Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä sinusta tuntuisi, jos puhelimesi nyt soisi ja...

Vierailija
22.11.2018 |

..huomaisit, että exäsi soittaa? Mite reagoisit?

Vastaan: ihanalta ja voi kunpa soittaisikin. Ehdottomasti vastaisin ja vastaisin lämmöllä, koska olen unohtanut vanhat jutut ja antanut anteeksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, jos vaikka jotain asiaa lapsista. Muuten en halua exän kanssa olla missään tekemisissä. Ei onneksi tarvikaan usein, kun on muuttanut kauas ja lapsia tapaa kuukausien välein.

Vierailija
2/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentyisin kyllä aika lailla. Mistä ihmeestä se olisi saanut salaisen numeroni vai soittaako se työpuhelimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä mitään kummallista olisi.

Vierailija
4/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin, että olen tullut hulluksi, kuolleet kai eivät soittele?

Vierailija
5/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vastaisin. Pyytäisin häntä muistelemaan vanhoja ja nauhoittaisin koko puhelun. Voisin sitten tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
6/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisi sitten haudan takaa. Saattais löysät tulla housuun säikähdyksestä.

Vierailija
7/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisin, vastaisin kyllä. Tuskimpa mitään kummempaa olisi kuitenkaan asiana.

Vierailija
8/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vastaisin, mulla ei ole hänen nykyistä numeroaan (meillä oli silloin lankapuhelin) eli en tietäsi soittajaa ennen vastaamista. Ei kyllä olisi mitään puhuttavaa, ei kyllä mitään hampaankolossakaan, täysi nobody.

Vierailija
9/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi.

Vierailija
10/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaisiin ihan tavallista asiaa.

Vierailija
11/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka heistä? Eikä minulla ole kenenkään puhelinnumeroa kännykässäni, joten puhelu tulisi numerosta, jota en tunnista ja silloin antaisin sen joka tapauksessa mennä vastaajaan. Jos soittaja olisi avioeksäni, niin hänen kerrottuaan nimensä ensimmäinen ajatukseni olisi, että yhteiselle lapsellemme on tapahtunut jotain ja jostain syystä minulle ei ole tullut tietoa muuta kautta. Ai niin, paitsi ettei avioeksäni voisi soittaa minulle, koska numeroni on salainen. Samasta syystä myöhemmätkään eksäni eivät voisi soittaa minulle.

Vierailija
12/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin melkoisen yllättynyt...

.

.

T: ikis 44 w

Vierailija
13/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin numeroa, ainakin jos yksi existäni soittaisi

Vierailija
14/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentyisin todella pahasti. Hän nimittäin kuoli pari kuukautta sitten.

Vierailija
15/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viimeinen eksäni soittaisi, vastaisin koska näkisin vain oudon numeron, mutta kerrottuaan nimensä, sanoisin "minulla ei ole sinulle mitään sanottavaa, älä soita enää" ja löisin luurin korvaan.

Vierailija
16/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaisi niin pyytäisi rahaa niin tai uhkailisi. Sitä teki monta vuotta mutta lopetti kun löysi uuden uhrin.

Vierailija
17/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kovasti mutta vastaisin. Olisi mielenkiintoista tietää mitä hänelle kuuluu, vuosiin ei olla oltu yhteyksissä. Varmaan vaihdettaisiin ihan hyvässä hengessä kuulumiset ja siinä se.

Vierailija
18/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa, toisen exän kanssa jutellaan suht säännöllisesti puhelimessa kuulumiset, olisi ihan normaalia ja mukavaa jos hän soittaisi. Jos taas toinen soittaisi niin en tunnistaisi numeroa ja olisin todella hämmentynyt ja ahdistunut, vaikea kuvitella mitä asiaa hänellä voisi olla. Iso rakkaus ja ruma ero, ei olla vaihdettu sanaakaan vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme