Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko tavanneet ihmistä, joka ilmeilee paljon?

Vierailija
20.11.2018 |

Saattaa esimerkiksi yhtäkkiä työntää kielen suusta niin pitkälle kuin voi tai muuten tekee outoja ilmeitä keskustelun aikana. Näin siis joka kerta tavatessanne. Yrittää näin olla hauska. Onko joku sairaus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkennan vielä että olen siis treffaillut tällaista miestä. Mietin kuitenkin miten kehtaisin ikinä viedä näytille vanhemmilleni. Koko joutuisi jännittämään että toivottavasti ei oo tommonen silloin.

Vierailija
2/6 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko suonenvetoja kielessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tarkennan vielä että olen siis treffaillut tällaista miestä. Mietin kuitenkin miten kehtaisin ikinä viedä näytille vanhemmilleni. Koko joutuisi jännittämään että toivottavasti ei oo tommonen silloin.

Deittailin nuorena miestä, jolla oli sama paha tapa. Se oli myös yksi syy eroon, koska ärsytti ja antoi miehestä aika yksinkertaisen vaikutelman.

Vierailija
4/6 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko suonenvetoja kielessä?

Ei todellakaan, huvikseen vain noin tekee :D

Vierailija
5/6 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailin nuorena miestä, jolla oli sama paha tapa. Se oli myös yksi syy eroon, koska ärsytti ja antoi miehestä aika yksinkertaisen vaikutelman.

Ok. Oliko deittailemallasi miehellä mitään traumoja lapsuudesta? Hänellä ollut väkivaltaisuutta. Mietin jos siitä johtuu kun yrittää aina sulkea mielestä huonot asiat ja siksi hassuttelee?

Vierailija
6/6 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla tourette vaikkei kiroile