Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen yhteydenpito, ei voi ymmärtää.

Vierailija
22.11.2018 |

Kirjoiteltiin netissä paljon ennen tapaamista, järjetön ihastuminen selkeästi myös miehen puolelta. Vihdoin tavattiin ja oli mahtavaa! Asutaan tunnin välimatkan päässä. Tapaamisen jälkeen viestit kuitenkin muuttuivat lyhkäisemmiksi ja on kiire. Vähensin itsekin viestimistä ja olin jo valmis unohtamaan, mutta mies kuitenkin ilmoittelee itsestään, selittää työkiireitä. Tuo varmasti on tottakin, koska on lähdössä vuoden alussa pitkälle työkomennukselle ulkomaille. Kaipaan häntä niin kovasti ja vähän rasittaakin tuo että laittaa kuitenkin välillä viestiä. Mitä mielessä liikkuu?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit pettymys livenä. Siis ulkonäkösi oli. Ehkä myös jotkut hmmm taitosi.

Mut lähinnä epäilen, et sun kuvat oli muokattuja ja olit lihavampi, arkisemman näköinen tai jtn luonnossa.

Vaikka ylläoleva kommnetti vaikuttaa lähinnä heikkolahjaisen kirjoittamalta, niin pohjommiltaan siinä on totuuden siemen. Juuri noin miehinen ajattelu toimii - ainakin alitajuisesti. Olet jäänyt roikotettavaksi Plan B:ksi.

Jaa mitenköhän heikkolahjainen? Totuuden kertominen on heikkolahjaisuuden merkki?

Olen muuten nainen. Mulle vaan ei tarvitse vääntää asioita rautalangasta niin kuin varmaan sulle. Jos joku on ihastunut mun kuviin, ja sitten irl kohtaamisen jälkeen menettää mielenkiinnon, ei tarvitse olla mikään Sherlock Holmes tajutakseen mistä se johtuu...

Vierailija
62/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettyi sun ulkomuotoon, mutta arastelee totuuden kertomista, ja sun mielen pahoittamista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean negatiivista ajattelua. Nykyään työelämä on tosi kiireistä ja ihan hyvin on mahdollista että suhteen muodostaminen saati ylläpitäminen on tuolloin vaikeaa.. Jos oikeasti on painanu hommia vaikka 10 tuntia putkeen niin ei tee mieli lähtee ajaan tuntia per sivu yhtään mihinkään jos ei oo pakko. Nuorena varmaan jaksoikin mutta ei enää päälle kolmekymppisenä.. Kyllä mun mielestä kannattaa jatkaa yhteydenpitoa, mutta pitää huomioida arjen realiteetit. Ja toi ulkomaan reissu nyt mikään este ole. Mummoni odotti vaaria kotiin rintamalta 5 vuotta ja vasta olivat tavanneet ennen sodan alkua. Ja yhdessä olivat 60 vuotta. Ei pidä olettaa että kaikki tapahtuu just nyt ja heti ja välillä on oltava valmis vähän kärsimäänkin, jos kokee suhteen sen arvoiseksi.

Miksi se olisi mies, joka ajaisi tunti per sivu? Kai ap:kin voisi mennä miehen asuinpaikkakunnalle. 

Vierailija
64/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vaatimattoman näköinen tai yhtään ylipainoinen? Saiko mies realistisia valokuvia sinusta ennen tapaamista, vai tyypillisiä naisten itsestään ottamia tai valitsemia kuvia joista on todellisuus kaukana?

Miksi tällä alasnuolia! Tämä on todennäköisesti totuus.

Vierailija
65/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisi olla yhteydessä, mutta työkiireiden takia ei ehdi tällä hetkellä.

Näin minäkin haluaisin uskoa. Onhan tuokin mahdollista. Ap

Olen ihan samassa tilanteessa ja mies ei todellakaan ehdi pitää yhteyttä työkiireiden takia. Hän tekee pitkää päivää ja lisäksi käy töissä myös lauantaisin. Ja tiedän tämän olevan totta, koska kyseisen firman yrityskaupoista on ollut jopa lehdessä juttua. Siellä paahdetaan nyt täysillä pitkää työpäivää.

Hyvältä vaikuttaa. Et ole prioritteetti edes alun huumassa, voi vain kuvitella mitä olet muutaman vuoden päästä. Työnarkki. Turn off.

Täh? Tämähän on ihan erikoistilanne. Ei isoja yrityskauppoja tehdä päivittäin. Hyvin ehti tätä ennen pitämään yhteyttä. Kaikki siellä firmassa paiskii nyt töitä, että hommat saadaan hoitumaan. 

Minulla on kyllä joustoa tällaisiin erityistapauksiin. 

Joo, niin monella on. Tuollaisten tyyppien kanssa saa joustaa maailman tappiin. Tänään hänellä on yrityskaupat, ensi vuonna jotakin muuta. Joillekin sivustaseuraajan rooli elämässä sopii - anna palaa.

Hyvänen aika miten negatiivinen ajattelutapa. Tiedän tasan tarkkaan, että mitään samanalaista ei tule tapahtumaan lähitulevaisuudessa. 

Ei vaan (inho)realistinen ajattelutapa. Se, ettei tuossa tilanteessa ehdi näkemään - ihan ymmärrettävää. Ja mitäpä järkeä niissä lyhyissäkään treffeissä välttämättä on, jos toinen samalla kuitenkin vain ajattelee duunijuttuja ja hoitaa niitä.

Mutta se, ettei siinä ohessa ehdi vaikka vaan paria viestiä iltasella vaihtamaan? Epätosi.

No me ollaan tapailtu vuoden alusta lähtien, ja nyt on tosiaan tämä poikkeustila. Toisaalta minulle ei ole todellakaan tarvetta viestitellä päivittäin. Tapasin muuten ex-mieheni eilen yhteisten asioiden takia, ja jopa hän mainitsi, että taitaa kiirettä pitää nykyisellä työasioiden takia. Joten en todellakaan vedä herneitä nenää väliaikaisten työkiireiden takia.  Katsoo mitä tuleman pitää ja tekee päätökset sen mukaan. Mutta tuollainen etukäteen mustien pilvien maalaaminen auttaa? 

No, sä et myöskään tuonut aiemmassa viestissäsi esiin, että suhde on kestänyt jo lähes vuoden ja ette muutenkaan pidä yhteyttä päivittäin :)

Se on melko eri asia, kuin vasta yksien treffien jälkeen jo taantunut yhteydenpito. Lisäksi ap:n deitti on lähdössä ulkomaankomennukselle. Laiskan viestittelijän kanssa lähisuhde voi mennä vielä ihan ok, mutta kaukosuhteessa melkein kaikki 'yhdessäolo' keskittyy nimenomaan siihen, että viestittely toimii.

Kiinnitin muuten huomiota siihen, että käytit omasta jo lähes vuoden kestäneestä suhteestasi ilmaisua tapailu? Se on aika pitkä aika vain tapailla, mutta kukin tavallaan.

Vierailija
66/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä sanoa, että ulkonäöstäni en pimittänyt mitään. Sängyssä meni tosi hyvin ja hän itse oli ja on aloitteellinen viesteissä.

Vierailija
67/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän syy ole tuleva työkomennus. Kukapa nyt haluaa lähteä toiseen maahan ikävöimaan jotain ihmistä? Itsekin nuorempana käyttäydyin noin; välttelin tapaamasta ketään, jos olin lähdössä matkalle. 

N46

Vierailija
68/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sua varapanona. Kävi mulle. Heti kun tunnustin tunteeni, tää häippäs kuvioista ja facebookissa luki seuraavalla viikolla ”parisuhteessa”. Oli siis vehdannut muidenkin kanssa ja ties kuinka pitkään tapaillut tätä naista. Kiva sille naiselle kun oli mun kanssa toteuttanut kaikkia seksifantasioita, lähetellyt kuvia ja seksiviestejä ja suunnitellut kaikkia uusia sänkypuuhia. Huoh..

N25

Vierailija
69/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samassa tilanteessa ja mies ei todellakaan ehdi pitää yhteyttä työkiireiden takia. Hän tekee pitkää päivää ja lisäksi käy töissä myös lauantaisin. Ja tiedän tämän olevan totta, koska kyseisen firman yrityskaupoista on ollut jopa lehdessä juttua. Siellä paahdetaan nyt täysillä pitkää työpäivää.

Hyvältä vaikuttaa. Et ole prioritteetti edes alun huumassa, voi vain kuvitella mitä olet muutaman vuoden päästä. Työnarkki. Turn off.

Täh? Tämähän on ihan erikoistilanne. Ei isoja yrityskauppoja tehdä päivittäin. Hyvin ehti tätä ennen pitämään yhteyttä. Kaikki siellä firmassa paiskii nyt töitä, että hommat saadaan hoitumaan. 

Joo, niin monella on. Tuollaisten tyyppien kanssa saa joustaa maailman tappiin. Tänään hänellä on yrityskaupat, ensi vuonna jotakin muuta. Joillekin sivustaseuraajan rooli elämässä sopii - anna palaa.

Hyvänen aika miten negatiivinen ajattelutapa. Tiedän tasan tarkkaan, että mitään samanalaista ei tule tapahtumaan lähitulevaisuudessa. 

Ei vaan (inho)realistinen ajattelutapa. Se, ettei tuossa tilanteessa ehdi näkemään - ihan ymmärrettävää. Ja mitäpä järkeä niissä lyhyissäkään treffeissä välttämättä on, jos toinen samalla kuitenkin vain ajattelee duunijuttuja ja hoitaa niitä.

Mutta se, ettei siinä ohessa ehdi vaikka vaan paria viestiä iltasella vaihtamaan? Epätosi.

No me ollaan tapailtu vuoden alusta lähtien, ja nyt on tosiaan tämä poikkeustila. Toisaalta minulle ei ole todellakaan tarvetta viestitellä päivittäin. Tapasin muuten ex-mieheni eilen yhteisten asioiden takia, ja jopa hän mainitsi, että taitaa kiirettä pitää nykyisellä työasioiden takia. Joten en todellakaan vedä herneitä nenää väliaikaisten työkiireiden takia.  Katsoo mitä tuleman pitää ja tekee päätökset sen mukaan. Mutta tuollainen etukäteen mustien pilvien maalaaminen auttaa? 

Täh? Nyt onkin yhtäkkiä tapailtu jo vuoden alusta, vaikka äsken vielä oli se tilanne, että oltiin nähty vasta kerran. 

Nyt sekoitat minut ap:hen. Sorry jos tulin sekoittamaan ketjun, mutta annoin vain oman mielipiteeni asiaan.

Vierailija
70/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Nyt onkin yhtäkkiä tapailtu jo vuoden alusta, vaikka äsken vielä oli se tilanne, että oltiin nähty vasta kerran. 

Nyt sekoitat minut ap:hen. Sorry jos tulin sekoittamaan ketjun, mutta annoin vain oman mielipiteeni asiaan.

Anteeksi vain minunkin puolestani. En lukenut tarpeeksi monta viestiä taaksepäin. 

Vierailija
71/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sitä on varmuudella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. kuitenkin noin yleisesti: deittailin sinkkuaikoinani PALJON miehiä. yllättävän monen kanssa oli myös hyvin kaverillista ja luottamuksellista juttelua (varmaan siksi, että kaikki sanovat että olen erittäin ei-tuomitseva ja noille miehille en mitenkään tyrkyttänyt ajatusta parisuhteesta). yllättävän, oikeasti huomattavan moni myönsi, että halusi vähän katsella, ja etsiä jotain kivaa ja lähtökohtaisesti kevyttä seuraa. naiset taas yleensä ottavat tuon pelkkänä seksiseuran etsimisenä, kun todellisuudessa voi olla ihan vain kivasta hengailusta, vaikkei varsinaisesta parisuhdesitoutumisesta, kyse. siksi miehet eivät voi asiaa oikein ilmaistakaan kauhean suoraan. yksi veikkaus on, että tyyppi on vähän tuolla tavoin liikkeellä, ja haluaa kivaa seuraa, muttei varsinaista sitoutumista ennen komennusta.

lisäksi, ns. "netti-ihastuminen" on aivan eri kuin mitkä tunteet livekohtaamisen jälkeen, ja melko merkityksettömät. silloin ihminen on vain kiinnostunut oman mielikuvituksensa tuotoksesta.

Vierailija
72/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitikin kirjoittaa tänne tästä aiheesta ja seuraan ketjua, mistä johtuen tietysti se mies pörrää mielessä koko ajan! Toivottavasti ei laita enääviestiä tai mä räjähdän.

Vierailija
73/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kyllä sanoa, että ulkonäöstäni en pimittänyt mitään. Sängyssä meni tosi hyvin ja hän itse oli ja on aloitteellinen viesteissä.

mies sai jo minkä halus ja siirty seuraavaan. Ota k.ilttimies seuraavaksi.

Vierailija
74/74 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sua varalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi