Joku 60v mies tuijotti ruokapaikassa, kun imetin
Olen 35v nainen. Sain esikoisen pari kuukautta sitten. Olimme viikonloppuna miehen kanssa syömässä . Viereisessä pöydässä istui n. 60 v mies. Vauvalle tuli nälkä ja aloin imettämään . Tuo mies tuijotti kokoajan , kun imetin. Pari kertaa huomasin, kun hän oikeen kyyristyi eteenpäin , että saisi tuijottamisen aihetta enemmän. Ei ollut mitään mitä olisin voinut laittaa eteen, ettei tuo mies olisi nähnyt rintaani. Kun ehdotin muehelleni pöydän vaihtoa, niin mies vain naureskeli. Luulen, että hän nautti tuosta tilanteesta jollain tavalla. Olen todella loukkaantunut ja minuun iski imetyskammo.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo ratkaisu: älä kaiva tissejäsi esiin yleisillä paikoilla. Ruokit vaivaa pullolla tai imetät kotona tai suojassa.
*vauvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo ratkaisu: älä kaiva tissejäsi esiin yleisillä paikoilla. Ruokit vaivaa pullolla tai imetät kotona tai suojassa.
*vauvaa
Ei, kyllä se eka muoto oli ihan oikein.
60-vuotta sitte; oli tosi lyhyet äitiysvapaat. On mahdollista, että miestä ei ole aikanaan imetetty tarpeeksi pitkän ja siitä on jäänyt elinikäinen trauma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*vauvaa
Osuva ja hauska lapsus linguae näin lapsettoman näkökulmasta. :-D
Tuo voisin olla minä. Olen saman ikäinen ja tuijotan ravintolassa imettäviä niin kauan kunnes tajuavat olla jatkossa pilaamaatta muiden ruokanautintoa pulauttelevine vauvoineen ja sinisuonisine tisseineen.
Minä tilaan kahvilassa aina cappucinon ja juustosämpylän. En koskaan tilaa mitään muuta. En koskaan.
Miesten käytös oli kuvottavaa ja väärin. Oma miehesi oli aivan yhtä iljettävä käytökseltään kuin tuo vanha pervo. Olen todella pahoillani, että jouduit sietämään tuollaista ja sen lisäksi näiden älykääpiöiden kommentteja täällä palstalla. Olisiko joku ammattilainen, jolle voisit yrittää jutella tuosta henkisestä väkivallankokemuksestasi miesten puolelta ja siihen liittyvästä imetyspelosta?
Minä se olin, minä se olin!
Käyn ravintoloissa vain siksi, että näkisin imettävien äitien tissejä!
Miehiltä pitäisi kieltää yleisillä paikoilla liikkuminen, kun imetysikäisiä naisia on liikkeellä. Helppo ratkaisu.
Muistan täällä Imatra -viikolla (paikallinen tunnettu kesätapahtuma) kesällä kerran kun nuoret naiset kävivät erään ulkomaalaisomisteisen kebab-baarin edessä ihan poikaystäviensä seurassa siinä baarin edessä pissalla. Olimme kaverini kanssa tuon baarin asiakkaina ja sillä hetkellä baarin edessä tupakkatauolla . Huutelivat meitä siinä tirkistelijöiksi, kun kuulemma 'tuijotimme'.
(No , vaikea nyt oli olla näkemättä kun jossain ihan siinä kolmen-neljän metrin päässä kyykistelivät farkut kintuissa tarpeillaan. )
Sanoin vastaan, että me olemme sentään baarin asiakkaita, emmekä ole tulleet tänne kenenkään 'suihkulähteitä' katselemaan ja ehdotin että menisivät Imatran Valtionhotellin eteen ( paikallinen 1.luokan turistihotelli ravintolakerroksineen )
No eivätpä menneet, (...tietenkään), koska sieltähän olisi lähin partiointikierroksella ollut 'maija' kyllä hakenut pihalle kuseskelijat äkkiä kyytiin ja sakkolapun kirjoittamista varten ...
Nyt ei henkilökunta ollut tilanteen tasalla . Ilman muuta olisi pitänyt nopeasti tuoda sermi jonka taakse tuijottava henkilö olisi eristetty. Imetyksen loputtua sermin olisi voinut siirtää odottamaan vastaavaa tilannetta.
Tuijottelijat hävetköön, imetys on niin luonnollista ihan missä ja milloinka vain.
Ihan pöllöukko. Koeta olla välittämättä. Ens kerralla otat huivin/harson mukaan tai nostat vaikka takkia suojaksi.
Muistan omasta imettämisajastani sen että meidän suvussa yksi vanhempi, juurikin 6-kymppinen ukko oli kamera kaulassa yksissä sukujuhlissa.. Tuli imetettyä muutaman kerran ja JOKA kerta ukko alkoi räpsii kuvia tästä tapahtumasta. Kamera oli vielä tosiaan sellainen räpsyvä filmikamera 😕 en jotenki osannut sanoa mitään, niin hämmentävää se oli.
Miehiltä pitäisi kieltää pääsy ravintoloihin, ainakin samaan aikaan naisten kanssa.
Mua miehenä harmittaa imetys julkisilla paikoilla! Yritän nähdä niitä paljaita tissejä mutta vauvan pää heiluu kokoajan edessä 😕
M32
Voi yök!!!
ÄLÄ IKINÄ mene imettämään julkisilla paikoilla! Sananakin i m e t y s on hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Mua miehenä harmittaa imetys julkisilla paikoilla! Yritän nähdä niitä paljaita tissejä mutta vauvan pää heiluu kokoajan edessä 😕
M32
Luulisi aikuisen ihmisen nyt osaavan käydä sanomassa jos joku on häiritsevästi edessä.
Tasapuolinen kirjoitti:
Minä tilaan kahvilassa aina cappucinon ja juustosämpylän. En koskaan tilaa mitään muuta. En koskaan.
Oletko painoindeksin ylärajoilla vai miten voit syödä juustosämpylää? Liikutko paljon vai oliko tuo yksi vähäisistä aterioistasi päivässä?
Ystävällisesti udellen,
"Hämmentynyt"
Mitäs esittelit niitä utareita kaikelle kansalle. Ihmisillä on oikeus julkisella paikalla katsoa mihin haluavat, se on voi voi jos sun tissisi sattuu olemaan näköetäisyydellä. Imetä kotona.