Toinen nainen on raskaana miehelleni
Pakko vaan avautua jonnekin.
Olemme olleet miehen kanssa yhdessä opiskeluajoista asti, lapsi on ollut toiveissa jo pitkään. Päädyimme taannoin harrastamaan kimppaseksiä erään meille ennestään tuntemattoman naisen kanssa, ja tämän seurauksena toinen nainen on raskaana miehelleni.
Alkujärkytyksen jälkeen mies halusi kantaa vastuunsa lapsen suhteen, avioerosta ei ollut puhettakaan vaan oli itsestään selvää, että jatkamme yhdessä. Raskauden edetessä olen kuitenkin saanut seurata vierestä, kuinka elämäni rakkaus onkin enenevissä määrin täynnä vauvaintoa, ja itse tunnun olevan kolmas pyörä omassa avioliitossani. Miehen äiti on tulevasta lapsenlapsesta todella innoissaan, käyttää tulevaa äitiä kaupoilla ja on muutenkin toivottanut hänet tervetulleeksi perheeseen. Ääneen hän ei ole sitä sanonut, mutta tiedän että hänestä olisi parempi jos minä väistyisin pois tulevan perheen jaloista.
Rakastan miestäni yli kaiken, ja ajatus erosta tuntuu älyttömän ahdistavalta. Järki kuitenkin sanoo, että sydämeni tulee särkymään tässä joka tapauksessa. En syytä miestäni, enkä naistakaan, eihän tämä ollut kenenkään tarkoitus. Koko tilanne tuntuu siitä huolimatta niin epäreilulta. Olemme rakentaneet yhteistä elämää niin pitkään, ja yhtäkkiä minun elämältäni on kadonnut pohja kokonaan.
En osaa tehdä mitään päätöstä tilanteen suhteen. Viikot vierivät eteenpäin, laskettu aika lähestyy. Tuntuu siltä, kuin laskisin päiviä maailmanloppuun.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Miks te yritätte pitää ylhäällä tätä ehkä AV:n historian surkeinta provoyritystä?
:D
Etkö ymmärrä miten ihanaa ja tyydyttävää on saada provo kiinni itse teosta? :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas.. Kuulostaa liian uskomattomalta ollakseen totta. Ihan miehen äitikin on ottanut random hut-sun ilolla vastaan?
No eihän se ole yhtään hutsumpi kuin ap ja hänen miehensäkään.
Samanlaisia hutsuja kaikki kolme niin siinä on mummolle mietittävää. Ja itsehän on tämä tuleva mummo poikansa kasvattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme yrittäneet omaa vauvaa, mutta toistaiseksi ei ole onnistanut. Suojaus meillä oli kunnossa, mutta kondomi on ilmeisesti pettänyt.
ApSittenhän tuo tarkoittaa sitä että et ole kyvykäs saamaan lapsia, hyvä juttu niin ei paskat geenit leviä. Sitähän se lapsettomuus tarkoittaa, luonto yrittää estää paskan leviämisen :)
Ei sit kuitenkaan toiminu sun kohdalla?! :D
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen ei tule raskaaksi ns. Kertalaukaisusta. Sori.
:D Kuinka monen yhdynnän siittiöitä yleensä keskimäärin tarvitaan?
Mahtavaa logiikkaa, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän ton tunteen. Meillekin kävi noin. Mutta sitten me harrastimme uudestaan kimppakivaa yhden miehen kanssa ja minä tulin raskaaksi hänelle. Ja nyt meillä on tällainen viisihenkinen perhe ja kohta syntyy toinen lapsi. Uskokaa tai älkää.
En haluaisi olla selittämässä lapsille, miten tilanteeseen on jouduttu
Sain kyllä tämän päivän parhaat naurut tästä jutusta.
2/5 kekseliäisyydestä aloituksesta
0/5 anopin suhtautumisen selittelystä myöhemmin ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Takaisin bilsan tunnille. Se tapahtuu aina kertalaukaisusta. Vähitellen vaihtoehtoa ei ole.
Hyvin outo provo, toittavasti provo.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että lapsia syntyy
Niinhän ne sanoo. Saisiko se kolmaskiva sen vauvatonnin?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voi tulla. Suurempi todennäköisyys on toki nuoremmalla, mutta vaikka 50-vuotias voi tulla raskaaksi kertalaukaisusta, mikäli vaihdevuodet eivät ole alkaneet. Sori.
No joo, onhan tuo riski. Että jos se vauva ei olekaan sinun? Teettäkää laajat dna-testit varmuudeksi. Onko miehesi miessukupuolta ollenkaan? Testi paljastaa. En itse omasta kokemuksestani lähtisi äidiksi lapselle, jos en ole varma, että se on minun.
Oli ihan hyvon lirjoitettu mutta sulti vain 2/5. Jotenkin se provo ei aina kuitenkaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
No joo, onhan tuo riski. Että jos se vauva ei olekaan sinun? Teettäkää laajat dna-testit varmuudeksi. Onko miehesi miessukupuolta ollenkaan? Testi paljastaa. En itse omasta kokemuksestani lähtisi äidiksi lapselle, jos en ole varma, että se on minun.
Keskustelu sai täysin uuden käänteen, nyt meni jännäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen raskautumisern ikinä tarvita muuta kuin kertalaukaus.
Vierailija kirjoitti:
Olemme yrittäneet omaa vauvaa, mutta toistaiseksi ei ole onnistanut. Suojaus meillä oli kunnossa, mutta kondomi on ilmeisesti pettänyt.
Ap
Miksi olette näin varmoja, että tuleva lapsi on miehellesi? Tehkää isyystesti vauvan synnyttyä.
Sun mies on käynyt panemassa sitä naista ilman kumia,koska se teidän vauvanyrittämien maistuu jo puulta.Lisää vaan kimppaseksiä.Sitä saa ,mitä tilaa.
Ihme pervoilija..
Tyhmästä päästähän kärsii...