Jee sain töitä!
Tänään aamulla klo 9 tuli se puhelu mitä odotin perjantaista lähtien. Kävin työhaastattelussa oman alan paikkaan ja tuntui että haastattelu meni hyvin. Niin näköjään menikin.
Palkka on parempi kun missään työpaikassani tähän asti, työajat paremmat ja työntekopaikkakin parempi. Kaikin puolin parempaa siis kun aiemmin, toivotaan että työnkuva vielä vastaa sitä mitä minulle on annettu hakuvaiheessa ymmärtää.
Tähän loppuu 1,5v työttömyys, perjantaina menen allekirjoittamaan työsopimuksen! Olen niin iloinen!
Kommentit (21)
Onnea! Toivottavasti työyhteisö on mukava ja työ tietysti sitä mitä haluatkin.
Lähetä lämmin kiitos Sipilän hallitukselle, jonka työllisyyspolitiikka on mahdollistanut työllistymisesi.
oletko yli 30 v
Yli 40 v?
Jos nyt haluat vastata.
Onnea lottovoitosta kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
oletko yli 30 v
Yli 40 v?
Jos nyt haluat vastata.
Onnea lottovoitosta kuitenkin!
Kiitos onnitteluista!
Olen 31v, lapseton. Lottovoitolta tuntuu kyllä.
- ap
Paljon onnea ja kaikkea hyvää elämääsi.
Toi on kyllä mahtava tunne pitkän työttömyyden jälkeen! Omalla kohdalla palkka ei ole ihmeellinen, mutta itse työ ja työkaverit ihan parhaita 😊
Mahtavaa! Olen niin iloinen puolestasi, niin moni asia muuttuu hyvään kun on töissä ja saa palkkaa!!!!
Onnittelut!
Samoin minut vakinaistettiin pätkätöistä ja palkkaani nostettiin!
T. N36 ,lapset 15v ja 8v
Olen iloinen puolestasi. Hienoa joulun odottelua sinulle!
Hyvä juttu! Tuli hyvä mieli tännekkin:) Onnea!
Olipa ilahduttava ketju. Hyvä sä.
Tällaisia viestejä lisää!!! Paljon Onnea. Itselleni kävi samalla tavalla jokin aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä lämmin kiitos Sipilän hallitukselle, jonka työllisyyspolitiikka on mahdollistanut työllistymisesi.
Sipilä ja sen hallitus ei ole palkannut ketään. Työllistävät kyllä - ilmaiseksi.
Onneksi olkoon:):)