Onko kukaan katsonut Younger-sarjaa?
Mitä mieltä? Darren Starin (Sikkuelämää, Melrose Place, jne) sarja kustannusalalta. Tähän mennessä tullut 6 kautta ja jatkuu ensi kesänä.
Kommentit (34)
Minun mielestä tuo näyttelijä vetää ihan hyvin tuon alle kolmekymppisen roolinsa. Hoikka vartalo, nuorekkaat vaatteet.
Senhän on tarkoituskin näyttää vanhemmalta mitä valehtelee olevansa, kun on saanut sarjan varrella kommentteja muilta hahmoilta, mm. juonteisista silmänalusistaan ja vanhemman naisen käsistään.
Monet jenkit näyttää parikymppisenä kolme tai jopa nelikymppisiltä, etenkin jos ovat asuneet vähän lämpimimmillä seuduilla joissa uv-säteet ja saasteet pilaa ihon. Olen asunut siellä muutaman kuukauden, kolmessa eri osavaltiossa. Siellä on vaikeampi arvioida ihmisen ikä, kuin täällä, usein arvaus meni reippaasti yläkanttiin :o
Me ei vanheta yhtä nopeasti täällä kylmässä pohjolassa, siksi meidän keskeiset ikäarvaukset menee toiseen suuntaan eli alakanttiin.
Mä en halunnut katsoa koko sarjaa, koska idea kuulosti typerältä. Aloin kuitenkin vitoskaudella katsoa kesken kauden ja jäin koukkuun. Tosi kiva sarja.
Katson uusintana AVAlta, tykkään Dianan överistä "muotilehtitoimittajamaisesta" tyylistä (vaikka on kustantamon markkinointipäällikkö). Hän olisi jotenkin sopinut olemukseltaan siihen Paholainen Pukeutuu Pradaan-leffan Miranda-päätoimittajarooliin, jos olisi ollut vanhempi silloin kun se leffa tehtiin.
Tästä tulossa 7. kausi! Aivan mahtavaa!! Minun uusi suosikkisarjani.
Otin Cmoren kun 2 kuukautta sai 1 kuukauden hinnalla ja aloin katsomaan tätä aikaisemmin minulle täysin vierasta sarjaa. Nyt olen jo 4. kaudessa. Eniten tässä ärsyttää naishahmojen kamalat vaatteet ja vaatteita vaihdetaan koko ajan. Samaa asua käytetään vain yksi päivä sarjan ajassa. Tietysti varmaan budjettikin on eri, mutta esim. Salatuissa elämissä kaikki hahmot käyttävät samoja vaatteita jatkuvasti useita kertoja. Miksi naisilla on niin ihmeellisiä todella epäkäytännöllisiä vaatteita kun miehet kuitenkin pukeutuvat normaaleihin miesten vaatteisiin? Ei kai kukaan nainen pukeudu sarjan naisten tavoin töihin edes New Yorkissa kustannusalalla?
Vierailija kirjoitti:
Otin Cmoren kun 2 kuukautta sai 1 kuukauden hinnalla ja aloin katsomaan tätä aikaisemmin minulle täysin vierasta sarjaa. Nyt olen jo 4. kaudessa. Eniten tässä ärsyttää naishahmojen kamalat vaatteet ja vaatteita vaihdetaan koko ajan. Samaa asua käytetään vain yksi päivä sarjan ajassa. Tietysti varmaan budjettikin on eri, mutta esim. Salatuissa elämissä kaikki hahmot käyttävät samoja vaatteita jatkuvasti useita kertoja. Miksi naisilla on niin ihmeellisiä todella epäkäytännöllisiä vaatteita kun miehet kuitenkin pukeutuvat normaaleihin miesten vaatteisiin? Ei kai kukaan nainen pukeudu sarjan naisten tavoin töihin edes New Yorkissa kustannusalalla?
Nyt olen katsonut kaikki CMoressa olevat jaksot. Sarja toistaa itseään ja ainoa, mikä sarjasta jäi mieleen olivat hirveät koko ajan vaihtuvat vaatteet. Sarjan vaatebudjetti on varmasti ollut rajaton kun samoja vaatteita käytetään vain yhden päivän ajan ja sitten taas ilmestyy uudet vaatteet. Jossakin vaiheessa ainoa, mitä sarjassa jännitin olikin se, millaisissa vaatteissa hahmo seuraavaksi esiintyy. Selvästi joltakin ihmeelliseltä muotinäytökseltä ja pelkältä tuotesijoittelulta vaikuttaneesta Sinkkuelämästä on jo aikaa ja nykyään nimenomaan pitäisi välttää kerskakulutusta ja liiallista vaatteiden ostamista. Sitten tehdään sarja, jossa vaatteet vaihtuvat koko ajan, vaatteita ei käytetä uudelleen ja ovat kaiken lisäksi kamalia ja epäkäytännöllisiä. Tässäkin korostui lisäksi se, että miehet ne järkevämmin pukeutuivat, eivätkä koko ajan olleet vaihtamassa vaatteita. Ehkä suuriin miesten vaatemääriin ei edes riittänyt rahaa kun kaikki meni naisten asuihin.
Jeii, suomenkielinen ketju! (aattelin ensin jutella tästä enkkukanavilla)
Katsoin just maratonina kaikki kuusi kautta, ja on kuulemma tulossa vielä seiskakausi, joka on ilmeisesti viimeinen. Debi Mazar yms muut ovat hyvästelleet somessa hahmojaan.
Minusta on kiva että on eri asuja, sain itse innoitusta piponvirkkauksiin ja kynsilakkaan. Tosin totta kyllä että olisi uskottavampaa jos olisi myös jotain samoja vaatteita naisilla. Tyyliin miten alkuun voi assaripalkalla ostaa niin paljon vaatteita, jos koko kaappi on uusittava tai miksi ihmetellään Zanen vaaterahaa. Minusta Lizan habitus vanheni vähitellen ja tyyli muuttui konservatiivisemmaksi, alussa meni täydestä.
Naissivuhahmot ovat hauskimpia. Liza-Charlie-Josh -kuvio alkaa jo tympäistä! D Star ilmeisesti tykkää jahkailevista päähahmoista, kuten Carriella oli se rasittava homma Kihon kanssa, jopa niin, että päähenkilö käy raskaaksi.
Tää on kiva sarja katsoa, ihanaaa hömppää. Voisi kestää jaksot pidempäänkin.
Mitenkähän tää loppuu? Liza voisi itse ryhtyä kirjailijaksi ja myydä tarinansa, mutta en osaa sanoa kumman miehen kanssa jäisi. Onhan se Josh kyllä ihana, kiva kun on iloisia ja herkkiä mieshahmoja jotka itkevät esim pettymyksestä. Päihteidenkäyttö on tässä jotenkin oma lukunsa että en tajua ryyppäämistä seitsemänä iltana viikossa (onko Suomen kustannusalalla yleistä? :D) ja sit polttelu ja tikkarit yms omanaan, paitsi täytyy sanoa se mikro-jakson Lizan trippailu oli huvittava! :D
Ihan kiva sarja pitkästä aikaa.
Toista kertaa nyt katselen tuotantokausia. Ai Kelseyn näyttelijä on ollut raskaana kuvausten aikaan, ihmettelinkin, että on jotenkin "kuutiomainen", kuten joku täällä jo mainitsikin. Ja tosiaan on jotenkin muutenkin harteikas, eivätkä hänen asuvalintansa ole olleet kovinkaan imartelevia ottaen huomioon hänen vartalotyyppinsä. Ymmärtäisin, jos hahmo harrastaisi vaikka painia, niin tuotaisiin tuota yläkroppaa esiin noin vahvasti. Tykkään Dianan hahmosta eniten, vetää roolinsa jotenkin parhaiten. Toivon, että Liza valitsee lopulta Charlesin. Josh on niin rasittava pentu. Ja jestas, kuutiomaisuudesta kun tuli puhe, niin se Joshin nenä! En kestä, aivan kuin olisi seinään päin kävellyt!
Maggien hahmo on jotenkin haastava...Johtunee siitä, että näen hänet yhä vain sinä Beethoven 2 -leffan pahiksena! Jotkut vain jäävät siihen tiettyyn rooliin, siis katsojan päässä. Esimerkiksi tämä Joshin lapsen äiti, joka näyttelee Bridgertonissa... Jotenkin oli vaikea ottaa häntä siinä roolissa tosissaan, kun oli jo Youngerissa häntä katsonut. Mutta makuasioita nämähän ovat.
Toivottavasti pian ilmestyisi 7. ja ilmeisesti viimeinen (?) tuotantokausi! Toivottavasti tulee heti C Moreen.
Tuleeko 7-kausi vain CMorelle vai näkeekö sen Paramountplussasta, joka on Ruudun lisäpalveluna?
Haluaisin tietää saman, ei ainakaan mitään infoa löytynyt cmoresta. Mietin paramountin tilaamista...
Miksi se edelleen jatkuu.... hyvä oli, mutta tarina jo valmis.
Kiva sarja.
Oletteko koskaan valehdelleet ikäänne. ?Elin pitkään jossain ikäkriisissä n. 30-vuotiaana ja useamman vuoden ikäni vaihteli -5, - 10v.
Ehkä meni läpi , kun näytän nuoremmalta, (edelleen) ja on eri ikäisiä frendejä.
Luulisi, että kun kerron tarinoita ajasta jolloin parikymppiset olivat vauvoja, niin joku herätyskello soisi..
En suosittele.
Mä jotenkin toivon että Liza valitsee Joshin.
Niillä on vaan niin uskomaton, leikkisä kemia.