Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko rakastunut työkaveriisi mutta hän on varattu?

Vierailija
22.11.2018 |

sinulla on silti tsäänssit antaa rakkaudelle mahdollisuus! nimittäin nykyisin noin puolet suomalaisista aviopareista eroaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
2/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. ihastunut olen, mutta en rakastunut. - En myöskään tuhlaa aikaani ajattelemalla, että jonkun tulisi erota ja valita itselleen parempi kumppani, kuten minut. Toki joitain kertoja olen pienessä mielessäni ihmetellä, että miten joku pari on ikinä saattanut muodostua. Tai, mikä heitä oikeasti yhdistää ja pitää suhteen kasassa, kun toinen osapuoli ei selvästikään voi hyvin vaan soittaa ja kertoo taas omaa pahaa olostaan...    

Vierailija
4/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri ei ollut varattu, mutta itse olin. Ero tuli välittömästi, kun aloitimme suhteen.

Vierailija
5/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. ihastunut olen, mutta en rakastunut. - En myöskään tuhlaa aikaani ajattelemalla, että jonkun tulisi erota ja valita itselleen parempi kumppani, kuten minut. Toki joitain kertoja olen pienessä mielessäni ihmetellä, että miten joku pari on ikinä saattanut muodostua. Tai, mikä heitä oikeasti yhdistää ja pitää suhteen kasassa, kun toinen osapuoli ei selvästikään voi hyvin vaan soittaa ja kertoo taas omaa pahaa olostaan...    

Miksi kuvittelet olevasi parempi kumppani? Jos olisit sellainen, olisit jo suhteessa ihastuksesi kanssa 😂.

Vierailija
6/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te aina ihastutte/rakastutte niihin varattuihin? Minkä takia me vapaat emme KOSKAAN kelpaa?

Vierailija
7/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut mutta tiedän ettei mitään koskaan tule tapahtumaan. Itse vapaa ja mies varattu.

Vierailija
8/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut, en rakastunut. Itsellänikin on parisuhde ja lapsia. En ole ajatellut tehdä asialle mitään, pelkkä työkaveruus riittää.

Vierailija
9/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa elelemään fantasiamaailmassanne kunnes pääsette eläkkeelle. Ei voi olla typerämpää kuin kuvitella että joku varattu eroaa ja pääset itse heti osingoille. Puhumattakaan että jättää kumppaninsa vuoksesi. Hieno lähtökohta suhteelle tuore riitaisa ero. Keskittykää vapaisiin.

Vierailija
10/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ollee syy siinäkin että on vapaa. :D. Mutta joo. Ei ole varattuna oleminen este vaan kuten ennen aina pelleiltiin ja sanottiin ainoasteen hidaste.

Vierailija
11/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinulla on silti tsäänssit antaa rakkaudelle mahdollisuus! nimittäin nykyisin noin puolet suomalaisista aviopareista eroaa.

...eikä erot ollenkaan vähiten juuri tuon työpaikkapelleilyn vuoksi, jonka myötä luottamus menee avioliitosta!

Vierailija
12/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut, mutta annan olla koska en halua rikkoa toisen avioliittoa ja perhettä.

Vierailija
13/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa elelemään fantasiamaailmassanne kunnes pääsette eläkkeelle. Ei voi olla typerämpää kuin kuvitella että joku varattu eroaa ja pääset itse heti osingoille. Puhumattakaan että jättää kumppaninsa vuoksesi. Hieno lähtökohta suhteelle tuore riitaisa ero. Keskittykää vapaisiin.

Kannustavasta aloitusviestustä huolimatta uskon, että aika moni ajatteleekin ettei tästä koskaan mitään kehkeydy ja nämä tunteet tulisi nyt kuopata. Sille nyt vaan ei voi mitään, jos ihastuu mielenkiintoiseen persoonaan, jota näkee työpaikalla joka päivä. Aika luonnollista sanoisin. Jos varattu lähtee itse mukaan pieneen flirttailuun tai on hirveän utelias ja aina kommentoimassa ulkonäköä, on aika helppo muodostaa niitä tunteita.

Vierailija
14/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tunnustaneet rakkautenne/ihastuksenne kohteelle?

Vierailija
15/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut miespuoliseen työkaveriini. Tunnustin hänelle tunteeni vaikka en suunnitellut niin tekeväni. En halua todellakaan mennä miehen ja hänen vaimonsa väliin ja satuttaa heidän perhettään. Mies oli oikein hienovarainen ja kohtelias, arvostan hänen uskollisuuttaan vaimolle. Kyllä tämä tästä. Kaikkea ei voi elämässä saada.

Vierailija
16/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
17/18 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja ihastuin varattuun naiseen. Meillä oli jonkinlaista säätöä kuukausien ajan, mutta lopetimme sen. Mentiin jo liian pitkälle, mutta saatiin sentään homma lopetettua.

Vierailija
18/18 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää