Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynekologi kysyi olenko synnyttänyt...

Vierailija
21.11.2018 |

Kun alkoi tehdä sisätutkimusta. Eikö se nyt prkele ammattilaiselle näy etten ole vai onko mulla joku hehtaaripimpsa luonnostaan? Loukkaannuin.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti koulutettu kynekolooki

Vierailija
2/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi varmaan kun käyttävät kai erikokoisia vehkeitä synnyttäneille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ALKOI. Asiallinen kysymys ennenkuin on tutkinut. 

Vierailija
4/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On multakin kysytty vaikka olen synnyttänyt. Ei kai sitä mistään huomaa?

Vierailija
5/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkipyykit näkyy toosassa.

-Yks gyne.

Vierailija
6/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin röntgenissä, että olenko raskaana. En loukkaantunut vaan purskahdin nauruun. T:52v

Vierailija
7/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on niitä kysymyksiä mitkä tulee aina varmuuden vuoksi kysyä, vaikka selvästi ei olisi.

Vierailija
8/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toosa välttämättä heti mene päreiksi. Ekan synnytyksen jälkeen gyne kysyi tutkiessa, että ai sä olet synnyttänyt, kun sanoin jotain lapsesta. Toisen jälkeen ei tarvinnut enää kysellä.

Vierailija
9/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on niitä kysymyksiä mitkä tulee aina varmuuden vuoksi kysyä, vaikka selvästi ei olisi.

Juuri näin.

Vierailija
10/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatisoiduin, ja nyt ei huvita seksi enää kun mietin vaan että miten alapäääni voi näyttää siltä että olen synnyttänyt :( t. Ap

Vierailija
11/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa kysyttiin röntgenissä, että olenko raskaana. En loukkaantunut vaan purskahdin nauruun. T:52v

Parempi niin. Jos olisi kysynyt että et varmaankaan ole raskaana, olisit loukkaantunut ja vauhkonnut siitä vauva-palstalle niinkuin nykyään on tapana. Luultavasti Solmu kirjoittaisi Iltalehteen jonkun raflaavan jutun otsikolla Näkökulma/Kommentti/Mikälie.

Vierailija
12/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta samaa kun olin 14. Itse kyllä nolostuin tuosta kysymyksestä mutta hoitaja sanoi että pakko kysyä.

Vierailija
13/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gyne otti vahingossa mun vauvan kohdusta ja sanoi: Kauanko tää täällä on lie ollut?

Vierailija
14/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kantelu Valviralle tuollaisesta "lääkäristä"!! Kaikilla lääkäriasemilla on myös potilasasiamies jota voit pyytää apuun. Toimi, ettei muut joudu kärsimään samaa tulevaisuudessa. Joillain lääkäreillä ei tulisi olla lupaa hoitaa potilaita!!

Vierailija
15/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa toisessa ketjussa ainakin hoetaan miten gyne näke epäältä päin heti onko joku synnyttänyt vai ei...miksi sitten minua luultiin synnyttäneeksi? t. Ap

Vierailija
16/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisesta ihmiset suuttuvat. Lääkärinhän kuuluu kysyä potilaaltaan esitiedot ja gynekologisiin esititetoihin kuuluu se, onko synnyttänyt ja onko ollut raskaana. Huono o gynekologi, joka ei sellaista kysy.

Vierailija
17/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi siis siinä vaiheessa kun makasin selälläni pimpero hänen nenänsä edessä...t. Ap

Vierailija
18/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei olis kysytty, olisit loukkaantunut.

Pakko niitten on varmistaa iäkkäämmiltäkin. Ei välttämättä voi tietää oletko 52 vai 48 v ellei röntgenhoitaja sitä aina erikseen tarkista

Nykyään näitä vanhoja äitejä on pilvin pimein

Vierailija
19/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa toisessa ketjussa ainakin hoetaan miten gyne näke epäältä päin heti onko joku synnyttänyt vai ei...miksi sitten minua luultiin synnyttäneeksi? t. Ap

Eihän luultu, kun sulta KYSYTTIIN että oletko synnyttänyt. Silloin mahdollisia vaihtoehtoja on kaksi: kyllä/ei

Vaikka en kyllä usko yhtään et tämä on tosi.

Vierailija
20/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toosa välttämättä heti mene päreiksi. Ekan synnytyksen jälkeen gyne kysyi tutkiessa, että ai sä olet synnyttänyt, kun sanoin jotain lapsesta. Toisen jälkeen ei tarvinnut enää kysellä.

Päreiksi...jos menee päreiksi, lienee leikkauksen paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi