Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko seurustelukumppanin kanssa jutella?

Vierailija
20.11.2018 |

Tarvitseeko seurustelukumppanin kanssa jutella?
Jotkut haluaa jutella toisen kanssa kuulumisia ja mielenkiinnon aiheista ja perheestä ja elämästä ja sen sellaista. Mutta jos mua ei pätkääkään kiinnosta toisen ihmisen ajatukset ja kuulumiset ja tuttavat, niin eikös me voida olla ihan hiljaa?
t. mies
PS. Hei te kaikki naiset jotka valittelette sitä kun ette löydä itsellenne miestä. Tässä nyt on yksi mies tarjolla, jos kelpaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä taas niin suomalainen ketju...:D "Miksei vois vaan kommunikoida hymähtelemällä" XD

Vierailija
22/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä taas niin suomalainen ketju...:D "Miksei vois vaan kommunikoida hymähtelemällä" XD

Joo, tosiaan kannattaa yleistää että kaikki suomalaiset on tyhmiä autisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuisi kyllä kummalliselta (ja pelottavalta) jos minulle outo ihminen vain tulisi viereen ja ottaisi ja pitelisi kädestä mitään puhumatta. Ja ilmaisista, että haluaa tutustua, muttei silti sanoisi mitään. Ei onnistuisi suhde näin alkamaan minun kanssa, liian outoa.

Jos sanoo, että en halua tutustua, irrottaako tämä ihminen silloin käden vai eikö usko? Jatkaa vain ja täytyy irrottaa käsi ja lähteä itse pois paikalta?

Huh, ei ole kyllä mukava tunnelma. Onneksi en ole tämän linjan *tutustujiin* törmännyt.

Se täytyy sanoa, että jos osa jutuista on totta, niin aika erikoisia ja erilaisia me ihmiset olemme.

Vierailija
24/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi unelmien täyttymys jos joku nainen tulisi ja tarttuisi kädestä kiinni ilman että tarvitsisi alkaa esittämään mitään "vuorovaikutuksen experttiä". Kas kun minä nautin tunnelmista, hiljaisuudesta ja sanattomasta eksistenssistä. Samankaltaisia naisia ei taida paljoa olla...

Vierailija
25/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tosiaan kannattaa yleistää että kaikki suomalaiset on tyhmiä autisteja.

Etkö sä oo koskaan tavannut autistia? Voi luoja osa niistä puhuu paljon!

Vierailija
26/28 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme mieheni kanssa koskaan juttele mistään. Käymme töissä, maksamme asuntolainaa, kasvatamme lastamme. Joskus naimme, puhumatta mitään. Ei, normaalissa suhteessa ei tarvitse jutella. Mykkä suhdekin voi onnistua.

Teillä ei kovin kiihkeää seksiä liene, kun ihan hiljaa naitte? Eikö edes joskus tule sanottua jotain innostuksen hetkellä? Tai muita ääniä? Minun mielestä täysin hiljainen seksi olisi outoa, tulisi jotenkin aavemainen tunnelma. Kuin aaveen tai humanoidin kanssa puuhailisi.

Tai voivathan humanoidit ehkä puhua omaa kieltään session aikana. En ole kokeillut, en kyllä puhumatonta suhdettakaan ihmisen kanssa.

On kuin kaksi seksinukkea harjoittaisi seksiä keskenään.

Vierailija
27/28 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyvin puheliaana tarvitsen sen puheliaan seurustelukumppanin:) jos olisi vaan lemmikki ni tuntuisi liian hiljaselta. kotiin myös oma lapsi ni siel olisi viel mukavempaa :)

Vierailija
28/28 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koko ajan tarvitse jutella :).Tärkeimmät olis hyvä osata puhua,että suhde toimisi.Mulle sopis varsinki arkipäivisin mies,joka ei illalla kaipaa juttukaveria,kun palaan töistä :D