Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis KENEN rahaa EL lupaa jakaa??

Vierailija
20.11.2018 |

tur vap aik an saaneille esitetään jopa 70 prosentin palkkatukea!! On helppoa päätellä, kumman työnantaja palkkaa: tavallisen työnhakijan, jonka palkan hän maksaisi kokonaan itse vai hakijan, jonka palkasta 70 prossaa maksaa "joku muu" ja työnantajan siivuksi jää vain 30 prosenttia.
Mutta MISTÄ rahat, EK? https://www.iltalehti.fi/talous/a/27eab112-9ef0-4908-b489-9dc487e0658c

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

typo otsikossa, piti olla EK

Vierailija
2/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sulta älä huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiltä voi leikata vähän lisää. Sitten kun niiltä loppuu niin ammatillisesta koulutuksesta tai vanhuksilta voi repiä vielä jonkun verran.

Vierailija
4/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me työssäkäyväthän ne lisärahatkin maksetaan. Viekää tuhkatkin pesästä! Kunhan yrittäjillä menee hyvin...

Vierailija
5/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt ensin työllistettäisiin omat työttömät. Taitaa ek:lla olla tavoite ainoastaan halpatyömarkkinoiden luominen maahamme.

.

Vierailija
6/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa nyt ensin työllistettäisiin omat työttömät. Taitaa ek:lla olla tavoite ainoastaan halpatyömarkkinoiden luominen maahamme.

.

no sittenhän EK:lla onkin takuuvarma taktiikka. Noilla konsteilla halpatyömarkkinoiden luominen onnistuu vaivattomasti

Vierailija
7/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitys'maista tulevilla on usein niin huono koulutustaso ja kielitaito, ettei palkkaaminen kannata vaikka työnantaja saisi siihen 100 prosentin palkkatuen.

Vierailija
8/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitys'maista tulevilla on usein niin huono koulutustaso ja kielitaito, ettei palkkaaminen kannata vaikka työnantaja saisi siihen 100 prosentin palkkatuen.

Ei se, että maassa on sota, tarkoita, että se on kehitysmaa. 

Mun seurustelukumppanilla on kaupallisen alan masters degree Teheranin yliopistosta, mites sulla? :) 

Vierailija
9/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 70% työajastakin menee kieli- ja kulttuuriongelmien ratkomiseen, niin taitaa jäädä palkkaamatta moneen paikkaan. Julkisille kai lähinnä sopivat, eli raha kiertää taskusta toiseen. Sitä kutsutaan bruttokansantuotoksi.

Vierailija
10/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun seurustelukumppanilla on kaupallisen alan masters degree Teheranin yliopistosta, mites sulla? :) 

Iran on kehitysmaa. Kehitysmaissa hyvin harvoilla on yliopistokoulutus ja sitä paitsi siellä yliopistojen taso on yleensä huomattavasti matalampi kuin länsimaissa.

Vierailija
11/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sun seurustelukumppanilla on myös kielitaitoa ja asenne kohdillaan, hän ei varmaan tukitöitä tarvitsekaan?

Vierailija
12/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kilpailukyvyn heikoin kohta on johtajiston ylin, kovin tylppä kärki.

Vierailija
13/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Ei ihme, että haluat päteä.

Vierailija
14/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan sulta älä huoli.

Eli sulla ennemmänkin tietoa tästä. Kerro toki meille muille tietosi.

Vierailija
15/17 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on LL, itse DI + KTT. Oliko sulla muuta?

+meidän paperit löytyy kirjahyllystä, sun poikaystävällä ne tippui kiireessä välimereen.

Vierailija
16/17 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iran on kehitysmaa. Kehitysmaissa hyvin harvoilla on yliopistokoulutus ja sitä paitsi siellä yliopistojen taso on yleensä huomattavasti matalampi kuin länsimaissa.

Ööö no ei kyllä ole. Rikas maa (öljy), korkeakoulutus on erittäin tavallista ja maasta löytyy parempia spesialisteja esim. lääketieteen saralla kuin Euroopasta. Suosittelen ensin googlettamaan ja sitten vasta huutelemaan :)

Ongelmana tietysti sharia-laki ja korruptio sekä varallisuuden epätasainen jakautuminen. 

Vierailija
17/17 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sun seurustelukumppanilla on myös kielitaitoa ja asenne kohdillaan, hän ei varmaan tukitöitä tarvitsekaan?

En usko että tarvitsee pidemmällä tähtäimellä, mutta voisi auttaa integroitumisessa ja kielen opiskelussa. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä