ihmiset ovat siinä olemassa, mutta ainakin minulla, joka olen vaihtanut paikkakuntaa ja muutenkin elämässä tapahtunut isoja muutoksia, tuntuisi ihan hullulta vaalia jotain exiä ja soitella heidän kuulumisiaan ja kahvitella yhdessä. Heidän kanssaan polut erkanivat, ja kuuluvat selkeästi historiaan. Jos joskus sattumalta tavataan niin toki voi kuulumisia vaihtaa. MInusta siis on jotakin kummallista siinä, jos haluaa kaikkia mahdollisia menneisyyden ihmisiä pitää mukanaan tässä päivässä.

Vierailija
488/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on historiansa, jota ei tarvitse minnekään piilottaa, ja lapset pitävät osan siitä historiasta olemassa ihan tässä päivässäkin. Mutta ihmettelen kyllä, jos ihminen haluaa pitää kontaktia kaikkiin ihmisiin joita on elämänsä aikana tavannut. Terveempää olisi minusta sanoa niitäjäähyväisiä. Tietysti jos on pienet piirit ja samat ihmiset vuosikymmenestä toiseen, ihmiset ovat siinä olemassa, mutta ainakin minulla, joka olen vaihtanut paikkakuntaa ja muutenkin elämässä tapahtunut isoja muutoksia, tuntuisi ihan hullulta vaalia jotain exiä ja soitella heidän kuulumisiaan ja kahvitella yhdessä. Heidän kanssaan polut erkanivat, ja kuuluvat selkeästi historiaan. Jos joskus sattumalta tavataan niin toki voi kuulumisia vaihtaa. MInusta siis on jotakin kummallista siinä, jos haluaa kaikkia mahdollisia menneisyyden ihmisiä pitää mukanaan tässä päivässä.

Kenelle vastasit? Kuka tässä keskustelussa pitää kaikkia mahdollisia menneisyyden ihmisiä mukanaan tässä päivässä?

Vierailija
489/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn nyt niiltä, jotka sanovat, että entiset kumppanit ovat niin arvokkaita, ettei heistä luovu.

Mikä on nykyisen kumppanin arvo? Minkä vuoksi olet hänen kanssaan? Miksi nykyinen ei voi olla se, josta ei luovuta? Miksi ei voi mieluummin karsia hiukan niitä entisiä ja pitää sen nykyisen?

Mikä on eksissä arvokkaampaa kuin siinä ihmisessä johon olet nyt rakastunut ja valinnut ja joka on valinnut sinut ja elää sinun rinnallasi ja jaatte yhteisen elämän? Miksi et halua tulevaisuutta hänen kanssaan? Miksi haluat elää menneisyydessä?

Jos rakastat nykyistä kumppaniasi niin kohtele ja arvosta häntä myös sen arvoisesti!

Vastaukset typeriin kysymyksiin:

-Korkealle arvostan nykyistä kumppaniani, upea nainen.

- Rakastan häntä ja meidän suhde toimii hyvin.

-En ole hänestä luopumassa.

-Miksei voi pitää nykyistä ja olla exien kanssa ystävä?

-Edelleenkään en ole kenestäkään luopumassa.

-Onko jossain sanottu, että ne exät olisi arvokkaampia?

-Haluan tulevaisuuden hänen kanssaan.

-En elä menneisyydessä.

Siinä trolleille välipalaa.

Vierailija
490/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustellaan jonkun kanssa ja pysytään ystävinä ystävien kanssa.

Miten ihmeessä nämä poissulkee toisiaan?

En ymmärrä alkuunkaan.

Vierailija
491/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni, hänellä oli muiden ex-ystävien lisäksi eräs nainen jonka kanssa oli ollut vuosia on-off-suhde, nykyään kuulemma vaan ystävä. Lastensa äitiä oli pettänyt tämän ystävättärensä kanssa usein. Mut mitään ei kuulemma ollut kuin ystävyyttä. Pari kertaa satuttiin samaan aikaan paikalle tämän ystävättären kanssa, ja kyllä ihan kaiki hälytyskellot mun päässä kilkatti, että hänellä nimenomaan ei ollut ihan puhtaat jauhot pussissa. Selkeästi elätteli vielä toivoita uusinnoista ja harmistui kun minä ilmestyin kuvioihin. MIehen mielestä oli vaan ystävyyttä. Kun suhteeni miehen kanssa syveni, häipyi tämä ihminen kuvioista kokonaan. Että se siitä ystävyydestä. Muutenkin, ystävä, jonka kanssa on ollut jotain pettämisjuttuja, joka siis on tottunut virittelemään puolison selän takana miehen kanssa, ei kyllä ole mikään viaton ystävä. MIes ei tajunnut tästä asiasta yhtään mitään. 

Vierailija
492/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää viestitellä ja tavata säätöjä..? Outoa..kyllä sen nyxän pitäisi riittää..en mä ainakaan pidä yhteyttä exien kanssa. Sit kertoo että on vielä ilmassa jotain vispilän kauppaa tms. Menneeseen kuuluvat..eivätkä kiinnosta varsinkaan exien nyxät jos ne tulevat vastaan käsikädessä kaupungilla. Yäk.

Vierailija
493/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää viestitellä ja tavata säätöjä..? Outoa..kyllä sen nyxän pitäisi riittää..en mä ainakaan pidä yhteyttä exien kanssa. Sit kertoo että on vielä ilmassa jotain vispilän kauppaa tms. Menneeseen kuuluvat..eivätkä kiinnosta varsinkaan exien nyxät jos ne tulevat vastaan käsikädessä kaupungilla. Yäk.

Niin, mitä ilmeisimmin sinä et osaa päästää irti ja kasvaa menneeseen suhteeseen liittyneistä romanttisista tunteista yli. Yritä ymmärtää, että kaikki eivät ole samanlaisia. Kun minä näen exiä uusien puolisoiden kanssa kaupungilla, niin ei se minusta tunnu pahalta, päinvastoin. Minä olen tyytyväinen nykyiseen perheeseeni eikä minulla ole mitään syytä olla mustasukkainen existäni.

Vierailija
494/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni kuuluu samaan kaveriporukkaan ja nykyiseni on tullut siihen myös mukaan minun kauttani eikä kenelläkään ole mitään ongelmaa. Molemmilla jo uudet kumppanit. Juuri oltiin samoissa kaveriporukan pikkujouluissa. Voin siis sanoa, että exäni on minun kaveri ja ollaankin tekemisissä aika paljon juuri tämän kaveriporukan myötä (illanistujaisia, WA-ryhmä jne.).

Vierailija
495/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen puolisoni kanssa, koska rakastan häntä ja olen sitoutunut tähän parisuhteeseen sillä mielellä, että yhdessä ollaan loppuelämämme. En todellakaan halua luopua hänestä.

Eksässä ei ole mitään arvokkaampaa. Erostamme oli yli seitsemän vuotta ennen kuin nykyisen edes tapasin, nyt siitä on jo 12 vuotta. Jos olisimme halunneet palata yhteen tai sekstailla, niin kai me olisimme sen tehneet silloin, kun olimme molemmat sinkkuja.

Mikä tässä on sinulle ongelma? Jos puolisollani ei ole ongelmaa, minulla ei ole ongelmaa, tietääkseni eksällä tai hänen nyksällään ei ole ongelmaa, niin miten helvetissä tämä on sinulle ongelma?

Et ole ilmeisesti tyypillinen eksien keräilijätyyppi, mutta kiitos vastauksesta. Jos olet lukenut viestejä, niin olet varmaan huomannut, että niitäkin on? Onneksi itse ymmärrät parisuhteen arvon. Ja eksään (ilmeisesti on yksi) on neutraali suhde.

Kysymykseni oli kohdistettu oikeastaan juuri näille, jotka esimerkiksi heittävät nykyisensä helvettiin mieluummin kuin ystävyyden eksään tms. ymmärsit kai sen?

Minulle ei ole ongelma mies joka vaalii eksän muistoa niin paljon, että nykyisellä on huono olo. Koska en ole parisuhteessa tai suhteessa sellaisen miehen kanssa, ymmärrän selkeästi, että hänellä on jotain ongelmia tunne-elämässään käsittelmättä.

Eikä minulle ole ongelma nämä muutkaan täällä, kunhan olin utelias ja olisi ihan mielenkiintoista tietää mikis jotkut ihmiset toimivat niinkuin toimivat. Koska kirjoittavat niin voimakkasti ja aggressiivisesti. Mikä heillä on motiivina?

Eiköhän se ole hiukan niinkuin keskustelupalstan tarkoitus, keskustella?

Tylsä ketju tämäkin olisi, jossa vain ihmiset sanoisivat, *hyyväksyn*, *en hyväksy*, *hyväksyn*, *en hyväksy*.

Mutta tosiaan, onneksi olkoon sinulle ja kumppanillesi ja hyvää elämää! Ja kiitos, minä voin ihan hyvin ja ei onneksi suurempia ongelmia.

Vierailija
496/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Olen ollut exieni kanssa ystäviä useita vuosia. Jos nyxälleni ei asia olisi ollut ok alusta asti, en olisi koskaan alkanut seurustelemaan hänen kanssaan. Mies ei valitse mun ystäviä, enkä mä valitse hänen ystäviään.

Vierailija
497/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti tyypillinen eksien keräilijätyyppi, mutta kiitos vastauksesta. Jos olet lukenut viestejä, niin olet varmaan huomannut, että niitäkin on? Onneksi itse ymmärrät parisuhteen arvon. Ja eksään (ilmeisesti on yksi) on neutraali suhde.

Kysymykseni oli kohdistettu oikeastaan juuri näille, jotka esimerkiksi heittävät nykyisensä helvettiin mieluummin kuin ystävyyden eksään tms. ymmärsit kai sen?

Minulle ei ole ongelma mies joka vaalii eksän muistoa niin paljon, että nykyisellä on huono olo. Koska en ole parisuhteessa tai suhteessa sellaisen miehen kanssa, ymmärrän selkeästi, että hänellä on jotain ongelmia tunne-elämässään käsittelmättä.

Eikä minulle ole ongelma nämä muutkaan täällä, kunhan olin utelias ja olisi ihan mielenkiintoista tietää mikis jotkut ihmiset toimivat niinkuin toimivat. Koska kirjoittavat niin voimakkasti ja aggressiivisesti. Mikä heillä on motiivina?

Tylsä ketju tämäkin olisi, jossa vain ihmiset sanoisivat, *hyyväksyn*, *en hyväksy*, *hyväksyn*, *en hyväksy*.

Mutta tosiaan, onneksi olkoon sinulle ja kumppanillesi ja hyvää elämää! Ja kiitos, minä voin ihan hyvin ja ei onneksi suurempia ongelmia.

Missäs kukaan on sanonut että heittäisi nykyisen kumppaninsa helvettiin exän ystävyyden takia?

Vierailija
498/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huokaus, eläkööt ihmiset miten haluaa. minä en kuitenkaan sellasta miestä kattelis joka eksien kanssa kaveeraa. ihan sama sitte jos pitää minua ahdasmielisenä tai mustasukkaisena. se ei ois oikea mies mulle enkä mä oikea nainen sitten sille. jos kerta nykyisen kumppanin voi heittää menemään tosta noin vaan, niin selvä - siinähän tuli selväksi mitä merkkka sellaselle ihmiselle. Minusta kavereita saa olla ja niien kanssa viettää aikaa ihan vapaasti, mut eksät ei minusta ole sellaisia kavereita. jos ei voi eksää jättää menneeseen niin on joku kyllä pielessä. ei sen kanssa tarvitse kaveerata enää. miksi roikkua menneessä jos suhde on päättynyt? en ymmärrä!

Vierailija
499/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs kukaan on sanonut että heittäisi nykyisen kumppaninsa helvettiin exän ystävyyden takia?

Jos selaat hiukan taaksepäin niin löytyy useampikin kirjottaja jotka laukoo tyyliin "sellasta mustasukkaista tyyppiä en kattelis" "lentäs nyxä helvettiin jos ei hyväksy mun eksää" tms. shittiä.

Vierailija
500/1142 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn. Ei minulla mitään tarvetta ole epäillä puolisoani. Kaveri on kaveri menneistä riippumatta. Hyvä vaan, että puolisolla on kavereita ja ystäviä.

Itsekin olen hyvissä väleissä eksieni kanssa. Joskus tavataan ja vaihdetaan kuulumisia ilman mitään seksiaalisia värineitä.

Parisuhteessa ollaan vapaaehtoisesti niin kauan kuin kummastakin siltä tuntuu. Jos toinen haluaa lopettaa, niin mikäs siinä. Sitten on aika etsiä itselle uusi kumppani, jos ei huvita yksin olla.

Vahtimalla, epäilemällä ja pakolla et voi toista itseesi sitoa, ainakaan terveeseen ja hyvää oloa antavaan suhteeseen.

Kylläpä teidän suhteenne kuulostaa kevyeltä. Silloin toki voi tapailla  ja kaveerata vaikka jokaisen exänsä kanssa.

Meidän suhde on vakaalla pohjalla ja ollaan tässä ihan täysillä, ei mitenkään kevyin perustein. Silloin myös kunnioitetaan toinen toistamme ja exät on jätetty exiksi. Toki vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja tuttavia saa olla, mutta he ovat täysin eri asia kuin exät!

Miksi pitäisi katkaista välit tyyppiin, jonka kanssa synkkaa muuten hyvin, mutta parisuhde ei syystä tai toisesta onnistunut?

Se on kuule se kunnioitus nykyistä puolisoa kohtaan!

Tuskin hän vaatii mitään dramaattista välien katkaisua, eli toki voit tavattaessa tervehtiä ja olla muuten ystävällinen, mutta miksi haluaisit loukata nykyistä puolisoasia viettämällä aikaa exäsi kanssa? Eikö sitä aikaa kuulu viettää ystävien kanssa?

Kaks mun exää on mun ystäviä. Ollaan oltu ystäviä vuosia ennen nykyistä kumppaniani. Jos mies vaatisi mua luopumaan näistä kahdesta ystävästäni, niin mies saisi lähteä. Samoin jos näiden ystävieni kumppanit vaatisivat heitä luopumaan musta, lähtisi kumppani, enkä minä.

Sitä kai te odotattekin, että molempien kumppanit tekevät vaatimuksen ja saavat lähteä ja mitä silloin jää jäljelle? SINÄ JA EXÄ! 

Kannattaakohan teidän jo nyt palata "exyydestä nyksyyteen" niin ei tarvitse muiden katsoa touhuanne vierestä.

Kumpikaan näistä existäni ei tahdo parisuhdetta kanssani, kuten en minäkään heidän kanssaan. Parisuhdetta on näiden kanssa kokeiltu ja todettu, ettei se toimi, kun taas ystävyys toimii. Miksi siis heittäisin menemään useita vuosia kestäneen ystävyyden?

Koska toi on pettämistä. pettämisessä ei tarvitse olla mitään romantikkaa.

Vai on se jo pettämistä, kun käydään kahvilla, baarissa ja harrastetaan samaa lajia? Mut sit se ei olis, jos en olis ikinä seurustellut heidän kanssaan? Joo-o. Onneksi mies ei ole samanlainen sekopää kuin sinä.

Jos sinulle on pakonomainen tarve tavat koko ajan jotain ihmistä niin se ei ole mikään kaverisuhde. Se että olet valmis katkaisemaan parisuhteesi sen samaisen "kaverin" takia kertoo että sinulla on tunteita kyseistä "kaveria" kohtaan.

Pakonomainen tarve? Vau. Te mustasukkaiset sekopäät ootte tosi hienoja ihmisiä. Tottakai mä tapaan mun ystäviä siinä kuin mieskin tapaa omia ystäviään. Jos mies ei hyväksyisi sitä, että mun tärkeimpiin ystäviin kuuluu pari exää, niin emme olisi ikinä alkaneet seurustelemaan. On se parista mun entisestä panosta joskus jotain sanonut, kun tuntee ne yläasteelta, mutta sille on fine, että olen heidän kanssaan edelleen kaveria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi