Onko paha jos puhelinlasku on 150e kuussa?
Jos tähän sisältyy ruokatilaukset pizzaonlinesta ja bussilippuja?
Jos muuten ei käytä ollenkaan rahaa matkoihin ja ruokaankin melko vähän, niin mitä pahaa maksaa puhelinlaskulla?
Kommentit (9)
Eihän se silloin ole puhelinlaskua jos on maksettu mobiilisti muutakin. Kai jokainen saa itse päättää maksutavan. Tosin jos äiskä ja iskä maksaa viulut niin ne ei välttämättä tykkää.
No et sä oikein voi kysyä, että onko toi paljon puhelinlaskuksi, jos oot palveluita tilannut. 150 euroa olis puhelinlaskuna ihan järkyttävän kallis, mutta kun oot ostanut sillä ruokaa ja bussilippuja, niin ei se silloin ole.
Tosin mietin, että jos et käytä ruokaan paljon "oikeaa rahaa", niin mahdatko kovin terveellisesti elää, jos suurin osa ruoastasi on noutoruokaa.
Joo on se ihan mahdoton. Kyllä pitäisi saada jo sellainen paketti viidellä kympillä johon sisältyy rajattomasti puheaikaa, tekstiviestejä, dataa ja ostoksia.
Pizza ja matkalaskuhan tuo on eikä puhelinlasku
Tämän tyyppiset kysymykset on aika vaikeita kun jollekin 150 € on omaisuus ja toiselle 150 000€ on kuukauden palkka. Se nyt riippuu ja roikkuu....
No vaikeahan tätä on eritellä. Olin otsikon perusteella tulossa sanomaan että tarkista nyt ihmeessä että liittymäsi vastaa tarpeitasi, mutta sinullahan saattaa olla vaikka kolmenkympin rajaton puhe- netti- ja viestipaketti, mitä halvemmaksi ei taida mennä kuin kausitarjoukset, ja siihen sitten 120 egellä pizzaa ja bussilla ajelua.
Vierailija kirjoitti:
Jos tähän sisältyy ruokatilaukset pizzaonlinesta ja bussilippuja?
Jos muuten ei käytä ollenkaan rahaa matkoihin ja ruokaankin melko vähän, niin mitä pahaa maksaa puhelinlaskulla?
Ei ole paha, jos sulla on vara maksaa se, eikä sua haittaa tuo summa. Sinähän se olet ainut joka tietää onko sun puhelinlasku paha vai ei.
Olen työtön yhteiskunnasta ja sen ihmisistä lähes täysin syrjäytynyt ja pärjään 20e saldolipukkeella helposti 6kk. Ei älypuhelinta ja käytännössä ainoat soitot soitan virastoihin.
Tähän nähden puhelinlaskusi on hävyttömän suuri. Pitsat saa halvemmalla kun maksaa kortilla tai käteisellä.
Ei ole paha jos sinulla on varaa elää tuolla tavalla. Oma puhelinlaskuni on noin 5 euroa kuussa, teen kotona ruokaa ja kuljen polkupyörällä. Olen pienipalkkainen.