Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmotivaation löytäminen työstä itsestään, asiakkaiden auttamisesta jne. Kertokaa omista kokemuksista!

Vierailija
20.11.2018 |

Teen työtä, jossa autan huono-osaisia ihmisiä. Viime aikoina motivaatio on ollut kateissa ja kaipaisin muiden kokemuksia siitä, miten kääntää ajatukset siihen miten tärkeää työtä teen, sen sijaan että märehtisin työyhteisön huonoja puolia, pomon ärsyttävyyttä yms.

Eli te ketkä työskentelette vammaisten, vanhusten, mielenterveysongelmaisten tai muiden vastaavien parissa, kertokaa mikä motivoi ja tuo iloa ja onnistumisen tunteita työssänne suhteessa asiakkaisiin.

Minulle eräs asiakkaani totesi tänään, etteivät he pärjäisi ilman minua. Siitä tuli hyvä mieli, ja aloin pohtia tätä aihetta laajemmin.

Ajatuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein asiakkaat minun kanssani keskusteltuaan alkavat itkeä. Ei siitä että olisin ollut jotenkin ilkeä vaan siksi että joku myötätuntoisena kuuntelee heidän huolensa ja tekee niille mitä pystyy. Tämä palkitsee työssä eniten.

Vierailija
2/4 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein asiakkaat minun kanssani keskusteltuaan alkavat itkeä. Ei siitä että olisin ollut jotenkin ilkeä vaan siksi että joku myötätuntoisena kuuntelee heidän huolensa ja tekee niille mitä pystyy. Tämä palkitsee työssä eniten.

Minäkin pidän tärkeänä tuota, että pysähtyy edes hetkeksi ja kuuntelee. Yrittää auttaa ja keksiä ratkaisua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä noiden ihmisten omaiset, tuleeko heiltä koskaan positiivista palautetta?

Vierailija
4/4 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä noiden ihmisten omaiset, tuleeko heiltä koskaan positiivista palautetta?

Itse en kovin usein tapaa asiakkaiden läheisiä, mutta silloin kun niin käy, palaute on aina ollut positiivista, ja se on tietenkin tuntunut hyvältä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän