Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vain pääse ihastuksestani eroon

Vierailija
20.11.2018 |

Miten voi päästä ihastuksesta eroon, jonka kanssa ei koskaan voi edetä mitenkään (molemmilla perhe eikä halua erota)?

Olen kokeillut kaikkea.
- Ajattelin, että kun kerron ihastukselle ihastuksesta ja hän kertoo samoin ja sanoo, että ei ole järkeä/ei voida ikinä tehdä mitään, niin ihastus kaikkoaa. Tein juuri noin ja juuri noin kävi. No, ei tunne kaikonnut mihinkään.
- Kerroin aviomiehelleni ihastuksesta ja ajattelin, että meidän suhde syvenee. No, näin kävi, mutta ihastus ei kaikkoa.
- Yritän sulkea itseni ihastukselta, olla katsomatta nettiprofiiljeja ym., ei auta.

Mikään ei tunnu auttavan. Ei edes aika. Ei järki. Ei mikään.

En edes usko, että tosielämä tämän miehen kanssa olisi välttämättä hyvää. Sen sijaan ajattelen, että seurustelusuhde voisi olla aivan taivaallinen. Ja tuo ajatus ei jätä mua rauhaan. Haluaisin niin paljon kokea sen.

Mulla on ikävä sua. Edelleen. Voi kunpa voisi ottaa yhteyttä tai hän ottaisi. Vaikka saisi vain palasen aikaa tuon miehen kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kenelläkään hyviä neuvoja tähän?

Vierailija
2/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin tuollaisesta vaihtamalla ihan julmetunv aativaan työpaikkaan ja uppoutumalla stressaavaan työhön iltoja ja öitä myöten. Kyllä siinä ihastukset unohtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ajan kanssa ohi menee. Keskity enemmän mieheesi. Ja vaikka jouluun.

Vierailija
4/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti! Juota se känniin ja ala v.ittulemaan sille...

Vierailija
5/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen ongelma. Realistisesti ajateltuna tämä ihastukseni ehkä jopa katoaisi, jos minun ja miehen välille tulisi oikeasti jotain. Silti mieli pohtii, entä jos sittenkin...

Vierailija
6/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jutellut hänen vaimonsa kanssa? Ehkä ymmärrät sitten, mitä ei kannata rikkoa ja ehkä näet naisessa sen mitä mieskin näkee ja kunnioitat sitä. Tai sitten et kunnioita ja saat miettiä miksi olisit valmis rikkomaan toisten liiton ja perheen. Miksi sinä ansaitsisit sen hyvän mitä mies voi tarjota, mutta hänen perheensä voisi siitä luopua sinun hyväksesi? Voit myös miettiä lastesi kannalta tilannetta.

Kiitos ettet enää peukuta niitä some-julkaisuja kuitenkaan.

Vierailija
7/7 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jutellut hänen vaimonsa kanssa? Ehkä ymmärrät sitten, mitä ei kannata rikkoa ja ehkä näet naisessa sen mitä mieskin näkee ja kunnioitat sitä. Tai sitten et kunnioita ja saat miettiä miksi olisit valmis rikkomaan toisten liiton ja perheen. Miksi sinä ansaitsisit sen hyvän mitä mies voi tarjota, mutta hänen perheensä voisi siitä luopua sinun hyväksesi? Voit myös miettiä lastesi kannalta tilannetta.

Kiitos ettet enää peukuta niitä some-julkaisuja kuitenkaan.

No voi voi. En tietenkään ole jutellut vaimonsa kanssa koska en tunne häntä. Pidän ihan hyvänä ihmisenä ja toki ymmärrän että mies hänestä ja perheestään välittää.

Kysymys ei ollutkaan se että olisin rikkomassa jonkun perhettä (ainakaan tällä hetkellä) vaan siitä että miten pääsisin omasta ihastuksen tunteesta eroon? Olet ilmeisesti huolestunut vaimo ja mietit omaa miestäsi.

Mut pointti ei ollut se. Mieti sitä, miten itse pääsisit toivottomasti ihastuksesta eroon kun mitkään järkisyyt ei auta?