Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö varatut saa enää tutustua uusiin ihmisiin?

Vierailija
21.11.2018 |

Tänään kävi sellainen tapaus töissä, josta haluaisin kuulla mielipiteitä.

Työpaikallani käy toisinaan miespuolinen kollega, jonka kanssa olen tullut hyvin juttuun. Keskustelu luistaa ja tuntuu, että omaamme samanlaisen huumorintajun. Nyt olen miettinyt, että voisi olla kiva nähdä vapaa-ajalla vaikkapa kahvilla. Juttelin työkaverini kanssa ja kerroin ajatelleeni pyytäväni tätä miestä kahville joku päivä. No, sain kuulla hirveän saarnan siitä kuinka hirveä ihminen olen kun varattuna haluan lähteä muiden miesten kanssa treffeille ja etten missään tapauksessa saisi tutustua uusiin miehiin koska olen varattu. Itse yritin siinä selittää kyseiselle työkaverilleni, että meidän parisuhteessamme on kyllä ihan luvallista käydä kahvilla uusien ihmisten kanssa vaikka he olisivatkin vastakkaista sukupuolta. Työkaverini mielestä kyseinen käyttäytyminen on outoa eikä millään tavalla muidenkaan mielestä hyväksyttävää.

Ärsyttävää, että heti leimataan pettäjäksi vain ja ainoastaan sen takia, että haluaa parisuhteessa ollessaankin tutustua uusiin ihmisiin. Miksi parisuhteessa olevat saisivat hankkia uusia ystäviä vain samansukupuolisista ihmisistä?

Mielipiteitä kehiin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen. Ei miehet tajuu. Mä pyysin kans yhtä hauskaa työkaveria joskus jonnekin tapahtumaan tai leffaan ihan kaverina, sanoi vaan että on menoa sovittuna eikä pääse, en tiennyt että on varattu. Sitten selvisi, että on varattu ja on vältellyt minua kuin ruttoa, ennen oli hauskaa heittää läppää kaikesta.

Vierailija
2/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eroaa kysymys kahvillemenosta a) kun kysyt treffeille siksi, että olet kiinnostunut miehestä oikeasti ja b) kun kysyt treffeille, että haluat olla kaveri?

Mielestäni ei yhtään mitenkään. Ja luulen, että hyvin moni ottaa tuon kysymyksen treffikutsuksi, vaikket itse ajattelekaan niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole parisuhdeainesta. Älä hanki parisuhdetta jos on tarve lähteä jokaisen miehen matkaan.

Vierailija
4/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali nykynainen. Tuollaisia useimmat nuoret naiset nykyään ovat.

Vierailija
5/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole parisuhdeainesta. Älä hanki parisuhdetta jos on tarve lähteä jokaisen miehen matkaan.

Entä jos on bi? Ei saa tutustua kehenkään kun voi lähteä kenen tahansa matkaan?

Vierailija
6/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne jutut sinne työpaikalle, ei kannata liikaa alkaa tutustua. Mahdolliseten väärinkäsitysten takia voi mennä koko ystävyys pieleen. 

Vierailija
7/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallani käy toisinaan miespuolinen kollega, jonka kanssa olen tullut hyvin juttuun. Keskustelu luistaa ja tuntuu, että omaamme samanlaisen huumorintajun. Nyt olen miettinyt, että voisi olla kiva nähdä vapaa-ajalla vaikkapa kahvilla. Juttelin työkaverini kanssa ja kerroin ajatelleeni pyytäväni tätä miestä kahville joku päivä. No, sain kuulla hirveän saarnan siitä kuinka hirveä ihminen olen kun varattuna haluan lähteä muiden miesten kanssa treffeille ja etten missään tapauksessa saisi tutustua uusiin miehiin koska olen varattu. Itse yritin siinä selittää kyseiselle työkaverilleni, että meidän parisuhteessamme on kyllä ihan luvallista käydä kahvilla uusien ihmisten kanssa vaikka he olisivatkin vastakkaista sukupuolta. Työkaverini mielestä kyseinen käyttäytyminen on outoa eikä millään tavalla muidenkaan mielestä hyväksyttävää.

Ärsyttävää, että heti leimataan pettäjäksi vain ja ainoastaan sen takia, että haluaa parisuhteessa ollessaankin tutustua uusiin ihmisiin. Miksi parisuhteessa olevat saisivat hankkia uusia ystäviä vain samansukupuolisista ihmisistä?

Mielipiteitä kehiin.

Minäkin ihmettelen. Joillekin tuo on kauhea ongelma.

Vierailija
8/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit mennä! Olisipa oma mieheni myös sellainen, joka ei heti ajattelisi jotain kummallisuuksia. Aikaisemmat mieheni eivät ole olleet tippaakaan mustasukkaisia ja minulla on tuloksena paljon miespuoleisia ystäviä, joihin olen tutustunut näiden suhteiden aikana. Muutoin nämä miehet eivät tosin osoittautuneet minulle sopivaksi. Nykyinen on muuten täydellinen ja sielunkumppanini, mutta valitettavasti mustasukkainen... 

Tottakai saat tutustua. Älä välitä niuhojen mielipiteistä.

Vierailija
9/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä kehiin.

Jeesuksen terve!

Niin se vaan meillä pohjanmaalla menee, varattujen tulee viettää aikaa perheensä kanssa, muu on pahasta.

Samamsukupuolisia uusia ystäviä saa hankkia, mutta heidänkään kanssa ei sovi kahden olla, ettei tule synti mieleen. Sitä kun ei koskaan tiedä onko se toinen oikeasti susi lampaiden vaatteissa, eli lintu vai kala. Ja kun se homous kerran tarttuu, niin parempi pelata varman päälle.

Siunattua illan jatkoa!

Vierailija
10/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksuheaa. Minä käyn laikkien kanssa kahvilla, jos minulla on aikaa. Hirveää. Nyt en käy enää kenenkään kanssa kahvilla, jos se on pettämistä. Hirveää kauheaa. Olen varmaan joku bi kans. Miten voin elää tämän kanssa nyt , kun se onkin pettämistä.

Vierailija
11/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kummallisia.

He hankkiutuvat oikein väen väkisin tilanteisiin joissa ajautuvat pettämään ja sitten avautuvat täällä palstalla kun "se vain tapahtui". Jos aikuisella parisuhteen omaavalla naisella on noin kova tarve tutustua uusiin miehiin, kannattaisi pohtia omaa elämäänsä vähän syvällisemmin.

Itse en missään tapauksessa lähtisi miehenä vieraiden naisten matkaan kahvittelemaan tai mitään muutakaan. Vaimo on sitä varten. Jos se ei riitä, on se eron paikka.

Vierailija
12/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt itseltäsi miksi haluat pyytää häntä kahville? Haluat ainoastaan jutella mukavantuntuisen ihmisen kanssa? Vai oletko ihastunut häneen? Ole rehellinen itsellesi, meille nyt voit jutella mitä mieleen juolahtaa.

Vierailija
13/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten eroaa kysymys kahvillemenosta a) kun kysyt treffeille siksi, että olet kiinnostunut miehestä oikeasti ja b) kun kysyt treffeille, että haluat olla kaveri?

Mielestäni ei yhtään mitenkään. Ja luulen, että hyvin moni ottaa tuon kysymyksen treffikutsuksi, vaikket itse ajattelekaan niin.

Voi tsiisus. Ihmisellä on suu. Sillä voi sanoa esim "haluisitko lähteä ihan kaverimielessä kahville?". Tadaa, näin helposti kahvikutsu eroaa treffikutsusta.

Vierailija
14/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ne jutut sinne työpaikalle, ei kannata liikaa alkaa tutustua. Mahdolliseten väärinkäsitysten takia voi mennä koko ystävyys pieleen. 

Jos mies on niin tyhmä, että elää vielä niin vanhoillisessa maailmassa ettei ymmärrä naisten ja miesten kykenevän pelkkään kaveruuteen, niin saa ystävyys mennäkin.

Pyydä pois, mitään et menetä! Joko teistä tulee parempia kavereita kuin työkavereita tai sitten jäätte pelkälle työkaveruusasteelle.

Vierailija
15/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kummallisia.

He hankkiutuvat oikein väen väkisin tilanteisiin joissa ajautuvat pettämään ja sitten avautuvat täällä palstalla kun "se vain tapahtui". Jos aikuisella parisuhteen omaavalla naisella on noin kova tarve tutustua uusiin miehiin, kannattaisi pohtia omaa elämäänsä vähän syvällisemmin.

Itse en missään tapauksessa lähtisi miehenä vieraiden naisten matkaan kahvittelemaan tai mitään muutakaan. Vaimo on sitä varten. Jos se ei riitä, on se eron paikka.

Positiivinen yllätys nähdä palstalla pitkästä aikaa järjen ääntäkin! Tarkoitan sitä todella.

Vierailija
16/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on niin tyhmä, että elää vielä niin vanhoillisessa maailmassa ettei ymmärrä naisten ja miesten kykenevän pelkkään kaveruuteen, niin saa ystävyys mennäkin.

Pyydä pois, mitään et menetä! Joko teistä tulee parempia kavereita kuin työkavereita tai sitten jäätte pelkälle työkaveruusasteelle.

No meillä töissä vastaavassa tapauksessa toinen ihastui, ja se oli sen lorun loppu. Olisi kannattanut vain pysyä työpaikkaystävyytenä kahvipöytäkeskusteluina eikä alkaa tavata myös vapaa-ajalla.

Vierailija
17/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, en ymmärrä mitä varatut baareissa tekee?

Vierailija
18/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minunkin miestäni joku nainen pyytänyt kahville työpaikalla ”ihan kaverina”, vaikka sormus on sormessa. Eipä mun mies lähtenyt, siinäpä jäi naikkonen suu auki ihmettelemään :D

Vierailija
19/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on moneen kertaan todettu asia, että vaikkei tahdo ihastua mutta vetovoimaa on sen verran että tahtoo aikaa vapaa-ajalla yhdessä vietellä, niin jossain vaiheessa kiusaus tulee. Ainakin jos parisuhteessa tapahtuu hetkellinen viilentyminen.

Tieteellisin tutkimuksin perusteluina on se, että läheisyys synnyttää läheisyyttä ja fyysisen välimatkan vähyys kasvattaa kiintymyssuhdetta.

Omassakin lähipiirissä todettua, että maks. 2 vuotta samassa työhuoneessa ja silmäpeli muuttuu totisemmaksi. Siinä ajassa ehtii tulla kotona riitaa ja "erilleen kasvamista" kerran ja toisenkin ja se mukava tyyppi siinä lähellä lohduttaa ja täyttää puutteen.

Vierailija
20/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kädessä se riippuu kuitenkin siitä onko pettäjä vai ei. Kaikki eivät petä vaikka tulisi mikä tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi