Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tekee toisen tilin instagramiin, saavatko nykyiset seuraajat ilmoituksen tms siitä?

Vierailija
20.11.2018 |

Haluaisin tehdä nykyisen instagram tilini alle toisen, päiväkirja-tyyppisen tilin enkä haluaisi, että tämän ns.julkisen tilin seuraajat/kaverit tietävät, että nimenomaan minä pidän sitä tiliä.
Joten tuleeko siitä joku ilmoitus heille, että olen nyt tehnyt uuden tilin ja kohta kaikki tietävät ongelmistani? :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ilmoitusta. Ne jotka haluavat ilmoittaa uudesta sivustaan laittavat sitten alkuperäiseen sivulleen postauksen jossa mainostavat uutta sivua ja pyytävät seuraamaan sitäkin.

Vierailija
2/4 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä tili instagramiin tai vastaavaan jos ei kuitenkaan halua että kaverit saavat tietää siitä? En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se edes tehdään. Minä haluaisin myös, jotta toinen olisi yksityinen, mutta aina  vain tuputtaa nykyistäni :/ 

t.tumpelo

Vierailija
4/4 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tehdä tili instagramiin tai vastaavaan jos ei kuitenkaan halua että kaverit saavat tietää siitä? En ymmärrä.

No kun instatilit eivät aina käsittele omaa henkilökohtaista elämää. Itsekin pidän yhtä ihan nimimerkillä josta minua ei voi tunnistaa, ja aihe on sellainen etten missään nimessä halua että jos minua esim. googlataan vaikkapa työnhaun yhteydessä niin tämä tili pompsahtaisi esiin nimelläni. 

Oman henk. koht tilini seuraajissa on lähinnä kavereita ja sukulaisia muutama kymmentä, tällä toisella tiettyyn aiheeseen keskittyvällä tililla yli 10 000 seuraajaa, pääosin ulkomailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi