Miksi joku käy Kotipizzassa?
Maahanmuuttajapizzerioiden pizzat ovat lähes aina halvempia ja parempia.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- laadukkaammat raaka-aineet
- työnantajavelvoitteet varmasti hoidettu
- voi luottaa hygieniatasoon
- maistuu muultakin kuin rasvalta aka "juustolta"Uskaltauduin pitkästä aikaa taas mamupizzeriaan, koska oli hirveä nälkä ja pizzat oli tosihalpoja.
Juu, sitten näin, kun ne teki niitä pizzoja ilman hanskoja käsin kaiveli niitä kalkkunoita ja ananaksia. HYIII, meinasin lähteä saman tien pois, mutten jaksanut, kun oli niin nälkä ja heikotti ihan.
Hygieniapassikoulutuksessa, jonka hekin ovat käyneet, oikein korostetaan, että hanskoja pitää pitää aina ruuanlaitossa ja vaihtaa niitä joka työvaiheessa.
siulla on vanhentuneet tiedot koskien tuota hygieniaa. Hanskoja ei tarvitse käyttää enää käsiteltäessä myöhemmin kuumennettavia tuotteita, edellyttäen tietenkin, että muuten huolehtii käsihygieniasta ja pesee niitä ahkerasti eri työvaiheiden välillä. Jos taas tehdään kylmiä tuotteita oita ei enää kuumenneta käytetän niitä hanskoja. Eli pizza todennäköisesti Paistettaan liki kolmessasadassa asteessa, jolloin hanskojen käyttö ei ole välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
AP ihmetteli miksi joku käy Kotipizzassa? Minä käyn siellä syömässä pizzaa ja niin näyttävät muutkin tekevän, monet tosin ottavat italialaisen välipalasapuskan kyllä mukaansa.
Sen verran ankeita paikkoja, että mieluummin pizzan ottaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käy missään pitseriassa. Tilaan pitsat kotia. Saa sikailla ihan rauhassa.
Mitä sun sikailu ihan käytännössä tarkoittaa, konkreettisesti? Kiinnostaa.
Syön pitsan ilman haarukoita ja veitsiä. "Täytteet" tippuu yleensä pitkin pöytiä ja suunpielet tomaattikastikkessa yms.
Kuulostaa tutulta...näkisittepä minut kun syön pizzaa....:D
Siksi, että siellä ei tarvitse katsella teitä köyhiä.
Koska olen pahasti allerginen tomaatille ja kotipizzassa pohjaan saa muun kastikkeen, kuin tomaatin. Ja lisäksi ei ole kielimuuria, eli saa selitettyä allergian helposti.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen pahasti allerginen tomaatille ja kotipizzassa pohjaan saa muun kastikkeen, kuin tomaatin. Ja lisäksi ei ole kielimuuria, eli saa selitettyä allergian helposti.
Juuri tämä. "Mika gluteni?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- maistuu muultakin kuin rasvalta aka "juustolta"Uskaltauduin pitkästä aikaa taas mamupizzeriaan, koska oli hirveä nälkä ja pizzat oli tosihalpoja.
Juu, sitten näin, kun ne teki niitä pizzoja ilman hanskoja käsin kaiveli niitä kalkkunoita ja ananaksia. HYIII, meinasin lähteä saman tien pois, mutten jaksanut, kun oli niin nälkä ja heikotti ihan.
Hygieniapassikoulutuksessa, jonka hekin ovat käyneet, oikein korostetaan, että hanskoja pitää pitää aina ruuanlaitossa ja vaihtaa niitä joka työvaiheessa.
Hehheh. Ootko koskaan ollut oikean ravintolan keittiössä? Ei siellä millään hanskoilla lutrata - kädet pestään toki. Omat lusikat käy kastikkeissa ja kokin hiki valuu ihan lautaselle asti. Jos syöt vähänkin paremmassa ravintolassa niin voit olla varma, että kokin paljaat sormet on räpeltänyt ihan jokaista ainesta lautasella. Kallassa jotkut pitää hanskoja kun käsitellään kylmiä ja herkemmin pilaantuvia tuotteita, mutta lämmin ruoka - njet.
Sitäpaitsi pizza menee ~300 asteiseen uuniin, että aika superbakteerit saa olla jos siitä selviää.
Ei taida se pizzan lämpötila kuitenkaan sinne 300 asteeseen nousta. Ei siellä uunissa kaikki bakteerit kuole
Kyllä kotipizzan ruiskuitupohja pesee monen muun pikaruokapaikan pitsat mennen tullen. Samoin mausta huomaa, että kotipizzan raaka-aineet ovat laadukkaita verrattuina moneen muuhun paikkaan. Olen melko luottavainen, että Kotipizzan työntekijät saavat tessin mukaista palkkaa enkä osallistu minkään ihmiskaupan tukemiseen.
Jos ylipäänsä söisin epäterveellistä pizzaa, niin kävisin ehdottomasti Kotipizzassa. Paljon laadukkaampaa ja maukkaampaa kuin yhdenkään m*t*pizzan kuralätyt. Varmasti myös verot yms. velvoitteet hoidettu.
Sen kerran,kun harvoin haen pitsaa niin ehdottomasti Kotipizza.
Karvarannepaikkoihin en rahojani laita.
Tykkäsin siitä Parmiano-pitsasta aiemmin. Hyvä pohja ja täytteet. Nykyään en tosin tykkää, koska siinä ei ole enää rucolaa vaan rucolanversoja, joista en pidä.
En ole köyhä ja käyn pitsalla harvoin, joten minulle on ihan sama maksaako se lätty 6e vai 15e, ostan sitä mikä maistuu hyvältä.
Miksi sinä kirjoitat tänne? Luuletko että asennevammaiset aloituksesi ketään kiinnostavat.
Miksi kukaan ostaa superkallista ja pahaa pizzaa? TEHKÄÄ ITSE PIZZANNE, hullutihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt 2 kerraa kotopizzalla elämäni aikana. Ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Montako kertaa kävit äidinkielen tunneilla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ostaa superkallista ja pahaa pizzaa? TEHKÄÄ ITSE PIZZANNE, hullutihmiset!
Ei kai kukaan pahaa pizzaa ostakaan? Kyllä minä teen kotonakin pizzaa, mutta joskus ostan pizzeriapizzaa koska se on ihan erilaista kuin kotona tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh. Ootko koskaan ollut oikean ravintolan keittiössä? Ei siellä millään hanskoilla lutrata - kädet pestään toki. Omat lusikat käy kastikkeissa ja kokin hiki valuu ihan lautaselle asti. Jos syöt vähänkin paremmassa ravintolassa niin voit olla varma, että kokin paljaat sormet on räpeltänyt ihan jokaista ainesta lautasella. Kallassa jotkut pitää hanskoja kun käsitellään kylmiä ja herkemmin pilaantuvia tuotteita, mutta lämmin ruoka - njet.
Sitäpaitsi pizza menee ~300 asteiseen uuniin, että aika superbakteerit saa olla jos siitä selviää.
Ei taida se pizzan lämpötila kuitenkaan sinne 300 asteeseen nousta. Ei siellä uunissa kaikki bakteerit kuole
200(-220) astetta on pizzauuni.
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten silti kannan pizzarahani Skifferiin, heidän soignoninsa on ihan parasta ikinä! ❤️ Rakastin myös suuresti juustopizzaa jonka päällä oli mozzarellajäätelöä, oli varmaan liian eksoottinen ja jäänyt siksi pois listalta. Höh.
Näkyy ainakin Erottajan liikkeen valikoiman https://www.skiffer.fi/ravintolat/erottaja.html formaggio-pizzassa jäde edelleen olevan.
Miten lausut tuon soignonin, ranskalaisittainko? Kiinnostava pizza kyllä, ehkä pitäisi kokeilla jos Helsingissä käyn.
Olen käynyt 2 kerraa kotopizzalla elämäni aikana. Ensimmäisen ja viimeisen kerran.