Gynekologi kysyi olenko synnyttänyt...
Kun alkoi tehdä sisätutkimusta. Eikö se nyt prkele ammattilaiselle näy etten ole vai onko mulla joku hehtaaripimpsa luonnostaan? Loukkaannuin.
Kommentit (49)
Siinä toisessa ketjussa puhuttiin juuri synnyttäneiden toosasta ja se voi olla karua jälkeä. Mutta parissa päivässä tai viikossa parantuu eikä enää näytä sotatantereelta.
Vierailija kirjoitti:
Tee kantelu Valviralle tuollaisesta "lääkäristä"!! Kaikilla lääkäriasemilla on myös potilasasiamies jota voit pyytää apuun. Toimi, ettei muut joudu kärsimään samaa tulevaisuudessa. Joillain lääkäreillä ei tulisi olla lupaa hoitaa potilaita!!
Näin paha provovastaus on vaarallinen tuollaiseen provoalotukseen! Ihmiset ovat niin hulluja, että pahoittavat joka asiasta nykyään mielensä.
Ei lääkäreillä ole ihan oikeasti aikaa vastailla ihan typeriin valituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun alkoi tehdä sisätutkimusta. Eikö se nyt prkele ammattilaiselle näy etten ole vai onko mulla joku hehtaaripimpsa luonnostaan? Loukkaannuin.
Ehkä ei, mutta miniaivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyi siis siinä vaiheessa kun makasin selälläni pimpero hänen nenänsä edessä...t. Ap
Onko ap sinulle tehty abortti?
Ei todellakaan ole!! Miksi niin epäilet? Jos lääkäri siis on halunnut vihjata sellaista niin olen kyllä entistäkin vihaisempi!!! t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä typeriä kommentteja. Sillä gynellä saattaa olla eri välineet synnyttäneille ja synnyttämättömille ja siksi tuo kysymys esitetään. Tieto auttaa myös häntä huomioimaan jos löytyy jotain poikkeavaa jota ei esimerkiksi synnyttämättömältä normaalisti löytyisi. Multa kysytty monta kerta läpi aikuiselämäni ja nyt vasta odotan esikoistani yli kolmekymppisenä. Eipä ole tullut mieleenikään loukkaantua.
Ei se niiden instrumenttien tähden sitä kysy. Välineet on samat kaikille. Kysyy sitä siksi että se pitää kirjata esitietolomakkeeseen. Voi vaikuttaa tulosten tulkintaan toki.
Muille tiedoksi, että siinä pöydällä maatessanne voi gyne tai labrhoitsu (nekin ottaa papoja) ensin täytellä esitiedot ja siksi siinä saattaa jotain kysellä. Siihen ei vaikuta alapään ulkonäkö mitenkään. Toiset vaan kyselee ne tiedot jo ennen kuin asiakas menee tutkimuspöydälle. Jokainen ne kuitenkin kysyy
Gyne vaihtoon! Halusi vain veetuilla sulle!
Vierailija kirjoitti:
Just joo...Toisessa ketjussa sivukaupalla kuvaillaan miten värkki on synnytyksen jälkeen niin kauhea ettei sitä kukaan uskalla itse edes katsoa ja täällä väitetään ettei mitään eroa näy..koittakaa jo päättää!
Sillä on vähän eroa, onko synnytyksestä kulunut vuorokausi vai vuosi. Eihän kauneusleikkauksen tuloksiakaan saa selville vuorokauden päästä leikkauksesta. Huh, että osaa olla yksinkertaisia ihmisiä, tuossakin taitaa olla teinipoika pätemässä.
Nyt vaan sitten traumaterapiaan. Tekisi mieleni ihan hohottaa :D!