Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko seurustelukumppanin kanssa jutella?

Vierailija
20.11.2018 |

Tarvitseeko seurustelukumppanin kanssa jutella?
Jotkut haluaa jutella toisen kanssa kuulumisia ja mielenkiinnon aiheista ja perheestä ja elämästä ja sen sellaista. Mutta jos mua ei pätkääkään kiinnosta toisen ihmisen ajatukset ja kuulumiset ja tuttavat, niin eikös me voida olla ihan hiljaa?
t. mies
PS. Hei te kaikki naiset jotka valittelette sitä kun ette löydä itsellenne miestä. Tässä nyt on yksi mies tarjolla, jos kelpaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmikseni olen itsekin mies, mutta komppaan sinua siinä, että en itsekään välitä jatkuvasta juttelusta. Tuntuu että varsinkin naisille se on joku suuri dealbreaker. Olisi mahtavaa jos löytyisi nainen jota ei tarvitsisi jatkuvasti olla viihdyttämässä, ja joka sietäisi hiljaisuutta yhtä hyvin kuin minä.

Vierailija
2/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei tarvitse jutella. Ei kukaan pakota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, parempi vaan jos on hiljaa eikä kälätä kokoajan! Minun mies puhuu liikaa ja hän ei mikään moottoriturpa sentään ole. Olis vaan hiljaa joskus, ei jaksa.

Vierailija
4/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu erillään seurustelukumppanin kanssa, joka ei halua samaan asuntoon itsekään ja valitse mahdollisimman hiljainen nainen, siitä se lähtee. 

Vierailija
5/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi sellainen nainen joka ei harrasta small talkkia. Ei kyllä big talkkiakaan.

Puhuminen on yliarvostettua.

Parasta olisi kun voisi kommunikoida hymisemällä. Äänensävystä voisi arvuutella, että mitähän se nyt suunnittelee.

Vierailija
6/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paras kun sanoo silloin  kun on asiaa.

Vierailija
7/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannelmäkeen avattiin nukkenordelli. Siellä ei tarvitse jutella. Suosittelen teille pelkkää p i llua haluaville.

Vierailija
8/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet ovat yleensä vuorovaikutuksen kautta toimivia, tosin jos kyseessä on mykkä niin ehkä silloin tätä puhetta ei tarvitse juuri käyttää....

Vierailija
9/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on parisuhteessa, jossa ei jutella? Sehän olisi ihan sama kuin nyt sinkkuna, vaan tämän hiljaisuuden rikkoisi joku typerä urheiluselostus eikä vessassa voisi käydä ovi auki. Lisäksi altaassa olisi likaisia tiskejä ainakin tuplasti enemmän. Ei mitään järkeä.

Vierailija
10/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mieheni kanssa koskaan juttele mistään. Käymme töissä, maksamme asuntolainaa, kasvatamme lastamme. Joskus naimme, puhumatta mitään. Ei, normaalissa suhteessa ei tarvitse jutella. Mykkä suhdekin voi onnistua.

Vierailija
11/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi sellainen nainen joka ei harrasta small talkkia. Ei kyllä big talkkiakaan.

Parasta olisi kun voisi kommunikoida hymisemällä. Äänensävystä voisi arvuutella, että mitähän se nyt suunnittelee.

Vau. Olet unelmieni nainen. En kyllä tiedä mitä "big talk" on, mutta ei se mitään, en jaksa googlata. En koskaan puhu. Ei kiinnosta. Joo, hymiseminen ym kuulostaa hyvältä, mutta ehkei sitäkään tarvittaisi. Tavataanko?

t. ap

Vierailija
12/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Vierailija
13/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Vierailija
14/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi toimia pitkään yhdessä olleille pareille. Usein onkin niin, että puhe onkin loppunut tyystin. Luin jonkin kirjan jossa oli juuri sellainen vanha pariskunta, että vain ynähtelivät toisilleen. Ynähtelyn sävyistä toinen ymmärsi. Jos ei oikein mennyt perille, niin sitten mies yskäisi tai rykäisi. Johan vaimo alkoi ymmärtää.

Mutta aika vaikea olisi uuteen ihmiseen seurusteluvaiheessa tutustua, jos vain hyminällä kommunikoidatan. Tai kait se sitten määrätyntyyppisille ihmisille riittäisi parisuhteessa.

Jos ei kovin syvällistä suhdetta olisi haussa vaan nimenomaan helppo. Ja se, että riittää kun vain joku siinä on tiettyjä tarpeita hoitamassa.

Vierailija
15/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarvitsee, ja paljon. Miksi edes harkitset suhdetta jos et halua sitä? Sama kuin ottaisi lemmikin, jonka jättäisi kuolemaan katseensa alla.

Vierailija
16/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi toimia pitkään yhdessä olleille pareille. Usein onkin niin, että puhe onkin loppunut tyystin. Luin jonkin kirjan jossa oli juuri sellainen vanha pariskunta, että vain ynähtelivät toisilleen. Ynähtelyn sävyistä toinen ymmärsi. Jos ei oikein mennyt perille, niin sitten mies yskäisi tai rykäisi. Johan vaimo alkoi ymmärtää.

Mutta aika vaikea olisi uuteen ihmiseen seurusteluvaiheessa tutustua, jos vain hyminällä kommunikoidatan. Tai kait se sitten määrätyntyyppisille ihmisille riittäisi parisuhteessa.

Jos ei kovin syvällistä suhdetta olisi haussa vaan nimenomaan helppo. Ja se, että riittää kun vain joku siinä on tiettyjä tarpeita hoitamassa.

Ihmiset kasvavat ja kehittyvät koko elämänsä ajan. Aina voi löytää uutta, jos haluaa...

Vierailija
17/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä näen jonkun uuden kivannäköisen ihmisen niin mä en ymmärrä miksi mun pitäisi mennä puhumaan sille "Moi, mitä kuuluu, mikä sun nimi, mitä teet työksesi,..." blaa blaa blaa. En kyllä todellakaan mene. Mieluummin menen vain viereen ja pidän häntä kädestä. Noin, tutustuminen on tehty. Juttelua ei tarvita. Mutta tekstiviestejä tarvitaan toisinaan, eli "tavataanko puolen tunnin päästä?" ja toinen vastaa "joo" tai "ei".

Vierailija
18/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme mieheni kanssa koskaan juttele mistään. Käymme töissä, maksamme asuntolainaa, kasvatamme lastamme. Joskus naimme, puhumatta mitään. Ei, normaalissa suhteessa ei tarvitse jutella. Mykkä suhdekin voi onnistua.

Teillä ei kovin kiihkeää seksiä liene, kun ihan hiljaa naitte? Eikö edes joskus tule sanottua jotain innostuksen hetkellä? Tai muita ääniä? Minun mielestä täysin hiljainen seksi olisi outoa, tulisi jotenkin aavemainen tunnelma. Kuin aaveen tai humanoidin kanssa puuhailisi.

Tai voivathan humanoidit ehkä puhua omaa kieltään session aikana. En ole kokeillut, en kyllä puhumatonta suhdettakaan ihmisen kanssa.

Vierailija
19/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä näen jonkun uuden kivannäköisen ihmisen niin mä en ymmärrä miksi mun pitäisi mennä puhumaan sille "Moi, mitä kuuluu, mikä sun nimi, mitä teet työksesi,..." blaa blaa blaa. En kyllä todellakaan mene. Mieluummin menen vain viereen ja pidän häntä kädestä. Noin, tutustuminen on tehty. Juttelua ei tarvita. Mutta tekstiviestejä tarvitaan toisinaan, eli "tavataanko puolen tunnin päästä?" ja toinen vastaa "joo" tai "ei".

Jaa-a, että ihan oikeasti menet vain uusien ihmisten viereen ja tartut kädestä kiinni? Melko rohkeaa etten sanoisi.

Vierailija
20/28 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Revit siltä kainalon aktin yhteydessä.

Jos on yhtä fiksu ku Candy, niin ymmärtää olla vieläkin hiljaa.