Jos on 3 viikkoa nutriletilla, niin paljon laihtuu keskimäärin?
Ei tarvitse pudottaa kuin n.4kg, pystynköhän pudottamaan 3 viikossa nutriletin avulla? Haluan nopeasti nuo muutamat kilot vaan pois, en siis ole ylipainoinen. Jos joku osaa sanoa paljon nutriletilla tuossa ajassa pystyy laihtumaan, niin kiitos!! Mitään terveellisyyssaarnoja tms. ei tarvitse kommentoida :-).
Kommentit (12)
Paljonko kertyy Nutreista per päivä? 600? Jos kulutat päivässä 2000 kcal liikuntoineen, erotus on 1 400 per päivä, ja viikossa pitäisi lähteä 7 * 1400 kcal/ 7000 kcal/kg = 1,4 kg.
Voiko ihmisestä oikeasti pudota 3 kg pelkkää nestettä?
ä annoksia. Mutta syödä säännöllisesti.
En jaksa laihduttaa perinteisesti, haluan vaan nuo pari kiloa pois nopeasti! Perinteisellä laihdutustyylillä siihen menisi kuitenkin pari kuukautta aikaa. Ja olen luonteeltanikin sellainen, että mieluummin olen nutriletilla kuin alan laskemaan kaloreita jostain ruuista. ap
elimistö menee säästöliekille ja kun tiukan dieetin tai paaston jälkeen saa taas ruokaa niin suorastaan imee nämä varastoon. Lopputulos voi olla, että laihdut 2 viikossa 4 kg ja lihot seuraavan 2 kk:n aikana 8 kg.
T. Nimim. " jojo"
syödä tosi varovasti jonkun aikaa, että elimistö taas tottuu?
paastodietit. Lihotin itseni typerästi äitiyslomalla ja nyt mulla on n. 7 kg ylimääräistä. Tulin lopulta järkiini ja lopetin herkkujen syömisen. Nyt olen yrittänyt laiduttaa jo vaikka miten kauan läskejä pois. Olen pienentänyt annoksia, en syö enää juurikaan herkkuja. En syö tavallisesti mitään klo 6 jälkeen, liikun n. 4 kertaa viikossa. iltaisin menen usein nälkäisenä nukkumaan. Mutta paino junnaa tasan samassa 64 kilossa, tein sitten mitä tahansa. Hyvä uutinen on että paino pysyy samassa, mutta laihduttamisessa en kerta kaikkiaan näytä onnistuvan. Nyt jos saisin jollain kepulikonstilla painon alas, niin nykyisillä elämäntavoilla sen pitäisi myös pysyä siinä.
On älyttömän masentavaa kun viikon ahkeran lenkkeilyn ja kieltäytymisien jälkeen paino ei ole laskenut tippaakaan. Haluaisin jo vähitellen ajatella muutakin kuin näitä iänikuisia läskejä!!!!!!!!!
Mä en ole mikään laihdutusexpertti ollenkaan, mutta mitä olen asiaa seurannut, niin pelkään itse tuota elimistön säästöliekille menoa.
Sain itse pari vuotta sitten nelisen kiloa pois näin:
-Pienensin ruoka-annoksia pikkuhiljaa, vähensin lautasella olevan pastan/perunan/riisin määrää. Söin kuitenkin aina todellisen nälkäni pois. En kuitenkaan syönyt yhtään ylimääräistä, en missään nimessä ähkyä. En ottanut lisää ruokaa. Pikkuhiljaa vatsa tottui pienempiin annoksiin!
-Herkkujen suhteen en tehnyt totaalikieltoa, mutta rupesin kuulostelemaan itseäni, milloin mun oikeasti tekee mieli sitä hyvää. Huomasin, että monesti perhekahviloissa, kylässä tms. otin pelkästään tavan vuoksi jonkun kakkupalan tms. Se ei oikeasti edes maistunut hyvältä, eikä mun tehnyt sitä mieli. Tai jos otin, otin pienen palan ja nautiskelin siitä!
-Päiväkahvilla kotona söin jonkun pienen herkun. Esim. yhden keksin. Suklaanhimoon hyväksi huomasin Alpro Soijan suklaasoijavanukkaan. Yhdessä vanukkaassa on saman verran kaloreita kuin yhdessä suklaapalassa! Ja tämäkin vain silloin, kun oikeasti teki mieli!
-Alkoholin jätin ihan minimiin. Saunajuomana vettä tai kivennäisvettä (makuvedet hyviä). Viikonloppuna ehkä vähän viiniä ruoan kanssa.
Ja hupsista vaan! Ihan huomaamatta lähti monta kiloa! Pääsin kokoon 36 alaosastani. Harmi vaan, että sitten palasin vanhoihin tapoihini ja nyt on taas täytynyt siirtyä alaosaan 38.. Haaveilen pääseväni taas 36:een.. Mutta tuntuu, että työtä se mulla teettää. Itsestään en siinä pysy.
normaalisti syön tosi terveellisesti ja vältän kaikkea rasvaa ja sokeria ym. Nyt olen koettanut pudottaa tuota muutamaa kiloa perinteisesti koko kevään, mutta ei vaan tipu!! Nyt on pakko ottaa tuo nutrilett käyttöön, itsekin tiedän, ettei elämäntapoja tarvitse muuttaa, nuo kilot pitää vaan saada pois!
nutrilet intensive kuurilla eikä minulla ainakaan vaikuttanut toivotulla tavalla.
Vatsan toiminta meni sekaisin (ummetus)
Ensin paino nousi (!) sitten laski. Muttei minun mielestäni tarpeeksi kun nälässä joutui olemaan. Lähti siis -1kg/vko.
Parempia tuloksia olen saanut kun olen syönyt pieniä terveellisiä annoksia monta kertaa päivässä (ja paljon vettä)
Parhaimmillaan putosi -2,2kg/vko.
No kuulostaa tosiaan turhauttavalta!
En valitettavasti osaa sua neuvoa. Mutta kannattaisiko mennä vaikka Painonvartijoihin joksikin aikaa? Siellähän ihmiset ovat saaneet tosi hyviä tuloksia? Tai mistähän muualta löytäisit tietoa ja apua? En valitettavasti tiedä!
Tsemppiä!!!
kilot heti takaisin? Syön normaalisti terveellisesti, en juurikaan käytä rasvaa tai sokeria.