Kannatti vaihtaa yksityiselle. Nettotuloni ovat nousseet tasan vuodessa 406 euroa! Lokakuun nettopalkka 2017: 1644€, lokakuun nettopalkka 2018: 2050€.
Bruttopalkka on noussut 2156€ --> 2648€.
Täsmälleen sama työ, samat vastuut, samat työajat, mutta vaihdoin yksityiselle työnantajalle. Kaiken kukkuraksi pomo sanoi nostavansa palkkaani, eli alkaa maksaa minulle henkilökohtaiseen suoritukseen perustuvaa palkanlisää tammikuusta alkaen. Palkka nousee yli 2900 euron.
Anteeksi tällainen täysin turha avautuminen. Ketään tuskin kiinnostaa, mutta olen ihan järkyttävän onnellinen. Pienituloisena nämä pienetkin summat ovat ihan tähtitieteellisiä korotuksia!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Nousi 406 € vuodessa? Se tekee kuukaudessa vajaat 34 €.
Tarkoitan, että vuodessa palkka noussut niin, että kuukaudessa tulee tuo yli 400 euroa nettona käteen enemmän.
Ja epäilijöille työterveydestä ja lomista: näin nyt vaan on. Täällä välitetään enemmän siitä, että työt tulevat tehdyksi kuin että ne tulevat tehdyksi ma-pe klo 8.30-16.00 välisenä aikana työpaikan seinien sisällä.
ap
Juhannuksesta elokuuhun on 5, korkeintaan 5,5 viikkoa lomaa - ei mitenkään 2,5 kuukautta.
Minä olen toimistosihteeri oppilaitoksessa ja peruspalkkani on 3300 euroa kuussa - yksityisellä puolella olen.
Että ei tarvitse olla mikään provo.