Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraavissa vaaleissa on helppo äänestää, vai mitä?

Vierailija
22.11.2018 |

Perustuloa haluavat äänestävät Vihreitä tai Vasemmistoliittoa. Byrokraattista kyykystä kaipaavat valitsevat sitten kokkarit, demarit, persut tai muut.

Mitäs meinaatte valita?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yhtä huonoja vaihtoehtoja joten siirryn nukkuvien puolueeseen. Tai ehkä Aku Ankalle voin käydä antamassa ääneni.

Millainen vaihtoehto olisi sinusta hyvä?

Vierailija
22/34 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kokoomus ja persut ainoat vastuunkantajat, jotka myös huolehtivat rahan teosta ja tulevaisuudesta, eivät ainoastaan veronmaksajien rahojen jakamisesta työtä vieroksuville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolle taitaa mennä nyt ääni.

Vierailija
24/34 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolle taitaa mennä nyt ääni.

Minullakin katkeaa pitkä demariperinne. Saadaankohan Vasemmistoliitto demareita isommaksi?

Vierailija
25/34 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin just a- talkia, jossa muutama politikko väänsi eläkkeistä ja työelämästä. Välityömarkkina "ajatuksen" luoja Filatov taas jauhoi joitain uskomatonta shaibaa tuosta omasta syntymäkuolleesta lapsestaan.

Välityömarkkinat tarkoittavat vain sitä, että heikossa työmarkkina-asemassa olevia käytetään joissain firmoissa/ työpaikoilla hyväksi ilmaisena tai puoli-ilmaisena työvoimana. Mitä ikinä Filatov sillä alunperin tarkoittikaan, käytännössä se on helpoin konsepti alistaa pakkotilanteissa olevat ihmiset töihin, jotka eivät ikinä työllistä ketään.  Eikä varsinkaan sen jälkeen kun ahneet työnantajat huomaavat, että ilmaisia harjoittelijoita saa liukuhihnalta.

Vierailija
26/34 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keskityn äänestämään puoluetta ja sen sisällä henkilöä, joka eniten haluaa ottaa vastuuta varhaiskasvatuksen nykytilanteesta. Tällä menolla, kun varhaiskasvatuksen pätevää henkilökuntaa puuttuu paljon, joutuvat lapset maksamaan tästä hyvinvoinnillaan. Tämä tulee tulevaisuudessa maksamaan kunnille!

Vierailija
27/34 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaa. Sama ehdokas kuin viimeksi.

Vierailija
28/34 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä helppo kuin muissakin vaaleissa =tyhjää. 👍👍

Samanlaisten takinkääntäjien, valehtelijoiden klubi.

Koko äänestys täysin turhaa hommaa.

Vierailija
29/34 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan perustuloa, koska tiedän että se olisi tämän kansan loppu. Minä haluan pysäyttää i sl am in etenemisen ja minua ärsyttää ruotsin kielen korostettu asema. Mitä luulet että äänestän. Vihreitäkö? Ei taida niin autovihamielinen ja hörhökilahtanit puolue saada ääntäni... Vassareissa puolestaan ei ole jälkeäkään siitä työmiehestä, joka puolueen edeltäjää äänesti.

Vierailija
30/34 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustuloa haluavat äänestävät Vihreitä tai Vasemmistoliittoa. Byrokraattista kyykystä kaipaavat valitsevat sitten kokkarit, demarit, persut tai muut.

Mitäs meinaatte valita?

No en persuja enkä sinisiä, koska osaan lukea ja kirjoittaa.

Mikään muu puolue ei ole yhden asian liike, vaikka niin kuvitteletkin putkiaivoillasi.

Vierailija
31/34 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On - minun on aina ollut helppo äänestää, olen aina tiennyt ketä ja mitä puoluetta äänestän, ja tiedän nytkin.

Vierailija
32/34 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt päätökseni: äänestän sitä puoluetta, joka ilmoittaa vastustavansa ns. puoskarilakia, äänestävänsä siis yksimielisesti sitä vastaan. Puolueilla kun ei näytä juuri eroa olevan, niin tämä asia ratkaiskoon, koska asia minulle henkilökohtaisesti todella tärkeä. Luontaishoitaja pelasti henkeni, virallisen lääketieteen hoidolla olisin maannut haudassa jo vuosia. Ja kun lähipiiriä seuraa, yhä useampi menettää terveytensä yrittäessään hoitaa sitä lääketieteen opeilla. Kauheaa katsottavaa ja laki on suoraan pimeältä keskiajalta, näkee että on mistään mitään tietämätön typeryslauma ollut aloitetta sorvaamassa. 

Ne sinun luontaishoitajasi ne sieltä keskiajalta ovat. Sinä pilaisit terveydenhuollon, kuten ilmiöoppiminen pilaa koulutuksen.

Vierailija
33/34 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskusta kannattaa perustuloa kanssa, tosin vastikkeellista.

Silloin se ei ole perustulo.

Niin ja sen vastikkeen edellyttäminenhän sotisi aivan kaikkia mahdollisia ihmisoikeuksia vastaan ja olisi muutenkin mälsää ja nipottamista.

Vierailija
34/34 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs meinaatte valita?

No en persuja enkä sinisiä, koska osaan lukea ja kirjoittaa.

Mikään muu puolue ei ole yhden asian liike, vaikka niin kuvitteletkin putkiaivoillasi.

No osaat lukea ja kirjoittaa, mutta et kykene ajattelemaan. Ei mulla muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan