Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin löytää miehen.. mitä teen? Kaikki ideat kehiin!!!

Vierailija
20.11.2018 |

Nyt saa tämä yksinäisyys riittää.. mitä voin tehdä, että löytäisin itselleni sopivan elämänkumppanin?
Kaikki ideat käyttöön, on meitä muitakin jotka kaipaa kumppania..hyöty kaikille siis!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kohtaanto ongelma kun naiset eivät tee elettäkään asioiden eteen ja miehillä ei ole oikeutta tehdä elettäkään.

Vierailija
42/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole lihava ja vanha?

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi vähän kelaat miksi vielä olet sinkku.Mietit onko vaatimukset liian korkeella. Täydellisiä ihmisiä ei ole,ei miehiä,ei naisia.

Ihan jos tavallinen perusmies käy niin löytyy kyllä.

Vierailija
44/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi keväänä liity lintubongariyhdistykseen ja lähde bongailemaan. On miesvaltainen harrastus.

Vierailija
45/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystävällinen niin miehille, kuin naisille arkisissa tilanteissa. Kun otat positiivisen asenteen muita kohtaan, se välittyy olemuksestasi ja tekee sinusta helpommin lähestyttävän. Päälle sopivan huoliteltu olemus, niin luulisi tärppäävän :)

Vierailija
46/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lavatansseihin. Siellä on hyviä miehiä selvinpäin ja lähestyminen on luontevaa, kun koko ajan ollaan kuitenkin lähellä. Ja ellet osaa tanssia niin tanssikursseille. Monilla lavoilla on myös tanssinopetusta iltaisin ennen tansseja. Katsele ilmoituksia. 

Vierailija
47/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder-miehet ovat hakeneet vaan fb. Etsin elämänkumppania..

Ap

Kun etsit Tinderistä sen jolle sinä olet jackpot, haluaa suhteen kanssasi vaikka ekana iltana panisitte. Se joka saa nuorempia ja kauniimpia, suostuu panemaan mutta jatkaa paremman etsimistä.

Miksi tiedän? Olen itse se mies joka panee naisia mutta odottaa että se jackpot tulisi vastaan. On niitä tullutkin, on pantu mutta nainen halusi taas parempaa kuin minä olen.

Minä olen harrastanut samaa, kunnes vastaan tuli todellakin se jackpot-nainen. Kyllä ap:kin on jollekin se, mutta ei välttämättä niille komeimmille.

Vierailija
48/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt saa tämä yksinäisyys riittää.. mitä voin tehdä, että löytäisin itselleni sopivan elämänkumppanin?

Kaikki ideat käyttöön, on meitä muitakin jotka kaipaa kumppania..hyöty kaikille siis!

Mä en tajua sua, en yhtään. Siis, haluat löytää miehen/elämänkumppanin? Vai haluat löytää tien pois yksinäisyydestä?

Luuletko sä todella että et enää ole yksinäinen jos löydät miehen? Ei se kyllä niin mene. Ei se kyllä mitään yksinäisyyttä ole jos yksi mies sen poistaa. Eli mä nyt en oikein ymmärrä että mitä sä oikein tahdot.

Mutta tälläinen nettifraasi nyt kuitenkin mitä kaikkialla aina toistetaan: if you are not happy alone - you cannot be happy together.

Kun onnellinen ihminen viettää onnellista elämää niin siinä on onnellisia parisuhteita ihan luonnostaan. Kun ihminen on yksinäinen ja onneton niin siihen on ihan turha yrittää väkisin loihtia jotain ihmissuhdetta, ei se sitä ihmistä pelasta.

Tuo on ihan puppua. Harvemmassa on sellaiset ihmiset, joille hyvän kumppanin rakkaus ei toisi lisäarvoa ja iloa elämään. Tietenkään sitä ei kannata näyttää ulospäin, jos on mieli matalana, mutta ei se mitään esionnellisuutta vaadi että tulisi onnelliseksi parisuhteessa. Pikemminkin nämä itseensä tyytyväiset ja onnelliset ihmiset eivät tarvitse ketään ja liitelevät vain suhteesta toiseen.

Vierailija
49/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni kohtaanto ongelma kun naiset eivät tee elettäkään asioiden eteen ja miehillä ei ole oikeutta tehdä elettäkään.

Ne eleet jotka rikkovat lakia tuskin olisivat kovin toivottuja muutenkaan.

Vierailija
50/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin omani deittisovelluksesta...badoo, ei Tinder. (Olen 43 eikä tullut mieleenkään, ettenkö löytäisi) 

Vierailija
51/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene K-rautaan tai vastaavaan ja ala kierrellä hyllyjen välissä. Kysy neuvoa tuntemattomilta miehiltä. Löytyy tasokasta ja laadukasta Remontti-Reiskaa! Hymyile.

Mut se mun oma on jo varattu! Sieltä löydetty.

Vierailija
52/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä kauankin, kun se mies karkasi?

Vierailija
53/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on piiloleikissä tapana, että jollei löydä, pyydetään, että piiloutuja "kukkuu!" Tai "uukuttaa".

Eli torille, pakkasella baariin. Pyydät naimahaluisia kukkumaan kovaa. Sitten vaan valitset.