Oletteko tavanneet ihmistä, joka ilmeilee paljon?
Saattaa esimerkiksi yhtäkkiä työntää kielen suusta niin pitkälle kuin voi tai muuten tekee outoja ilmeitä keskustelun aikana. Näin siis joka kerta tavatessanne. Yrittää näin olla hauska. Onko joku sairaus?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ja tarkennan vielä että olen siis treffaillut tällaista miestä. Mietin kuitenkin miten kehtaisin ikinä viedä näytille vanhemmilleni. Koko joutuisi jännittämään että toivottavasti ei oo tommonen silloin.
Deittailin nuorena miestä, jolla oli sama paha tapa. Se oli myös yksi syy eroon, koska ärsytti ja antoi miehestä aika yksinkertaisen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Oisko suonenvetoja kielessä?
Ei todellakaan, huvikseen vain noin tekee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tarkennan vielä että olen siis treffaillut tällaista miestä. Mietin kuitenkin miten kehtaisin ikinä viedä näytille vanhemmilleni. Koko joutuisi jännittämään että toivottavasti ei oo tommonen silloin.
Deittailin nuorena miestä, jolla oli sama paha tapa. Se oli myös yksi syy eroon, koska ärsytti ja antoi miehestä aika yksinkertaisen vaikutelman.
Ok. Oliko deittailemallasi miehellä mitään traumoja lapsuudesta? Hänellä ollut väkivaltaisuutta. Mietin jos siitä johtuu kun yrittää aina sulkea mielestä huonot asiat ja siksi hassuttelee?
Voiko olla tourette vaikkei kiroile