Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistatitko viisaudenhampaasi siksi, että niistä oli jotain todellista vaivaa vai siksi, että hammaslääkärisi suositteli sitä?

Vierailija
22.11.2018 |

Niin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poistettiin, kun siihen tuli reikä ja hml oli sitä mieltä, että sitä ei kannata paikata, kun siihen tulee kuitenkin uusi reikä kohta. Onneksi oli helppo homma, ainoa on se, että saan puudutuksesta hirvittävän päänsäryn, joten pyrin sitä välttämään. Muut kolme vielä suussa, eikä niistä ole ollut mitään haittaa tähän mennessä, olen yli 50 v.

Vierailija
22/25 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa kyllä, että ei, en aina luottaisi hammaslääkäriin. Kävin viimeksi kun epäilin itse reikää oireiden ja ulkonäön perusteella. Samalla hammaslääkärin tutkiessa muuta suuta kysyi hän että minkäs iläisiä sitä ollaan kun nuo viisurit ei vielä ole puhjenneet. En kehdannut alkaa väittää siinä vastaankaan vaikka kyllä ne siellä on olleet jo aika monta vuotta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi halkesi ja toisessa oli paha reikä.

Vierailija
24/25 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei yksikään lääkäri puhunut viisaudenhampaiden poistamisesta, sanoivat vain, että hyvin mahtuu suuhun. Yksi poistettiin, kun toisen hampaan paikkauksen jälkeen purenta muuttui sen verran, että tuo yläkerran viisaudenhammas hankasi alakerran ientä. Helposti lähti, ei ole ikävä ollut.

Vierailija
25/25 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poistettiin koska en pystynyt pesemään niitä, mulle tulee reikiä herkästi. Mulla on todella vahva oksennusrefleksi ja aina kun yritin pestä niitä niin oksensin tai vähintään yökin. Nykyäänkin pitää olla todella tarkkana noiden taaimmaisten hampaiden kanssa, vähintään 2 kertaa viikossa oksennan/meinaan oksentaa.

Poistoa ei saatu tehtyä niin että olin hereillä. Yritettiin kyllä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä