Toinen nainen on raskaana miehelleni
Pakko vaan avautua jonnekin.
Olemme olleet miehen kanssa yhdessä opiskeluajoista asti, lapsi on ollut toiveissa jo pitkään. Päädyimme taannoin harrastamaan kimppaseksiä erään meille ennestään tuntemattoman naisen kanssa, ja tämän seurauksena toinen nainen on raskaana miehelleni.
Alkujärkytyksen jälkeen mies halusi kantaa vastuunsa lapsen suhteen, avioerosta ei ollut puhettakaan vaan oli itsestään selvää, että jatkamme yhdessä. Raskauden edetessä olen kuitenkin saanut seurata vierestä, kuinka elämäni rakkaus onkin enenevissä määrin täynnä vauvaintoa, ja itse tunnun olevan kolmas pyörä omassa avioliitossani. Miehen äiti on tulevasta lapsenlapsesta todella innoissaan, käyttää tulevaa äitiä kaupoilla ja on muutenkin toivottanut hänet tervetulleeksi perheeseen. Ääneen hän ei ole sitä sanonut, mutta tiedän että hänestä olisi parempi jos minä väistyisin pois tulevan perheen jaloista.
Rakastan miestäni yli kaiken, ja ajatus erosta tuntuu älyttömän ahdistavalta. Järki kuitenkin sanoo, että sydämeni tulee särkymään tässä joka tapauksessa. En syytä miestäni, enkä naistakaan, eihän tämä ollut kenenkään tarkoitus. Koko tilanne tuntuu siitä huolimatta niin epäreilulta. Olemme rakentaneet yhteistä elämää niin pitkään, ja yhtäkkiä minun elämältäni on kadonnut pohja kokonaan.
En osaa tehdä mitään päätöstä tilanteen suhteen. Viikot vierivät eteenpäin, laskettu aika lähestyy. Tuntuu siltä, kuin laskisin päiviä maailmanloppuun.
Kommentit (122)
Ap. Olisit lähettänyt stoorisi johonkin palkkioita jakavaan mediaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän ton tunteen. Meillekin kävi noin. Mutta sitten me harrastimme uudestaan kimppakivaa yhden miehen kanssa ja minä tulin raskaaksi hänelle. Ja nyt meillä on tällainen viisihenkinen perhe ja kohta syntyy toinen lapsi. Uskokaa tai älkää.
5/5
Mies ottanut selkeästi vastuuta, kun lapsia syntyy niin vähän. Hän tekee yhteiskunnalle palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea miehellesi! Hei miksette tee omaa yhteistä vauvaa?
Muutatte samantien kolmen kimppaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme yrittäneet omaa vauvaa, mutta toistaiseksi ei ole onnistanut. Suojaus meillä oli kunnossa, mutta kondomi on ilmeisesti pettänyt.
ApSittenhän tuo tarkoittaa sitä että et ole kyvykäs saamaan lapsia, hyvä juttu niin ei paskat geenit leviä. Sitähän se lapsettomuus tarkoittaa, luonto yrittää estää paskan leviämisen :)
Mikä helvetti sinua vaivaa? Hae apua. Vaikka tämä onkin netti niin ruudun toisella puolella on oikeita ihmisiä. Toivottavasti löydät vielä onnen, voimia.
No mut hei, yhdessä teitte lapsen niin se on vähänniinku teidän kaikkien. Tossahan ei oo kun voittajia.
Saatte lapsen ja vuoroviikoin lapsivapaata. Anopillakin on lapsenlapsen bioäiti jonka kanssa tulee hyvin toimeen ja sinä saat olla siltä osin rauhassa.
Parhaassa tapauksessa lapsella on pieni armeijallinen välittäviä ihmisiä ympärillä, kolmet isovanhemmatkin ehkä.
Juujuu, että mies äiteineen innostuisi ulkopuolisen suhteen tuntemattomasta "äidistä" niin paljon..
Tietysti provoissa on kaikki mahdollista.
Mua huvittaa tässä se, kuinka tämä kimppaseksikokeilu on sukulaisille selitetty. Olis ehkä oudointa mitä omalle äidille tai anopille voisi kertoa.
En usko sepustuksesta sanaakaan.
Että tosta noin vain jotenkin päädyttiin kimppakivaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti pidä paikkaansa tämä tarina...
Miksei? Luuletko ettei Suomessa harrasteta ryhmäseksiä? Tosin ehkäisyn unohtamista saa ihmetellä.
Jos olisi totta niin mistä te teidätte että se vauva on miehesi? Sehän voi olla vaikka naapurin peran tai ties kuka Erkki sitä on pannut. Panihan se sinunkin ukkoa ja nuoli sun pil-lua. Kerrankin isyystestille on käyttöä.
Mummo voi pettyä kun tämä toinen nainen on voinut vedättää teitä 100-0. Sori siitä.
Anoppi ei ottanut tätä toista naista alunperin avosylin vastaan. Emme halunneet puida hänen kanssaan seksielämäämme, joten hänelle kerrottiin ainoastaan että mies on pistänyt toisen naisen raskaaksi ja ettei kyseessä ole ollut suhde, vaan kertaluontoinen juttu. Raskaus on jo pitkällä, anopilla oli aikaa sopeutua asiaan ja loppujen lopuksi hän on vain innoissaan siitä, että saa vihdoin lapsenlapsen kun me emme sellaista ole saaneet aikaiseksi.
Mies itse sanoo, ettei hänellä ole mitään tunteita lapsen äitiä kohtaan, emmekä me ole puhuneet avioerosta. Tunnen kuitenkin mieheni yli vuosikymmenen jälkeen niin hyvin, että tiedän hänen haluavan asua lapsen kanssa ja olla mukana tämän jokapäiväisessä elämässä.
Aloitukseni saattoi kuulostaa kateelliselta, ja rehellisesti sanottuna olenkin todella kateellinen, vaikkakin myös onnellinen mieheni puolesta. Meillä on ollut lapsi haaveena pitkään, ja sydäntä särkee se, että tämä lapsi ei olekaan meidän yhteinen. Tulimme itse lapsen äidin kanssa todella hyvin juttuun siihen asti, mutta raskausuutisesta asti hän on ollut todella viileä.
Ap
No mukavaa. Mies tekee oman osansa vauvatalkoissa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas.. Kuulostaa liian uskomattomalta ollakseen totta. Ihan miehen äitikin on ottanut random hut-sun ilolla vastaan?
Avaramielinen anoppi...
Isyystesti nyt ainakin tehtävä jos tämä nyt totta on.
Vierailija kirjoitti:
Että tosta noin vain jotenkin päädyttiin kimppakivaan :D
Siis miks ei, yleensähän siihen aletaan vain "tosta noin vain" halutaan kokeilla jotain uutta tms... Tyttiksenikin on ehdotellut vastaavaa, mut mä oon estoinen ja pelkään et ei heppi pelaakkaan.. mut tyttiksellä on kyllä täys lupa/tuki kokeilla tyttöjen välistä.
Harvoin se kimppa etenee sillee hitaasti, et pitää viikkoja odottaa sitä seksiaktia, netistä etsitään seuralainen ja sovitaan hotelli missä tavataan
Hieman nyt jäi vaivaamaan, että miksi se miehellesi ventovieras ylipäätään halusi lapsen toisen ventovieraan ( eli miehesi)kanssa ? Aika harva nainen on valmis "yhdenillan" juttujen lapsosia tekemään? Luulisi, että tuollaiseen kolmen kimppaan osallistuvilla on ihan muutenkin ehkäisy kunnossa, eikä luotettaisi vain siihen kondomiin, ellei sitten tarkoituksella hankkiutunut raskaaksi. TAI sitten ei olekaan miehellesi niin ventovieras kuin väittää.
Kaiken muun voisin uskoa, mutta tämä tuleva mummo saa mut vaan nauramaan, että joo, heti ottaa avosylin vastaan ja shoppailevat yhdessä ja tietenkin toivoo, että ap väistyy miehen elämästä kokonaan :D