Toinen nainen on raskaana miehelleni
Pakko vaan avautua jonnekin.
Olemme olleet miehen kanssa yhdessä opiskeluajoista asti, lapsi on ollut toiveissa jo pitkään. Päädyimme taannoin harrastamaan kimppaseksiä erään meille ennestään tuntemattoman naisen kanssa, ja tämän seurauksena toinen nainen on raskaana miehelleni.
Alkujärkytyksen jälkeen mies halusi kantaa vastuunsa lapsen suhteen, avioerosta ei ollut puhettakaan vaan oli itsestään selvää, että jatkamme yhdessä. Raskauden edetessä olen kuitenkin saanut seurata vierestä, kuinka elämäni rakkaus onkin enenevissä määrin täynnä vauvaintoa, ja itse tunnun olevan kolmas pyörä omassa avioliitossani. Miehen äiti on tulevasta lapsenlapsesta todella innoissaan, käyttää tulevaa äitiä kaupoilla ja on muutenkin toivottanut hänet tervetulleeksi perheeseen. Ääneen hän ei ole sitä sanonut, mutta tiedän että hänestä olisi parempi jos minä väistyisin pois tulevan perheen jaloista.
Rakastan miestäni yli kaiken, ja ajatus erosta tuntuu älyttömän ahdistavalta. Järki kuitenkin sanoo, että sydämeni tulee särkymään tässä joka tapauksessa. En syytä miestäni, enkä naistakaan, eihän tämä ollut kenenkään tarkoitus. Koko tilanne tuntuu siitä huolimatta niin epäreilulta. Olemme rakentaneet yhteistä elämää niin pitkään, ja yhtäkkiä minun elämältäni on kadonnut pohja kokonaan.
En osaa tehdä mitään päätöstä tilanteen suhteen. Viikot vierivät eteenpäin, laskettu aika lähestyy. Tuntuu siltä, kuin laskisin päiviä maailmanloppuun.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Hieman nyt jäi vaivaamaan, että miksi se miehellesi ventovieras ylipäätään halusi lapsen toisen ventovieraan ( eli miehesi)kanssa ? Aika harva nainen on valmis "yhdenillan" juttujen lapsosia tekemään? Luulisi, että tuollaiseen kolmen kimppaan osallistuvilla on ihan muutenkin ehkäisy kunnossa, eikä luotettaisi vain siihen kondomiin, ellei sitten tarkoituksella hankkiutunut raskaaksi. TAI sitten ei olekaan miehellesi niin ventovieras kuin väittää.
En itse ole ollut lapsen äidin kanssa pahemmin tekemisissä itse aktin ja raskausuutisen jälkeen, joten en tietenkään voi varmuudella sanoa mitään hänen motiiveistaan. Kyseessä on nelikymppinen nainen, jolla ei ole aiempaa perhettä. Hänelle itselleen abortti ei ollut vaihtoehto, vaan meille hän kertoi asian lähinnä ilmoitusluontoisesti, että lapsi olisi tulossa ja mies saa itse päättää, missä määrin on mukana hommassa. Ehkäisyn piti olla kunnossa, mies käytti toisen naisen kanssa kumia.
Ymmärrän kyllä, en olisi itsekään tehnyt aborttia. Kuten olen maininnut, me olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta pitkään siinä kuitenkaan onnistumatta, viimeisen vuoden aikana olemme perehtyneet myös adoptioon tai sijaisvanhemmuuteen, joskin nämä vaihtoehdot katosivat pöydältä sillä hetkellä, kun saimme tietää raskaudesta. Nyt maailman keskipiste on mieheni tuleva lapsi, enkä enää tiedä yhtään, mikä on minun paikkani.
Jotkut täällä ihmettelivät kimppahommiin ryhtymistä noin ylipäänsä. Meille tämä ei ollut ensimmäinen kerta, yhteisiin vuosiimme sisältyy kaikennäköisiä seksuaalisia kokeiluita. Kaikille sellainen ei sovi, joka on ihan ok.
Ap
Sori mut teidän suhde on nyt ohi. Toinen nainen on onnistuneesti vienyt paikkasi. Kannatti harrastaa kimppaa ilman kumia?
Suurin osa aloituksista on kipeitä... kipeää.
Anna se mies sille toiselle naiselle ja hanki itsellesi uusi. Näin pääsette kaikki helpoimmalla
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa kimppasessiossa sitten kumit käyttöön.
Ei mitään kumeja koskaan, elämässä pitää olla jännitystä ja yllätyksiä,
Alhaisin ja likaisin provo, jonka keksiä voi.
No mitä sun miehesi haluaa? Eikö häneltä kysytä nyt mitään?
Edes porvoolaiset eivät harrasta suojaamatonta kimppakivaa.
1/250
Vierailija kirjoitti:
No mitä sun miehesi haluaa? Eikö häneltä kysytä nyt mitään?
Ymmärrätkö lukemaasi? Tuskin. Ei. Surkimus.
Ihanko oikeasti ihmiset luottaa kimppatouhuissa pelkästään kondomiin? Ei varmisteta, että ehkäisy on tuplana käytössä ? Sekä sillä naisella, että sillä miehellä? Tässä tarinassa siin nelikymmpisellä naisella, joka ei tilastojen valossa muutenkaan enää ole parhaassa lisääntymisiässä, ei käytä mitään ehkäisyä ja ukolla menee kumi rikki ? Ja heti tärppää ? Ja lehmätkin lentää.
Vierailija kirjoitti:
Synnyttääkö Porvoon sairaalassa?
Porvoossa ei ole voinyt synnyttää enää pariin vuoteen.
Mistä tiedätte, että lapsi on miehesi? Ei kuulosta kauhean todennäköiseltä, että kumi olisi noin vaan pettänyt ilman että kukaan huomaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa tässä se, kuinka tämä kimppaseksikokeilu on sukulaisille selitetty. Olis ehkä oudointa mitä omalle äidille tai anopille voisi kertoa.
Et ole jyvällä nykytodellisuudesta. Monet iäkkäätkin parit harrastavat kimppakivaa. Ehkäpä anoppikin harrastaa ja siten tulevan lapsenlapsen alullepano ei ole ongelma.
En usko juttua. Jos olisi totta, niin aika ahdistavaa ap:ole varmasti.
Nelikymppinen ei tule raskaaksi ns. Kertalaukaisusta. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme yrittäneet omaa vauvaa, mutta toistaiseksi ei ole onnistanut. Suojaus meillä oli kunnossa, mutta kondomi on ilmeisesti pettänyt.
ApSittenhän tuo tarkoittaa sitä että et ole kyvykäs saamaan lapsia, hyvä juttu niin ei paskat geenit leviä. Sitähän se lapsettomuus tarkoittaa, luonto yrittää estää paskan leviämisen :)
Höpöhöpö. Täällä enään mikään luonto siinä mielessä raskauksista päätä kun luonto vaan on niin saastunut, ruoka kaukana alkuperäisestä ja puhtaasta jne. Ihan kyvykkäätkin ja hyvillä geeneillä varustetut ihmiset ovat vaan altistuneet tekijöille, mitkä alentavat raskaaksi tulemisen mahdollisuutta. Jopa jo meidän vanhemmat ovat altistuneet eikä se paljo vaadi kun tyttövauvankin munasarjoihin jokin asia jo sikiöaikana vaikuttaa negatiivisesti, mutta mikä näkyy vasta aikuisiällä.
Kaukana on kuitenkin luonnosta nämä nykyajan jutut. Ihminen on muokannut ja tuhonnut luontoa viisaudessaan. Kaikenlainen osaaminen ja kehitys on edennyt joo, mutta samaan aikaan luonnon oma ja puhdas vaikutus meihin on kadonnut. Sairauksia pukkaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen ei tule raskaaksi ns. Kertalaukaisusta. Sori.
Olin 39 kun tulin raskaaksi ja seksiä oli vain yksi kerta ovulaation aikaan, Ei siihen raskautumiseen tarvita kuin yksi hyvä munasolu ja yksi toimiva siittiö. Minulla toivottu raskaus, edellisessä kuussa ei lekurissa inseminaatiolla saman miehen spermalla tärpännyt, luonnollisesti onnistui viimein.
Tää on tosi yleinen ongelma. Meidän kylällä harrastetaan kimppakivaa tosi paljon ristiin rastiin ja kaikki ei pysty hyväksymään noita rakkauden hedelmiä, onnex sun mies pystyy ja tää toinen nainen. Parisuhdenaiset kuten ap on tässä se ongelman ydin. Senhän ap tiedostatkin. Kyllä noi tunteet laantuu, kun itse pääset raskaaks, kannattaa tosiaan ottaa mies kolmanneks pyöräks seuraavan kerran, niin saat vauvankun miehes ei oo onnistunut siitoksessa.