KESKIVIIKKOA SYYSÄIDIT04!!!!
Kommentit (31)
En ollut kyllä yhtään aavistanut... Hyvin onnistuit salaamaan asian. Enkeleitä ja tarrasukkia matkaan teille!
Me käytiin Milon kanssa lääkärissä, ja kyllä, lääkäri oli parempi kuin vanha omalääkärimme. Laittoi pojan röntgeniin, ja poika oli niin reipas, minä vaan käytävällä odotin kun käsi kuvattiin. Murtumaa ei omalääkärimme löytänyt, mutta koska hän oli epävarma, hän lupasi konsultoida vielä röntgenlääkäriä. Ihanaa kun lääkäri kykenee myöntämään ettei tiedä kaikkea!
Itse olin näkevinäni kuvassa oudon loven, ihan kuin yhden luun päästä olisi palanen irrallaan. Lääkäri selitti, että se on kasvulinja, joka tämän ikäisillä kuuluu ollakin. En ole moisista ikinä kuullutkaan, mutta enhän minä olekaan lääkäri. Turvallinen olo silti jäi tästä lääkärikäynnistä. Mutta Tea, jos kerkiät, mitä tuollaiset kasvulinjat on?
Milolla on nyt mitella jotta kipeä kyynärpää saisi lepoa. Sähly kielletty loppuviikon ajan ;-). Luulen, että poika osittain vähän nauttii huomiosta. Kun toisten pitää auttaa laittamaan turvavyö kiinni, ja kun äiti kuorii hänelle appelsiinin kun ei itse pysty... On se suloinen.
Aavis, työt alkaa elokuun puolessavälissä (nyt kukaan ei arvaa mitä työtä rupean tekemään..:-) mutta huomenna on vanhempainilta, maanantaina oli valmisteleva kokous, parin viikon päästä tutustumispäivä, joten hommia (palkattomia sellaisia) kyllä riittää nyt jo. Ja koko kesähän on sitten aikaa suunnitella :-P
Menen paijimaan käsipuolta...
Ankkis
ihanaa, ihanaa!
Muuhun en nyt kykene, sniif!!! Ihan kyyneleet nousi silmiin...
Mimmu
Aivan ihania uutisia.
Enempää ei nyt ehdi kirjoittamaan.
Öttis, Veeti riiviö ja masuasukku rv24+0
IHANAA. Voi kuinka ihanaa :) Paljon onnea ja iloa raskauteen - ja voimia kantaa minivauvaa. Onnea koko perheelle. Ihan tippa tuli silmään kun luin ultrakuulumisia.
Alli
Ihan ensin - ENKELI: onnea!!!! Ihana uutinen. Miten pystyitkin salaamaan... Marraskuulleko tulee l.a.?
Ihme juttu, vaikka me(kin) täällä tahkotaan tämän raskautumisen kanssa, niin muiden raskausuutisista on silti vain iloinen. Eihän muut meidän vauvaa odota, vaan omaansa :) Tästä meidän projektista sen verran, että oon lääkäröinyt itse itseäni ja vähän syytäkin keksinyt sille ettei tärppää. Tänään otatin itsestäni verikokeita ja gynelle kun saan tulokset. On sellainen tuntuma, että ilman hoitoa tuskin mitään tapahtuu: luultavasti kyseessä on prolaktiinin liikaeritys eikä ovulaatiota siksi tule. Maitoa on alkanut nimittäin tulla uudelleen?!? Ensin aattelin että se on vaan jäänyt päälle, mutta tarkemmin ajatellen kyllä välillä oli aika, ettei sitä puristamalla tullut. Mutta katsellaan nyt rauhassa nuo labrat ennenkuin hirmuisia diagnooseja itselleni asetan.
Ankkis, niistä kasvulinjoista ne luut kasvaa pituutta, umpeutuvat sitten kun pituuskasvukin loppuu. Ne on sellaisia rustoisia, siksi näkyvät kuvissa " tyhjinä kohtina" .
Meillä on tänään 3-v hääpäivä. Mies yllätti mut totaalisesti, oli varannut ravintolasta pöydän. Käytiin äsken herkkuillallisella, typykin oli mallikelpoisesti kunhan sai napostella ranskalaisiaan ja jätskipuikkoa. Lisäksi mies oli ostanut kaulakoruuni sopivat korvikset, kaulakorun sain viime vuonna. Ihana mies ♥
Itse oon ollut työstressissä ja murehtinut näitä hormonihäiriöitäni. Työpäivät on ihan kamalia, ihan täyttä ja ylikin. Yäk. Tykkäisin työstäni, jos ei ois niin kiire. Oon alkanut tähyillä vähän muille maisemille, mutten vielä tiedä mihin lähtisin.
Kuten Kukkuu totesi: " nytpähän tiedätte ongelmani" .
Siirryn sohvaperunaksi. Huomenna vapaapäivä, aah!
- tea -
Heti arvasin, mistä on kyse kun otsikon jälkeen aloin lukea ekaa lausetta. Tosi ihana uutinen raskaan syksyn jälkeen. Paljon voimia koko perheelle! Pitkään olet saanut pidettyä asian salassa:)
Tulipa tänään nukuttua. Onni nukkui 3h päikyt, minä 2h. Ihana oli nukkua, herättiin siis neljän aikaan. Mies on nyt nukuttamassa Onnia, saa nähdä miten onnistuu.
On se tuo poika kova traktorien perään. Naapurissa serkku laittaa uuden talonsa pihaa ja mun toinen serkku on siellä ollut eilen ja tänään traktorilla laittamassa pihaa. Ja eilen Onni oli papan kanssa katsomassa sitä. Kun pappa tänään kysyi, mennäänkö katsomaan " äkrää" (Onnin traktori), alkoi Onni hihkua onnesta ja hoki " äkrä, äkrä" . Oli päässyt istumaan hyttiinkin.
Huomenna neuvola. Outoa, kun viimeksi on käyty melkein 2kk sitten. Meillä ei näin pitkää taukoa ole ollut pitkään aikaan. Tuskin koskaan. Saapahan mitat otettua ja hoidettua lääkärin kanssa noita allergia juttuja eteenpäin. Piikki jäänee saamatta.
Eipä ole Kelalta tullut vieläkään päätöstä meidän hoitotuesta. En usko, että saadaankaan. Mies soitti viime viikolla ja se oli jossain erityistarkistuksessa se meidän saama lääkärin lausunto. Tälle viikkoa lupasivat päätöksen...
Lempolle onnea ison urakan loppuun saattamisesta!!!
T-P
Enkelille hirmuisesti onnea!!!!!!!!!!
Ja Tealle hääpäivänjohdosta myöskin. Tea muuten,mä olen ihmetellyt kun multaki tulee edelleen maitoa puristamalla,meillähän vielä on ollut ehkäisy päällä. Mietinkin itse että onkohan normaalia,mulla tullut puristamalla koko ajan,siis ei mitään väliä jolloin ei olisi tullut,hmmm....
Taaperon kanssa pakattu pari laatikkoa ja perehtyminen lipastojen ja hyllyjen sisältöihin sai suorastaan kauhistumaan, meillä ei voi olla näipaljon ta-va-raa ja pö-lyis-tä,uh
Taapero levitteli sanomalehtiä ja purki yhden jo pakatun laatikon jossa oli pakasterasioita ja levitteli ne pitkin terassia,sit innostui leikkimään rasioilla,jolloin mä sai pakattua taas kaksi muutalaatikkoa.
tiivii
Tealle hyvää hääpäivää!Voi kun oli mies ihanasti muistanu :-)
JA toivottavasti kokeissa selvii jotain,jos on aihetta selvitä..Olipa tyhmä lause,mutta jos ymmärrät idean että paljon sinua ajattelen ja toivon että saatte nyyttinne tilaukseen.
Typy kai nukkuu..pojalla on taas juoksevia asioita-ei pysy sängyssä millään..
Pe on meidän puistossa lasten tapahtuma,paljon ohjelmaa..ja mulla olis aamulla jumppa,mut kai pakko jättää jumpat ja ajatella lapsia..
Syömään pitäs mennä,jos sais kohta miehenki kotii...
Taas tuli poika..likaset nenäliinat roskii ja pissahätäkin on...
jatu
SYLINTÄYDELTÄ ONNEA ENKELILLE JA MASUN PIKKU PAVULLE!!!! :-DDDD Senkin rontti!!!
Bikineistä. Sunnuntaina olin taaperouinnissa. Raskausarpien viiruttama masu bikien päällä roikuen. :-D 14kg on vielä odotuskiloja. Ja sitä lähtöpainoakin oli... Minä olen bikinityyppi, vaikka moni toivoisi varmaankin minun käyttävän telttaa uimaan mennessäni.. ;-)
Huomenna kerhoon, Aaviksen sairaan hyvän kakun kera. Meni vähän leipomiset myöhälle..
Lila75
Varjelusta pienen ihmisentaimen kasvuun ja hyviä vointeja äidille ja koko perheelle.