Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin löytää miehen.. mitä teen? Kaikki ideat kehiin!!!

Vierailija
20.11.2018 |

Nyt saa tämä yksinäisyys riittää.. mitä voin tehdä, että löytäisin itselleni sopivan elämänkumppanin?
Kaikki ideat käyttöön, on meitä muitakin jotka kaipaa kumppania..hyöty kaikille siis!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder.

Vierailija
2/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tietoinen kaikista niistä ns. perinteisistä kanavista, joten en niitä resitoi. Mutta itse sanon että en usko että kaikille edes löytyy sopivaa kumppania. Itselleni ei ole löytynyt, ja olen ollut kaikkialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-miehet ovat hakeneet vaan fb. Etsin elämänkumppania..

Ap

Vierailija
4/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nettideitit tai baarit kiinnosta, ala tehdä aloitteita miehille arkielämän tilanteissa. 

Vierailija
5/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mun pahin pelkoni että ei olisi enää ketään.. olen 40 ja elämä ei todella ole vielä ohi.

Ap

6/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina teillä naisilla on noita kaiken maailman kummia vaatimuksia? Löytää???

Menee aika työlääksi kun tään pitää ekana piiloutua jotta voit löytää :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen tinder. Sieltä olen löytänyt pari pidempiaikaista naisystävääni avioeron jälkeen. Fiksuja, koulutettuja ja kauniita naisia. Ei siellä FB-hommia kaikki hae.

M40

Vierailija
8/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin harrastuksen parista ja itse tein aloitteen tutustumiseen, vähän tikusta asiaakin mutta mies tajusi vinkin ja pyysi treffeille!

Vierailija
9/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu miehiä arkisissa tilanteissa. Esim. kassalla voit sanoa jollekin miehekkäälle miehelle että " onpas siinä körilläällä tuhdit eväät. No ethän sä millään rehuilla selviäisikään. Vaikutat melkoiselta raskaan työn raatajalta. Lähde bisselle."

Vierailija
10/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elät suhteellisen normaalia elämää, näet ja tapaat oletettavasti lukuisia miehiä päivittäin. 

Tärkeintä on pitää ns. silmänsä auki ja olla lähestyttävissä. Iloisia ja avoimia naisia lähestytään arjen tilanteissa varmaankin ihan riesaksi saakka. 

Vierailija
11/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehu miehiä arkisissa tilanteissa. Esim. kassalla voit sanoa jollekin miehekkäälle miehelle että " onpas siinä körilläällä tuhdit eväät. No ethän sä millään rehuilla selviäisikään. Vaikutat melkoiselta raskaan työn raatajalta. Lähde bisselle."

Periaatteessa, mutta toisen ostosten random kommentointi saattaa olla hiukan rajua :D

Vierailija
12/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pakko asua kaupungissa niin laita ilmoitus Maaseudun Tulevaisuus lehteen.

Vierailija
13/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, lappeenrannan syrjäkylillä, jos olet ok kokoinen ja näköinen nainen, et nipota turhista ja kiukuttele.

Vierailija
14/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla ulkona miehiä vaikka kuinka paljon. Mene ulos asunnostasi kadulle, odota 5 min, todennäköisesti joku mies kävelee siellä. Noin, löysit miehen. Löydät varmaan myös naisen ja koiran ja auton ja polkupyörän ja roska-astian.

Vierailija
15/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, ei tulis mieleenkään kysellä ketään kaupan kassalta treffille..

Ap

Vierailija
16/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-miehet ovat hakeneet vaan fb. Etsin elämänkumppania..

Ap

Kun etsit Tinderistä sen jolle sinä olet jackpot, haluaa suhteen kanssasi vaikka ekana iltana panisitte. Se joka saa nuorempia ja kauniimpia, suostuu panemaan mutta jatkaa paremman etsimistä.

Miksi tiedän? Olen itse se mies joka panee naisia mutta odottaa että se jackpot tulisi vastaan. On niitä tullutkin, on pantu mutta nainen halusi taas parempaa kuin minä olen.

Vierailija
17/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asuu?

Minä en oikein näe tai ole naisten kanssa tekemisissä kuin ruokakaupoissa tai vastaavissa, minut voi kyllä tulla pokaamaan hyllyjen välistä, olisin ikionnellinen naisesta joka osaisi laittaa ruokaa, haluaisi leikkiä kotia ja seksiä.

Vierailija
18/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, ei tulis mieleenkään kysellä ketään kaupan kassalta treffille..

Ap

Olet siitä hienossa asemassa naisena ettei tarvitsekaan. Riittää jos osoitat jollekin miehelle, että hänen sopisi kysyä. 

Vierailija
19/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on lähestyminen tehty haastavaksi, joten tee aloite.

Vierailija
20/53 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika outo nainen jos ei tuollaista tiedä!?