On ihan hirveä olo
Syynä kunnioittamattomat läheiset, jotka kuitenkin vaativat itseään kohtaan kaikessa kunnioittavaa käytöstä. Minusta he eivät ansaitse sitä, vaan joko pelkkää paskaa tai huomioimattomuuden. Sitten aletaan haukkua minua ja syyllistää minua miten kamala ja vikainen ihminen minä olen ja miten minulle käykään, eli huonosti kuulemma :(((( :'(
Kommentit (11)
Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin omasta aloitteestani päättyneet ystävyyssuhteet ovat kaatuneet toisen minun kunnioittamiseni puutteeseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama kohtalo minullakin. Tilanne on kestänyt jo viisi vuotta, eikä itsessään nähdä mitään vikaa. Kehdataan valehdellakin sanomisiaan ja tekemisiäni, jotta olisin riittävän huono muiden silmissä. Tämä on todella raskasta!!!!
Tsemppiä sinulle, on niin väärin että.
Juu raskasta on. Koen olevani ikävässä tienhaarassa, takanani ovat nämä minulle muka hyvää haluavat ja minua omasta mielestään rakastavat ihmiset, jotka eivät kunnioita minua, ja edessä ei ketään :(
Olennhyvin masentunut ja surullinen ja koen olevani noiden kusipäiden hylkäämä, koska eivät näe vaivaa opetellakseen kunnioittamaan minun tarpeitani. En mä heitä silloin voi rakastaa. Yritin, mutta vain uuvuin totaalisesti, se oli todella kamalaa.
Ap
Elämä on parempaa ilman ikäviä ihmisiä.
Enkä nyt oikein ymmärrä, miten se heidän kunnioituksensa minua kohtaan lisääntyy, kun käännän selkäni heille? Kun siis en anna heidän enää talloa itseäni ja kohdella epäkunnioittavasti. Ehkä huomaavat kun olen mennyt mitä menettivät, vaikea sanoa.
Ap
En sano tätä pahalla mutta jos toistuvasti törmäät tuohon samaan ongelmaan eri ihmisten kanssa, sinussa on ehkä jotain sellaista miksi noin käy? Oletko jutellut asiasta ammattiauttajan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
En sano tätä pahalla mutta jos toistuvasti törmäät tuohon samaan ongelmaan eri ihmisten kanssa, sinussa on ehkä jotain sellaista miksi noin käy? Oletko jutellut asiasta ammattiauttajan kanssa?
Vaadin ilmeisen arvostavaa käytöstä ja kunnioitusta minua kohtaan ja olen siihen toki valmis itsekin, en keksi muuta ongelmaa kohtaamiini tilanteisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadin ilmeisen arvostavaa käytöstä ja kunnioitusta minua kohtaan ja olen siihen toki valmis itsekin, en keksi muuta ongelmaa kohtaamiini tilanteisiin.
Ap
Jos tuo on ongelma useiden eri ihmisten kanssa, kannattaa oikeasti puhua asiantuntijoiden kanssa. Todennäköisesti olet sokea omalle toiminnallesi, niinkuin moni meistä on. Olet valmis kunnioittavaan käytökseen mutta nimittelet täälläkin noita muita osapuolia kusipäiksi; kertoo sinusta aika paljon, eikä ainakaan hyvää. Mikä on koulutustasosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJos tuo on ongelma useiden eri ihmisten kanssa, kannattaa oikeasti puhua asiantuntijoiden kanssa. Todennäköisesti olet sokea omalle toiminnallesi, niinkuin moni meistä on. Olet valmis kunnioittavaan käytökseen mutta nimittelet täälläkin noita muita osapuolia kusipäiksi; kertoo sinusta aika paljon, eikä ainakaan hyvää. Mikä on koulutustasosi?
Alempi korkeakoulututkinto. En ole sokea omalle toiminnalleni, ei kellään ole oikeus kohdella minua epäkunnioittavasti ja vaatia, että olen takaisin ystävällinen. Näin on kuitenkin tehty.
Ap
Jos on minua kohtaan epäkunnioittava eikä itse näe käytöksessään mitään vikaa, ja vaatii minua vain kunnioittamaan itseään, ansaitsee nimittelyä.
Ap
Ei muuta kuin leikkaat tuollaiset ihmiset pois elämästäsi. Nips nips vaan. Kuka tuollaisia tarvitsee? Minulla on hyvin lyhyt lista ihmisiä, joiden kanssa jaksan ylipäänsä olla tekemisissä.
Sama kohtalo minullakin. Tilanne on kestänyt jo viisi vuotta, eikä itsessään nähdä mitään vikaa. Kehdataan valehdellakin sanomisiaan ja tekemisiäni, jotta olisin riittävän huono muiden silmissä. Tämä on todella raskasta!!!!
Tsemppiä sinulle, on niin väärin että.