Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EU tekee youtuben laittomaksi euroopassa.

Vierailija
20.11.2018 |

https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/nauti-youtubesta-kun-viela-ehdit-jul…

Varmaan politbyroo kaavailee omaa propaganda palvelua tilalle.

Kommentit (161)

141/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enään paljon muuta katsokkaan kun juutuupia ja sieltä vielä näitä yksityihenkilöiden pitämiä videoblogeja.

Onko lainlaatijat ajatellut näitä henkilöitä jotka saavat jotain tuloa juutuupin kautta ja osalle se on ihan elanto jo.

Vierailija
142/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilanori kirjoitti:

Mä en enään paljon muuta katsokkaan kun juutuupia ja sieltä vielä näitä yksityihenkilöiden pitämiä videoblogeja.

Onko lainlaatijat ajatellut näitä henkilöitä jotka saavat jotain tuloa juutuupin kautta ja osalle se on ihan elanto jo.

ENÄÄ!!! Tajua se perkeleen sivistymätön p*aska!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijänoikeudet voisi lakkauttaa. 70 vuotta tekijän kuoleman jälkeen jo nyt ja loppua ei vedätyksille näy.

Olen säveltäjä. Miksi minun pitäisi säveltää Sinulle musiikkia ilmaiseksi? Mikä oikeus juuri Sinulla on päättää ammatistani?

Vierailija
144/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole enää musiikkia, turha kitistä ja rukoilla enää ketään säveltämään sitä.

Vierailija
145/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa levyjä.

Vierailija
146/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijät eivät voi mitään näille päätöksille. - sama

Vierailija
147/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan et mitä tällainen voi olla mahdollista vielä 2010-luvulla? Ei järkeä päässä mepeillä.

Vierailija
148/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vpn on keksitty

Eipä kuulemma pysty moisella edes ohittaa esim. Netflixin maarajoituksia, joten miten se sitten toimisi Youtubenkaan kanssa?

Vierailija
149/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa.

Vihdoinkin keksitty konsti, millä saadaan nuoret äänestämään, kiinnostumaan politiikasta ja vallankumouksiin mukaan.

150/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielioppin*azi kirjoitti:

Mattilanori kirjoitti:

Miks ihmees et puutunu tohon kun kirjotin Youtuben juutuupiksi?

Toivoo: p*aska.

Vierailija
151/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa levyjä.

En osta, kuuntelen vanhoja. Nykymusa on vessasta.

152/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilanori kirjoitti:

Kielioppin*azi kirjoitti:

Mattilanori kirjoitti:

Miks ihmees et puutunu tohon kun kirjotin Youtuben juutuupiksi?

Toivoo: p*aska.

Täytyypä vähän jatkaa.

Äidinkieli oli mulla tosiaan koulussa 5 eli ei paljo kiinnostanut ja sen verran mussakin on na*sia että ärsyttää esim. ketä sanan käyttäminen kuka sijasta yms. mikä muuttaa merkityksen täysin, mutta ei mua sentään haittaa jos on kirjain liikaa tai liian vähän jossain jossei se nyt merkitystä muuta.

Vierailija
153/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa levyjä.

En osta, kuuntelen vanhoja. Nykymusa on vessasta.

Tarkoittaa myös vanhoja sekä klassista musaa.

Vierailija
154/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vpn on keksitty

Eipä kuulemma pysty moisella edes ohittaa esim. Netflixin maarajoituksia, joten miten se sitten toimisi Youtubenkaan kanssa?

Pystyy kyllä ohittamaan kunhan valitsee oikean VPN:n.

155/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vpn on keksitty

Pystyy kyllä ohittamaan kunhan valitsee oikean VPN:n.

Jos olen käsittänyt oikein niin tuolla VPN:nällä näkee siis jenkkisisältöä sitten youtubesta, mutta ei taida auttaa tähän että ei tule sitten tätä kotimaista sisältöä mitä itse lähes pelkästään kulutan.

Vierailija
156/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se VPN auta enää, koska ovat näissä em. palveluissa kiinnittäneet huomiota VPN.n tiettyihin aspekteihin, joten se toimii hyvin vähän aikaa jos ollenkaan.

Vierailija
157/161 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kuinka pihalla siellä EU:ssa ollaan normaalin ihmisen elämästä. Ja sitten ihmettelevät kun italiat ja muut laittavat vastaan.

Ja noi päätökset tekee noin 70 viuotiaat ihmiset, jotka ei ymmärrä mistään mitään. Tietyissä asioissa se yli-ikä on haitta eikä pysytä perässä. Eu tempasee omaa nolkkaan pahasti, kun rupee pelleilee satojen miljoonien ihmisten kanssa

Vierailija
158/161 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kuinka pihalla siellä EU:ssa ollaan normaalin ihmisen elämästä. Ja sitten ihmettelevät kun italiat ja muut laittavat vastaan.

Ja noi päätökset tekee noin 70 viuotiaat ihmiset, jotka ei ymmärrä mistään mitään. Tietyissä asioissa se yli-ikä on haitta eikä pysytä perässä. Eu tempasee omaa nolkkaan pahasti, kun rupee pelleilee satojen miljoonien ihmisten kanssa

Siltä todella näyttää. Saksan europarlamentaarikko ja koko direktiivin pääjehu Axel Voss sanoi saksalaisessa tv-haastattelussa eilen, että direktiivi vaatii lataussuodattimet ja pitäisi harkita, kuuluuko Youtuben olla olemassa ollenkaan. Eiköhän tämä kerro olennaisen. 

Vierailija
159/161 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on jo pelleillyt sadoilla miljoonilla ihmisillä. Vaikka osa ihmisistä herää tilanteeseen, eivät he saa ääntänsä kuuluviin. Esimerkiksi keltaliivit ovat olleet liikkeellä jo viikkoja, mutta lehdistö vaikenee ja vähättelee tilannetta. Tuloksena kansa oikeasti luulee että polttoaineen hinta on syy vihalle. Verojen korottaminen on vain seuraus asiasta x.

Nyt onkin kova kiire rajoittaa sananvapautta internetissä. "Väärä tieto" on korvattava "riippumattoman median" näkemyksillä.

Vierailija
160/161 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska astuu voimaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi