Haluaisin löytää miehen.. mitä teen? Kaikki ideat kehiin!!!
Nyt saa tämä yksinäisyys riittää.. mitä voin tehdä, että löytäisin itselleni sopivan elämänkumppanin?
Kaikki ideat käyttöön, on meitä muitakin jotka kaipaa kumppania..hyöty kaikille siis!
Kommentit (53)
Olet varmaan tietoinen kaikista niistä ns. perinteisistä kanavista, joten en niitä resitoi. Mutta itse sanon että en usko että kaikille edes löytyy sopivaa kumppania. Itselleni ei ole löytynyt, ja olen ollut kaikkialla.
Tinder-miehet ovat hakeneet vaan fb. Etsin elämänkumppania..
Ap
Jos ei nettideitit tai baarit kiinnosta, ala tehdä aloitteita miehille arkielämän tilanteissa.
Tuo on mun pahin pelkoni että ei olisi enää ketään.. olen 40 ja elämä ei todella ole vielä ohi.
Ap
Aina teillä naisilla on noita kaiken maailman kummia vaatimuksia? Löytää???
Menee aika työlääksi kun tään pitää ekana piiloutua jotta voit löytää :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Edelleen tinder. Sieltä olen löytänyt pari pidempiaikaista naisystävääni avioeron jälkeen. Fiksuja, koulutettuja ja kauniita naisia. Ei siellä FB-hommia kaikki hae.
M40
Minä löysin harrastuksen parista ja itse tein aloitteen tutustumiseen, vähän tikusta asiaakin mutta mies tajusi vinkin ja pyysi treffeille!
Kehu miehiä arkisissa tilanteissa. Esim. kassalla voit sanoa jollekin miehekkäälle miehelle että " onpas siinä körilläällä tuhdit eväät. No ethän sä millään rehuilla selviäisikään. Vaikutat melkoiselta raskaan työn raatajalta. Lähde bisselle."
Jos elät suhteellisen normaalia elämää, näet ja tapaat oletettavasti lukuisia miehiä päivittäin.
Tärkeintä on pitää ns. silmänsä auki ja olla lähestyttävissä. Iloisia ja avoimia naisia lähestytään arjen tilanteissa varmaankin ihan riesaksi saakka.
Vierailija kirjoitti:
Kehu miehiä arkisissa tilanteissa. Esim. kassalla voit sanoa jollekin miehekkäälle miehelle että " onpas siinä körilläällä tuhdit eväät. No ethän sä millään rehuilla selviäisikään. Vaikutat melkoiselta raskaan työn raatajalta. Lähde bisselle."
Periaatteessa, mutta toisen ostosten random kommentointi saattaa olla hiukan rajua :D
Jos ei ole pakko asua kaupungissa niin laita ilmoitus Maaseudun Tulevaisuus lehteen.
Täällä, lappeenrannan syrjäkylillä, jos olet ok kokoinen ja näköinen nainen, et nipota turhista ja kiukuttele.
Onhan tuolla ulkona miehiä vaikka kuinka paljon. Mene ulos asunnostasi kadulle, odota 5 min, todennäköisesti joku mies kävelee siellä. Noin, löysit miehen. Löydät varmaan myös naisen ja koiran ja auton ja polkupyörän ja roska-astian.
Jestas, ei tulis mieleenkään kysellä ketään kaupan kassalta treffille..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tinder-miehet ovat hakeneet vaan fb. Etsin elämänkumppania..
Ap
Kun etsit Tinderistä sen jolle sinä olet jackpot, haluaa suhteen kanssasi vaikka ekana iltana panisitte. Se joka saa nuorempia ja kauniimpia, suostuu panemaan mutta jatkaa paremman etsimistä.
Miksi tiedän? Olen itse se mies joka panee naisia mutta odottaa että se jackpot tulisi vastaan. On niitä tullutkin, on pantu mutta nainen halusi taas parempaa kuin minä olen.
Missä ap asuu?
Minä en oikein näe tai ole naisten kanssa tekemisissä kuin ruokakaupoissa tai vastaavissa, minut voi kyllä tulla pokaamaan hyllyjen välistä, olisin ikionnellinen naisesta joka osaisi laittaa ruokaa, haluaisi leikkiä kotia ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jestas, ei tulis mieleenkään kysellä ketään kaupan kassalta treffille..
Ap
Olet siitä hienossa asemassa naisena ettei tarvitsekaan. Riittää jos osoitat jollekin miehelle, että hänen sopisi kysyä.
Miehillä on lähestyminen tehty haastavaksi, joten tee aloite.
No aika outo nainen jos ei tuollaista tiedä!?
Tinder.