Cloettakin on yksi helkkari palmuöljy pulju
Cloettakin on pilannut suklaansa palmuöljyllä. Talvi konvehdit, Budapestit ja toffee Centerit.
Kultasuklaallakin palmuöljy käytössä. Sain sellaisen suklaa korkkarin ja eikös siinäkin ollut palmuöljyä.
Naama on ruvella viikkotolkulla jo palmuöljyä suklaata syö
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Royalissa ei taida olla?
Ei ainakaan Royal maitosuklaassa ollut.
kinderki pilattu :( ja mars ja twix... koska tää paska loppuu?
Ja Brunbergin tryffelit! Kaikki on pilattu. Paitsi epäeettistä ja epäekologista, palmuöljy (ja shea- yms. halpisp@skat) pilaa suklaan maun. Pelkkää joulukalenterisuklaata kaikkialla :(
Vierailija kirjoitti:
kinderki pilattu :( ja mars ja twix... koska tää paska loppuu?
Twix on ihan kauheaa nykyään. Juuri männäviikolla ostin ja pitkin hampain söin.
Vierailija kirjoitti:
Ja Brunbergin tryffelit! Kaikki on pilattu. Paitsi epäeettistä ja epäekologista, palmuöljy (ja shea- yms. halpisp@skat) pilaa suklaan maun. Pelkkää joulukalenterisuklaata kaikkialla :(
Brunbergin tryffelit, suosikkini, on siis pilattu myös? Eikä....
Lindortin konvehdeissa (siis ne pallerot) tai kanss sillä palmuöljyä
Voisko joku alkaa tehä adressia faxerille tuosta palmuyöljystä että se poistettaisiin?
No totta kai on. Luuletteko te, että Fazer tuon palmuöljypelleilyn keksi? Useimmat suklaat on ulkomailla pilattu jo vuosikausia sitten.
Tällainen vauhko on tuo meidän ap:
"
Mitä teki mies. Rupeaa puolustelemaan tätä puolituttua ja väittä että minä vaikutan todellakin masentuneelta. Siis anteeksi mitä mies minusta sanoi? Mies väittää minua masentuneeksi. Mieheni pitäisi puolustaa ja tukea minua eikä ihmistä joka väittää minun sairastavan lorvikatarria.
Mies ei tunnu tajuavan sitä että jos minä otan hänestä eron ja että voin tehdä todella hankalaksi sen että hän saisi tavata omaa lastaan. Oikeudenkäynnit lapsen huoltajuudesta ja tapaamisista tulee todella kalliiksi myös hänelle."
Kuka nainen uhkailee riistävänsä omalta lapseltaan oikeutensa? Ainoastaan joku päästään vippaksissa oleva.
Löysin yhdeltä saitilta tällaisen listan, joka todennäköisesti on keskittynyt vain isoihin brandeihin. Tutuista merkeistä Lindtin levyt, Toblerone ja Guylain löytyvät listalta. Flake on mielestäni pahaa suklaata.
Palm Oil FREE Products – Milo (Australia only), Crunchy, Flake, Lindt (blocks only – Lindor balls contain Palm Oil), Whittakers, Loving Earth, Twirl, Toblerone, Cadbury (ONLY plain chocolate – AUS/NZ Only), Pana Chocolate, Guylain, Booja Booja, Ombar, Divine, Moo Free, Cocoa Loco
Allekirjoittakaa kansalaisaloite palmuöljyn kieltämiseksi. Tullut tänään kansalaisaloite.fi sivulle.
Vierailija kirjoitti:
"
Mitä teki mies. Rupeaa puolustelemaan tätä puolituttua ja väittä että minä vaikutan todellakin masentuneelta. Siis anteeksi mitä mies minusta sanoi? Mies väittää minua masentuneeksi. Mieheni pitäisi puolustaa ja tukea minua eikä ihmistä joka väittää minun sairastavan lorvikatarria.
Mies ei tunnu tajuavan sitä että jos minä otan hänestä eron ja että voin tehdä todella hankalaksi sen että hän saisi tavata omaa lastaan. Oikeudenkäynnit lapsen huoltajuudesta ja tapaamisista tulee todella kalliiksi myös hänelle."
Kuka nainen uhkailee riistävänsä omalta lapseltaan oikeutensa? Ainoastaan joku päästään vippaksissa oleva.
Miten kopioimasi teksti liittyy palmuöljy suklaisiin
Vierailija kirjoitti:
"
Saatko jotain mielihyvää kiusatessasi anonyymisti anonyymia henkilöä? SAiras oot. Takuuvarma työpaikkakiusaaja.
Menin lähikauppaan etsimään hyvää suklaata.. Koko joulusuklaahylly oli tuotteistettu palmuöljyllä. Oli pakko mennä lidliin josta löytyi maitosuklaata ilman sitä palmuäljypaskaa. Siirryn siis tähän suklaaseen.
Palmuöljypulju, kiva sana! Söin muuten tänään sitä hollantilaista Tony’s Chocolonely -suklaata - ei palmuöljyä. Oli muuten hyvää (saa ainakin k-marketista), on vielä reilun kaupan tuote.
Royalissa ei taida olla?