Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Geishakuulien käyttö

Vierailija
21.11.2018 |

Ostin pari metallista kuulaa. Olen yrittäny pitää noita sisälläni ja hyvin vähän aikaa onnistuu, lähinnä vaan seison.. no olin suihkussa. Mietin vaan että onko noiden kanssa tarkoitus vaan yrittää olla ja antaa tehdä työn itsekseen vai pitääkö jännitellä?

Itsellä ainakin alavatsa jännittyi ja sitten yritin oikein pullistella vatsaani ja rentouttaa ja sit ne tippui pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geisha kuulat on tarkoitettu anaalin treenaamiseen, ei ihme että tippui pois.

Vierailija
2/6 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anaaliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitus on lihaksilla nostaa kuulaa/kuulia ylöspäin. Jotain teet väärin jos alavatsalla jännität. Eli ilmeisesti lihaksisto tosiaan kaipaa treeniä. Kuulostaa siltä että alavatsan lihaksilla teet juuri toisinpäin, eli ponnistat kuulan pois. Kuulien avulla löydät oikeat lihakset ja sitten jumppaa voi tehdä ilmankin. Helpoin tapa on pissatessa yrittää pysäyttää suihku, sitten on oikea lihas hallinnassa kun tuo onnistuu.

Vierailija
4/6 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pysyy hyvin sisällä. Tuntuu, ettei tarvitse tehdä mitään. 😯

Vierailija
5/6 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se lihas ei ole alavatsalihas vaan se on enemmän sielä.. no alapäässä :D tai näin luulen, ite ainakin pystyn supistella ihan ilman kuulaakin tuota alapäätä aika paljon ja se auttaa esim orgasmiin. mies on sanonu että oon tosi tiukka ja tykkää kun puristelen : DD kuulemma kukaan muu ei ole niin tehny, siks hänellä kyl on vaikeuksii välillä pitkittää tulemista XD hän on siis mun eka, ja en oo kauheen kauan seksiä harrastanut edes, joten tää on kai joku luonnostaan tuleva juttu. testasin joskus testiä missä sanottiin että jos pystyy pitää lyijykynää seisoessa tai kävellessä, niin ois hyvä juttu, pystyin tähän hyvin. harrastan paljon liikuntaa, enkä ole synnyttänyt eli ehkä se on auttanut =)

Vierailija
6/6 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kun omakin treenais vaikka kuuliilla mutt loukkaantuu takuu varmasti jos ehotqn ett hommaa kuulat...