Paljonko hampurilaispaikoissa työskentelemällä tienaa?
Kiinnostaa sekä tuntipalkka että realistinen arvio siitä, kuinka paljon kuukaudessa suunnilleen tienaa. Suurin osa on kai kuitenkin osa-aikaisia, jotka voi vain haaveilla täysistä työtunneista.
Kommentit (30)
Nollasopparilla 200-1300 €/kk. Pahinta on että koskaan ei tiedä kuinka paljon töitä on sen jälkeen kun seuraava työvuorolista loppuu... ja usein tuntuu siltä että koko ajan pitää olla valmiina lähtemään töihin vaikka heti, tai voi käydä niin ettei töitä enää jatkossa tipu lainkaan.
Opiskelijalle sopii mutta ei palkalla elätä itseään. Opiskelija voi tienata 800 per kk
Useimmat tienaa kai jotain tonnin luokkaa kuussa, ellei tahdo vähemmän tunteja esim. opiskelujen takia. Terve sinkku pystyy elämään palkalla asumistuen kanssa, jos tyytyy vähään ja karsii kaiken minimiin... mutta sellaista kituuttamista se on, että nornaalin elämän saa unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Itse muistelen palkkaa ihan ok:ksi, olin opiskelija ja sain paljon iltaa ja viikonloppua, jolloin tietysti tuntipalkka tuplana. Kokemuslisät, henksuedut ja työkaverit muistuivat positiivisena mieleen.
Mitä henksuetuja oli? Ilmaisia purilaisia niin paljon kuin napa vetää?
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Itse muistelen palkkaa ihan ok:ksi, olin opiskelija ja sain paljon iltaa ja viikonloppua, jolloin tietysti tuntipalkka tuplana. Kokemuslisät, henksuedut ja työkaverit muistuivat positiivisena mieleen.
Milloin tämä on tapahtunut? Joskus vanhoina pahoina aikoina jolloin työntekijöistä jouduttiin, Herra armahda meitä sellaiselta, kilpailemaan palkalla?
Vierailija kirjoitti:
Nollasopparilla 200-1300 €/kk. Pahinta on että koskaan ei tiedä kuinka paljon töitä on sen jälkeen kun seuraava työvuorolista loppuu... ja usein tuntuu siltä että koko ajan pitää olla valmiina lähtemään töihin vaikka heti, tai voi käydä niin ettei töitä enää jatkossa tipu lainkaan.
Tuo jatkuva valmiustila on ehkä pahinta.
Ei liity nyt varsinaisesti asiaan, mutta Tsekissä McDonaldsin työntekijä saa 4.81 EUR tunnissa, ei yö- eikä viikonloppulisiä. Melko hapokasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä henksuetuja oli? Ilmaisia purilaisia niin paljon kuin napa vetää?
Miksi tätä uteliaan esittämää kysymystä on miinustettu?
Onkohan hampurilaispaikat ne jotka suljetaan lailla. Sanna Marin määräsi 3000 euron kk palkan. Epäeettistä syödä noissa riistoruokaloissa, antakaa ihmisten tehdä työkseen jotain mielekkäämpää!
Työ oli ihan ok ja palkka oli mikä oli. Ennen tätä olin tehnyt vain kaupan kassana töitä. Tein vuoden opiskelujen ohella.
Olin jokainen pe iltavuorossa, la ja su jossain vuorossa kerran kuussa.
Samaa kuin ylläoleva kirjoitti. En ole käynyt sen jälkeen mäkissä.