Toinen nainen on raskaana miehelleni
Pakko vaan avautua jonnekin.
Olemme olleet miehen kanssa yhdessä opiskeluajoista asti, lapsi on ollut toiveissa jo pitkään. Päädyimme taannoin harrastamaan kimppaseksiä erään meille ennestään tuntemattoman naisen kanssa, ja tämän seurauksena toinen nainen on raskaana miehelleni.
Alkujärkytyksen jälkeen mies halusi kantaa vastuunsa lapsen suhteen, avioerosta ei ollut puhettakaan vaan oli itsestään selvää, että jatkamme yhdessä. Raskauden edetessä olen kuitenkin saanut seurata vierestä, kuinka elämäni rakkaus onkin enenevissä määrin täynnä vauvaintoa, ja itse tunnun olevan kolmas pyörä omassa avioliitossani. Miehen äiti on tulevasta lapsenlapsesta todella innoissaan, käyttää tulevaa äitiä kaupoilla ja on muutenkin toivottanut hänet tervetulleeksi perheeseen. Ääneen hän ei ole sitä sanonut, mutta tiedän että hänestä olisi parempi jos minä väistyisin pois tulevan perheen jaloista.
Rakastan miestäni yli kaiken, ja ajatus erosta tuntuu älyttömän ahdistavalta. Järki kuitenkin sanoo, että sydämeni tulee särkymään tässä joka tapauksessa. En syytä miestäni, enkä naistakaan, eihän tämä ollut kenenkään tarkoitus. Koko tilanne tuntuu siitä huolimatta niin epäreilulta. Olemme rakentaneet yhteistä elämää niin pitkään, ja yhtäkkiä minun elämältäni on kadonnut pohja kokonaan.
En osaa tehdä mitään päätöstä tilanteen suhteen. Viikot vierivät eteenpäin, laskettu aika lähestyy. Tuntuu siltä, kuin laskisin päiviä maailmanloppuun.
Kommentit (122)
Uusi kimppakiva tulille, mies kolmanneksi pyöräksi tällä kertaa ja annat sen paukasta sinut raskaaksi.
Tämä oli niin hyvä stoori, että tulin raskaaksi. AP, kuinka paljon haluat olla mukana vauvan elämässä? Sinä tässä minut paksuksi laitoit.
Aloittaja voisi mennä jonkun kivan miehen kanssa hommailemaan ja yrittää raskautta. Sittenhän olisi puntit tasan. Tulevaisuus näyttäisi miten kuviot muodostuu.
Kysyisin mieheltäni "Miten meni niinku omasta mielestä"
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa kimppasessiossa sitten kumit käyttöön.
Vähintäänkin Nokian kontiot jalkaan, ennen kuin alkaa siementämään. Ja vieressä seisoville myös !
Vierailija kirjoitti:
Juujuu, että mies äiteineen innostuisi ulkopuolisen suhteen tuntemattomasta "äidistä" niin paljon..
Tietysti provoissa on kaikki mahdollista.
mäkin huokaisin raskaasti siinä kohtaa, kun ap:n anoppikin on kuviossa mukana kovasti uutta vauvaa odottaen hänkin. Tässä kohtaa vauhti tosiaan kasvoi liian suureksi ja juttu lähti käsistä ja syöksyi ryteikköön.
Valitettavasti kohtuullisesta alusta ja kehittyvästä draaman kaaresta huolimatta annan vain 1/5. Anoppi vei paljon pisteitä. Semmoisia ne anopit on.
Jos ei ole mikään mustasukkainen luonne nii tilanne voi olla ihanteellinen, jos lapsi sii päätetään pitää, saatte vauvan vaikka se ei ole teidän yhteinen, voisitte sopia vuoro viikko systeemistä heti kuin lapsi on sen verran vanha että voisin tähän alkaa totutella. Nähkää toisianne niin usein kuin mahdollista, se on vauvalle parasta, jotta ei ala vierastamaan.
Niin, tämä on provo mutta lähitulevaisuudessa tai jo nyt ihan mahdollinen. Kyllä polyamorian, avoimien suhteiden ja muiden "pikkupiristysten" kanssa ollaan vielä jännän äärellä. Mutta hei, jos aikuiset ihmiset on vapaaehtoisesti mukana, niin mikä minä olen tuomitsemaan...vai miten se peruspuolustus meneekään
Meillä kävi tuo sama paitsi että ei ollut kimppakivaa vaan mies kävi vieraissa jonkun random yhdenyön suhteen kanssa, jolla piti ehkäisyn olla kunnossa. Siinä sitten oltiin vastavihitty aviopari vauva-aikeiden kanssa ja yksi ulkopuolinen raskaana neuvottelemassa elatusmaksuista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas.. Kuulostaa liian uskomattomalta ollakseen totta. Ihan miehen äitikin on ottanut random hut-sun ilolla vastaan?
Miksi nainen vihaisi naista, joka odottaa hänelle lapsenlasta? En minä ainakaan vihaisi, miksi vihaisin? Oletan että poikani ovat aikuisia ihmisiä, ja kantavat myös päätöstensä seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu, että mies äiteineen innostuisi ulkopuolisen suhteen tuntemattomasta "äidistä" niin paljon..
Tietysti provoissa on kaikki mahdollista.
mäkin huokaisin raskaasti siinä kohtaa, kun ap:n anoppikin on kuviossa mukana kovasti uutta vauvaa odottaen hänkin. Tässä kohtaa vauhti tosiaan kasvoi liian suureksi ja juttu lähti käsistä ja syöksyi ryteikköön.
Valitettavasti kohtuullisesta alusta ja kehittyvästä draaman kaaresta huolimatta annan vain 1/5. Anoppi vei paljon pisteitä. Semmoisia ne anopit on.
Oletteko te nyt ihan tosissanne? Teillä olisi aikuinen poika, ja hän olisi saamassa vauvan jonkun naisen kanssa, joka olisi vielä ihan mukava? Teidänkö tehtävä siinä olisi alkaa jotain moralisoida?
Vai että sellaisia ne ANOPIT on? Pikemminkin palstalehmät on aikamoisia.
Mites muuten jos itse sattuisitte olemaan se nainen, joka tuli raskaaksi huonoissa olosuhteissa, pitäisikö oman äitinne hylätä teidät? Miksi ei?
Palstalehmät pitäisi kaikki naida taju kankaalle ja siittää kunnolla, niin loppuisi turpien louskutus.
DNA-testi heti sairaalassa. Miksi nainenkin haluaa irtonumeroiden kanssa lapsen? Outoa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme yrittäneet omaa vauvaa, mutta toistaiseksi ei ole onnistanut. Suojaus meillä oli kunnossa, mutta kondomi on ilmeisesti pettänyt.
ApKyllä sen huomaa jos kortsu pettää 😂 M25
Ei muuten huomaa, on tullu koettua. Se ei välty repeä, jos kädessä on tuotosta, niin sen levittää kätevästi siihen kortsun päälle.
Tää on niin outo juttu et voi hyvin olla tottakin. Mä en kyllä tajua miten joku voi noin viilipyttymäisesti jatkaa suhdetta ku kolmas pyörä ilmottaa olevansa tiineenä. Se olisi joko abortti tai ero.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi tuo sama paitsi että ei ollut kimppakivaa vaan mies kävi vieraissa jonkun random yhdenyön suhteen kanssa, jolla piti ehkäisyn olla kunnossa. Siinä sitten oltiin vastavihitty aviopari vauva-aikeiden kanssa ja yksi ulkopuolinen raskaana neuvottelemassa elatusmaksuista.
Miksi ihmeessä tuollaiseen piti jäädä?
Vaimosta tulee niinku ilmainen lastenhoitaja.