Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihastukseni vaikuttaa välillä etäiseltä, mutta toisinaan kiinnostuneeltakin?

Vierailija
22.11.2018 |

Olen ihastunut yhteen varattuun ihmiseen. Ok, moni moralisoi siitä, kuinka väärin se on ja tiedän itsekin, että olisi vastuullisempaa tavoitella vapaita ihmisiä. Mutta kiinnostaisi tietää se, miksi hän välillä vaikuttaa innokkaalta, kiinnostuneelta ja jopa flirttailevalta, mutta ajoittain alakuloiselta ja etäiseltä sekä hyvin ilottomalta. Aivan kuin hän väliölä pitäisi minusta, mutta taas toisinaan ei voisi vähempää välittää. Mikä voisi olla moiseen on-off-käytökseen syynä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua olla tekemisissä.

Vierailija
2/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo miehen käytös ole täysin normaalia? Vai minkälainen ihminen muka käyttäytyy AINA samalla tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tätäkin, mutta siltikin: miksi hän välillä suhtautuu todella mukavasti, katselee pitkään hymyillen silmiin ja flirttailee kuitenkin? Sitten toisinaan välttelee katsekontaktia ja vaikuttaa jotenkin apealta ja sellaiselta, ettei edes pidä minusta.

Vierailija
4/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuollainen käytös on selvä merkki siitä, ettei hän oikeasti ole sinusta kiinnostunut. Hyvänä päivänä jaksaa flirttailla "ja pitää hauskaa", mutta normaalisti ei flirttailu sinun kanssasi voisi vähempää kiinnostaa. Toinen vaihtoehto on, että pelaa kanssasi peliä, eli hän nauttii siitä, että aiheuttaa sinussa hämmennystä. Lopputulos on sama, oikeasti hän ei ole sinusta kiinnostunut, vaan leikkii sinulla aivan kuten kissa hiirellä.

Nimim. kokemusta on

Vierailija
5/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuo mielialan vaihtelut liity välttämättä mitenkään sinuun.

Vierailija
6/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät nuo mielialan vaihtelut liity välttämättä mitenkään sinuun.

Tätäkin mietin. Hän näytti epätavallisen väsyneeltä muutenkin sellaisena "apeampana" päivänä. Tosin en voi muuta kuin koettaa tulkita.

Vierailija
7/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös tilanteessa mut se toinen osapuoli. Sanoisin et ei tiä mitä haluaa ku pelkää et tulee katumaan päätöstä. Eteenkin jos parisuhde kestänyt pitkään nii ei välttis näe muuta tulevaisuutta ku nykyisen kanssa vaikka olisi kuinka tunteita johonkuhun muuhun.

Ei vaa yksinkertaisesti uskalla sitoutua suhu kunnolla vaikka haluais

Vierailija
8/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös tilanteessa mut se toinen osapuoli. Sanoisin et ei tiä mitä haluaa ku pelkää et tulee katumaan päätöstä. Eteenkin jos parisuhde kestänyt pitkään nii ei välttis näe muuta tulevaisuutta ku nykyisen kanssa vaikka olisi kuinka tunteita johonkuhun muuhun.

Sulle antaisin vinkin, että tee päätös suuntaan tai toiseen äläkä pidä ihmisiä löysässä hirressä.

Vierailija
9/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo miehen käytös ole täysin normaalia? Vai minkälainen ihminen muka käyttäytyy AINA samalla tavalla?

Tämä. Joskus olen hyvällä tuulella, joskus huonolla tuulella, yksinkertaista. Ja kun olen huonolla tuulella niin on todella ärsyttävää jos ihmiset kyselevät "mikä sulla nyt on?". Jos kollega kysyy yhden kerran niin ei se haittaa koska vastaan "ei mikään" ja sitten kollega antaa asian olla. Mutta kun seurustelukumppani kysyy ja vastaan "ei mikään" niin hän ei anna asian olla vaan jatkaa sitä kyselemistä "kerro nyt! mikä sulla on? mikä sulla on? mikä sulla on? jokin ongelma sulla on! mikä ongelma?". Silloin rehellinen vastaukseni on: "äsken mulla ei ollut ongelmaa, mutta nyt mulla on ongelma eli se että sä käyt mun hermoille tuolla jankkaamisella, hyvästi!"

Hei ap, on suuri riski että olet ylispekuloitsija jankkaaja, ajat sen miehen tiehensä.

Vierailija
10/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle antaisin vinkin, että tee päätös suuntaan tai toiseen äläkä pidä ihmisiä löysässä hirressä.

Kokoajanha mie yritän mut se ei oo samanlaine päätös ku se et ostaako makaroonia vai spagettia

Vierailija
11/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoajanha mie yritän mut se ei oo samanlaine päätös ku se et ostaako makaroonia vai spagettia

Kyllä se nykyinenkin voi kärsiä tilanteesta, kun huomaa sussa tapahtuneen muutoksen. Sun on otettava itseäs niskasta kiinni ja tehtävä valinta. Toi on todella julmaa muita kohtaan.

Vierailija
12/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Joskus olen hyvällä tuulella, joskus huonolla tuulella, yksinkertaista. Ja kun olen huonolla tuulella niin on todella ärsyttävää jos ihmiset kyselevät "mikä sulla nyt on?". Jos kollega kysyy yhden kerran niin ei se haittaa koska vastaan "ei mikään" ja sitten kollega antaa asian olla. Mutta kun seurustelukumppani kysyy ja vastaan "ei mikään" niin hän ei anna asian olla vaan jatkaa sitä kyselemistä "kerro nyt! mikä sulla on? mikä sulla on? mikä sulla on? jokin ongelma sulla on! mikä ongelma?". Silloin rehellinen vastaukseni on: "äsken mulla ei ollut ongelmaa, mutta nyt mulla on ongelma eli se että sä käyt mun hermoille tuolla jankkaamisella, hyvästi!"

Hei ap, on suuri riski että olet ylispekuloitsija jankkaaja, ajat sen miehen tiehensä.

Kyllä tunteista täytyy puhua! Jos et ole hyvällä tuulella niin kyllä sulla jokin ongelma on ja se ratkeaa vain puhumalla siitä! Älä ole niin sulkeutunut! Olet tunnevammainen! Sinulla on patoutumia ja tunnelukkoja! Miksi et kommunikoi? Puhu! Sanoisit edes jotain! Miksi sinä et koskaan vastaa minulle kun minä kysyn sinulta jotain? Miksi sinä et avaudu? Etkö sinä välitä minusta yhtään? Etkö arvosta yhtään mitään, eikö mikään ole sinulle rakasta? Älä nyt ole tuollainen! Yritä edes! Eihän tästä mitään voi tulla jos sinä olet päättänyt olla tuollainen! Miksi sinä vihaat minua? Miksi vaikenet? Kai sinä ymmärrät että tuo vaikeneminen on väkivaltaa minua kohtaan? Kai sinä ymmärrät että vaikenemalla sinä kohtelet minua kuin p*skaa? Oikeesti, mikä sulla on? Mä en lopeta ennen kuin sä kerrot! Mä en anna periksi! Mä kyllä aion kaivaa susta vastauksen vaikka joutuisin paasaamaan koko loppuikäni, aion paasata sut hautaan, en anna sulle hetken rauhaa! Mikä sulla on? Mikä sulla on? Mikä sulla on? Mikä sulla on? Mikä sulla on?

PS. Koittakaa arvata miksi en enää ikinä aio ryhtyä "parisuhteeseen".

Vierailija
13/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi ajatella, että ei saa sinulta irti selkeitä kiinnostuksen merkkejä ja yrittää hillitä omaakin käytöstään. Tai sitten se tietää, että olet syvästi ihastunut häneen, eikä se sovi siihen hauskanpidon kuvaan, mitä hän toivoi sinusta, koska ei halua vaarantaa omaa suhdettaan / perhettään. Voi olla myös epävarma omista tunteistaan tai säikähtänyt niitä.

Vierailija
14/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron näin varattuna naisena kun olen samaan aikaan korvia myöten ihastunut toiseen.

Tunteiden ailahtelut tulevat tästä epätoivoisesta tilanteesta, kun yritän pyristellä tunteita vastaan. Vituttaa, ahdistaa, toisaalta olen elämäni voimissa tuon miehen lähellä. Sitten taas muistan että elämäni on muualla ja mietin elänkö omaa vai toisten elämää.

Vierailija
15/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulet nyt mitä haluat: hän on tavattoman rakastunut sinuun, mutta miettii vielä surullisena liittoaan, jonka joutuu uhraamaan rakkauden tähden.

Vierailija
16/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunteista täytyy puhua! Jos et ole hyvällä tuulella niin kyllä sulla jokin ongelma on ja se ratkeaa vain puhumalla siitä! Älä ole niin sulkeutunut! Olet tunnevammainen! Sinulla on patoutumia ja tunnelukkoja! Miksi et kommunikoi? Puhu! Sanoisit edes jotain! Miksi sinä et koskaan vastaa minulle kun minä kysyn sinulta jotain? Miksi sinä et avaudu? Etkö sinä välitä minusta yhtään? Etkö arvosta yhtään mitään, eikö mikään ole sinulle rakasta? Älä nyt ole tuollainen! Yritä edes! Eihän tästä mitään voi tulla jos sinä olet päättänyt olla tuollainen! Miksi sinä vihaat minua? Miksi vaikenet? Kai sinä ymmärrät että tuo vaikeneminen on väkivaltaa minua kohtaan? Kai sinä ymmärrät että vaikenemalla sinä kohtelet minua kuin p*skaa? Oikeesti, mikä sulla on? Mä en lopeta ennen kuin sä kerrot! Mä en anna periksi! Mä kyllä aion kaivaa susta vastauksen vaikka joutuisin paasaamaan koko loppuikäni, aion paasata sut hautaan, en anna sulle hetken rauhaa! Mikä sulla on? Mikä sulla on? Mikä sulla on? Mikä sulla on? Mikä sulla on?

PS. Koittakaa arvata miksi en enää ikinä aio ryhtyä "parisuhteeseen".

Koska et tykkää siitä kun parisuhteissa ei ole tarpeeksi ajatustenvaihtoa ja tunteiden jakamista ja kommunikointia? Kuulostaa by the way tutulta tuo jankkaaminen. Ollaankohan me tapailtu samaa henkilöä?

Vierailija
17/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tätäkin, mutta siltikin: miksi hän välillä suhtautuu todella mukavasti, katselee pitkään hymyillen silmiin ja flirttailee kuitenkin? Sitten toisinaan välttelee katsekontaktia ja vaikuttaa jotenkin apealta ja sellaiselta, ettei edes pidä minusta.

Huijaa sinua. Unohda hänet ennen kuin menee hermot.

Vierailija
18/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuollainen käytös on selvä merkki siitä, ettei hän oikeasti ole sinusta kiinnostunut. Hyvänä päivänä jaksaa flirttailla "ja pitää hauskaa", mutta normaalisti ei flirttailu sinun kanssasi voisi vähempää kiinnostaa. Toinen vaihtoehto on, että pelaa kanssasi peliä, eli hän nauttii siitä, että aiheuttaa sinussa hämmennystä. Lopputulos on sama, oikeasti hän ei ole sinusta kiinnostunut, vaan leikkii sinulla aivan kuten kissa hiirellä.

Nimim. kokemusta on

Sama täällä. Unohda koko tyyppi.

Vierailija
19/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhdepelurit ovat just tällaisia! Haluavat toiselta huomiota, mutteivät välitä tarpeeksi sanoakseen sen, paistattelevat toisen ihastuksessa ja flirttailevat kai vain omaksi huvikseen. Sitten huomaavat, että pitäisi tehdä seuraava siirto niin vetäytyvät. 

Vierailija
20/28 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ottaa takapakkia aina kun hänestä alkaa tuntua, että otat hänen ystävällisyytensä vähän liian vakavasti.