Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku käy Kotipizzassa?

Vierailija
21.11.2018 |

Maahanmuuttajapizzerioiden pizzat ovat lähes aina halvempia ja parempia.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ostaa superkallista ja pahaa pizzaa? TEHKÄÄ ITSE PIZZANNE, hullutihmiset!

En onnistu kotona saamaan pizzaan sellaista pohjaa kuin haluan.

Vierailija
102/114 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kotipizzan ruiskuitupohja pesee monen muun pikaruokapaikan pitsat mennen tullen. Samoin mausta huomaa, että kotipizzan raaka-aineet ovat laadukkaita verrattuina moneen muuhun paikkaan. Olen melko luottavainen, että Kotipizzan työntekijät saavat tessin mukaista palkkaa enkä osallistu minkään ihmiskaupan tukemiseen.

Kotipizzan pohja tulee pakasteena Belgiasta. Koripizza myt vain mielikuvaa laadusta. Ja kotimaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanskoja käytetään niin väärin. Tässä katsoin kun kaupan myyjä asetti kinkkuviipaleet paperille ja samoilla hanskoilla naputteli vaakaa ja vielä samoilla hanskakäsillä siirteli kinkkuja paremmin pinoon. Eli ei se auta yhtään vaikka on hanskat, jos niillä välillä vaikka haroo hiuksiaan tai koskee ovenkahvaan.

Ottimet olisivat parhaat.

Vierailija
104/114 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kotipizzan ruiskuitupohja pesee monen muun pikaruokapaikan pitsat mennen tullen. Samoin mausta huomaa, että kotipizzan raaka-aineet ovat laadukkaita verrattuina moneen muuhun paikkaan. Olen melko luottavainen, että Kotipizzan työntekijät saavat tessin mukaista palkkaa enkä osallistu minkään ihmiskaupan tukemiseen.

Kotipizzan pohja tulee pakasteena Belgiasta. Koripizza myt vain mielikuvaa laadusta. Ja kotimaisuudesta.

Nehän tulee Hollannista

Vierailija
105/114 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza mainostaa paljon. Siksi. Itse en ole mainosten uhri.

Vierailija
106/114 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ostaa superkallista ja pahaa pizzaa? TEHKÄÄ ITSE PIZZANNE, hullutihmiset!

Mä ostan pizzapohjat kaupasta, mutta silppuan itse päälliset - sillä lailla saa parasta pizzaa.

Vierailija
107/114 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on koko elämä - kaikkea myydään mielikuvien kautta, joten mielikuvien on parasta olla kiinnostavia.

Vierailija
108/114 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haen pizzani patapäiltä

Vierailija
109/114 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävi ulkomaalainen Abban omistaja ja maksaisi käteisellä

Vierailija
110/114 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Kotipizza-kampanja täällä nyt on menossa? Koitahan rauhoittua jo.

Vierailija
111/114 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran päätin kokeilla Kotipizzan lankkulättyä (en todellakaan tiedä miksi.) Oli harvinaisen pahaa!!! Toiste en ole sieltä tilannut.

Hygieniatasoon voi periaatteessa luottaa automaattisesti Suomessa ollessa. Se että paikka X on suosittu, ei takaa sitä että siellä tehdään kaikki moitteettomasti. Samoin se, että paikka Y ei ole se paikkakunnan suosituin paikka, ei tarkoita että siellä on huono hygienia.

Olin muutama vuosi sitten työssäoppimassa suositussa ravintolassa pk-seudulla. Siellä tämä hygieniafriikki toden teolla järkyttyi, koska salaattia tehdessä ei pidetty hanskoja kädessä ja vaikka erikseen pyysin, en hanskoja saanut. Sanottiin vain, että ei se mitään haittaa vaikka ei ole hanskoja, tee vain ilman.

Asiakkaiden onneksi olen tosiaan hygieniafriikki ja lattialle lentäneet ainekset lensivät suoraan roskiin. Mutta minulle olisi voinut tulla haava sormeen ja verta tippua ruuan sekaan, YÖK!

Jos sulle tulee kokkina haava sormeen ja verta tippuu ruoan sekaan, niin sitten peset käden, laitat laastarin ja mahdollisesti kumihanskan päälle, heität saastuneen ruoan roskiin ja teet uuden annoksen. Ei siellä sen takia pidetä hanskoja että jos vaikka tulisi haava sormeen. Sitä paitsi jos leikkaat veitsellä sormeesi, niin kyllä se siitä hanskasta läpi sujahtaa joka tapauksessa ja veri roiskuu ruokaan kuitenkin.

Salaattia tehdessä ei ole mitään syytä pitää hanskoja kädessä, kun kädet, laskutilat ja työvälineet ovat puhtaat.

Voi ääliö. Kun kukaan ei vahtinut hygieniatasoa! Ketään ei kiinnostanut, olenko pessyt kädet vai en. Ja kyllä salaattia tehdessä on syytä pitää hanskoja, jos on hygieeninen ihminen. Kaikki eivät ole, kuten esim. Sinä.

Vierailija
112/114 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzasta olen aina saanut hyvää pizzaa, ja pizzeriat on siistejä ja "raikkaita". Ensinnäkin tykkään enemmän kotipizzan mausta ja laadukkaista raaka-aineista, toiseksi jotenkin ällöttää joku kämänen pizzeria. Kävin kerran kebab pizzeriapaikassa, oli sotkuinen ja inhottava, ruokakin oli suunnilleen maustettu rasvalla. Ei kiitos.

Vierailija
113/114 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvis jotain lähdettä tuolle väitteelle että pohja tulee pakasteena. En löytänyt mitään viitettäkään asiaan. En kotipizzan sivulta enkä muualtakaan. Henkilökunta pyöräyttelee pohjat siinä silmien edessä enkä muuta osannut epäilläkään, kuin että taikina tehdään itse. Kun ei taikinan teossa kauan mene, varsinkin kun on hyvät vehkeet.

Vierailija
114/114 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katselin espoolaisessa kauppakeskuksessa Kotipizzan touhuja. Naispizzakokki teki pizzat ja mies rahasti mutta laittoi aina välillä täytteitä pizzoihin. Esim. Kotozonen salaatit meni hienosti tältä mieheltä kun ensin käsitteli rahoja. Ei puhettakaan välissä käsienpesusta tai että käyttäisi hanskoja. Hyi yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme