Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että miehet pelkää kauniita naisia?

Vierailija
20.11.2018 |

minusta on

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustatko väitteesi siihen että kukaan ei pelkää sinua?

Vierailija
2/10 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. - Tosin en voi vastata kuin omasta puolestani. En minä pelkää kauniita naisia.  Mutta ei pelottomuuteni sitä tarkoita, että jos olisi valittavana kaksi naista, niin valitsisin aina ja joka kerta sen kauniimman... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne miehet pelkää, joiden itsetunto on olematon. Loput lääppii iholla vaikka olisivat millaisia röllejä, kun eivät tajua tasoaan ja kuvittelevat omaavansa mahiksia.

Vierailija
4/10 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väkttelen kauniita, kosk heidän joukossaan on useasti itseään täynnä olevia prinsessoja. Siksi en jaksa yhtään kaunista naista. Sori siitä.

Vierailija
5/10 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyvinkin sievä ja kyllä minulle tulee miehet juttelemaan ja on mukavia - kaikentasoista sakkia.

Vierailija
6/10 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä...Minulle on useampi samanikäinen mies sanonut että oli lukioaikoina korviaan myöten ihastunut minuun mutta ei uskaltanut tehdä minkäänlaista aloitetta kun tunnuin olevan täysin saavuttamattomissa ulkonäöllisesti ja muutenkin. He olivat ystäväpiirissäni lukioaikoina mutten olisi ikinä ajatellut että heillä olisi ollut muuta kuin kaverillisia tunteita minua kohtaan. Ne oli muut tytöt joille vislattiin ja joiden kroppaa ja muita juttuja arvosteltiin positiivisesti:) Itseasiassa koko kouluajan ajattelin että olin sellainen harmaa hiirulainen jota kukaan ei ihaile. Me vaan hengailtiin yhdessä ja tehtiin ehkä jotakin kolttosiakin vielä lukioaikoina. 

Mutta jos tuo mitä he ovat sanoneet jälkeenpäin on totta niin miehet ehkä sitten ovat vähä pelokkaita niiden naisten suhteen jotka ovat heidän mielestään kauniita. Miehethän tykkää erityyppisistä naisista niin etteivät kaikki tykkää samoista lyyleistä, siis ulkonäöllisestikään.

Vierailija
7/10 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kauniiksi määrittelevästä naisesta on jokaisen miehen hyvä pysyä kaukana.

Vierailija
8/10 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkaikkea miehet pelkäävät älykkäitä naisia. Siitä on kokemusta. Vain yksin kertaiset

Miehet uskaltavat yrittää.

Kauniita naisia kaikki miehet haluavat. Minulta kysyttiin nyt iäkkäämpänä tiesinkö, että olin kaunis nuorena. En tiennyt, kukaan ei sanonut. Olisi pitänyt tietää jo kun katselin äidin vihkikuvaa.

Enempi tässä vieläkin on ihmettä näiden keskinkertaisten miesten kanssa, jotka pörräävät lähellä.

Vierailija
9/10 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ainakin pelkää kaikennäköisiä miehiä. 

Vierailija
10/10 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä kauniiksi määrittelevästä naisesta on jokaisen miehen hyvä pysyä kaukana.

jaa että huonon omatunnon omaava seinäruusu joka ei arvosta omaa kehoaan on viehättävä?

mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi