Veikkauksen ylimielinen asiakaspalvelun taso..
Esimerkki yhdestä keskustelusta ja "palvelusta"..
Tervetuloa Veikkauksen asiakaspalveluun!
LATAA LISÄÄ VIESTEJÄ
Harri 10.08
Hei. Kuinka voin auttaa?
Minä 10.08
No hei. Harri.
Kerrotko mikä nikki voitti smagun jpn?
Viimeksi..
Teillä kun ei näytä voitonjaot päivittyvän kuin satunnaisesti..
Harri 10.09
Koska tuo jackpot meni?
Minä 10.09
Kuten timantissa ei päivity lainkaan..
Jne
Aamulla tai yöllä
Oli n 10 000 plus..
Timamtti pyörii vain tyhjää..
Miksi teillä ei korjata mitäään, kun useana pvnä samat "ongelmat"?
Vai ovatko ne tahallisia..?
Viestit ei välity?
Harri 10.11
Tuonne Smaragdiin voitot päivittyvät hieman myöhemmin tänään.
Minä 10.12
Aijaa?
Harri 10.12
Timantin osalta ongelmatilanne on korjauksessa ja toivottavasti korjaantuu pian.
Minä 10.12
No miksi?
Voitko ilmoittaa jp nimen jo?
Konenikin nimen..
Lovin on hidasta firmalla, jossa väitetään olevan miljoonatulos joka päivä...
Kovin
Huonoja mekaanikkoja..
Harri 10.14
En valitettavasti pääse tästä eteenpäin katsomaan nimimerkkien voittoja.
Minä 10.14
Kyllähän teillä aspaväellä tulisi olla suora yhteys firmaan tai arpojaan.. Who ever..
Ja miksi et?
Mikä virka teillä aspaväellä oikein on?
Tajorta
Tarjota idk vastauksia?? Ja sori siittä?
Soita tieto hae ae arpojalta.
Vai onko se kiellettyä?
AsiaksPaLvELU?
Kuka on esimiehesi?
Täytynee postata tämä asiakaspalveluhaluttomuus eteenpäin..
Harri 10.17
Voit laittaa sähköpostitse kyselyä osoitteeseen asiakaspalvelu@veikkaus.fi, niin kokoamme pyytämäsi tiedot.
Minä 10.17
Mistä teille se palkka maksetaan. Pelaajien kukkarosta.
Harri 10.18
Tämä on erityyppinen palvelu ja tietojen kaivaminen tai pidempi selvittely ei valitettavasti ole mahdollista.
Minä 10.18
Sanoit että tulee myöhemmin tietoon? Mistä sait sen tiedon?
Millä tavalla erityyppinen?
Voitko selventää?
Kyllä ennen sai heti suoraan tiedon ja soitettiin vaikka arpojalle.
Mikä on muuttunut?
Minä 10.21
Niin?
Voitko vastata?
Harri 10.21
Tiedot päivittyvät sivuillemme päivän mittaan. Tämä on tiedossa ja pahoitteluni, että tieto tulee sinulle liian myöhään.
Minä 10.21
Jos ei ole ylivoimaista?
Eihän ne todellakaan aina päivity
Kysymys kuuluu, että miksi ei.
Ja mikä on muuttunut palvelussa, että niitä ei voi enää hakea?
Minä 10.24
Saanko vastauksen tuohon?
Harri 10.24
Päivityssykli on harventunut, mutta saman päivän aikana myöhemmin on katsottu riittävän.
Laitan toiveesi nopeammasta tahdista meillä eteenpäin.
Minä 10.24
Miksi sitä tietoa ei voi enää soittaa, vai onko se teille liian vaivalloista palkkaanne nähden?
Vai jopa kiellettyä..
Harri 10.26
Tietoa ei saada kaivettua asiakaspalvelussa esiin, vaan se pitää erikseen kysyä eBingosta vastaavilta henkilöiltä. Tiedon saamiseen voi kulua aikaa, eikä asiakasta kannata roikottaa puhelimessa esim. tuntia tai enemmän.
Minä 10.26
Ai? Ja sinne on tuntikausien jonot vai? Eikö onnistu tekstiviestinä? Miksi se ennen onnistui helposti?
Harri
Jos oikean henkilön saa heti kiinni, niin voisi onnistua nopeastikin.
Jnejne..
Kysyin, miten olisi jos olisi vaikka heti ottanut yhteyttä.. Asia olisi jo hoidettu. Mutkumutku jne.
Onko tämä veikkauksen linja? Mahdollisimman epämääräistä ja sinnepäin vastauksia. Tekniikka ei toimi ja muutenkin kyseenalaiset arvonnat. Samat nikit aina onnekkaina..
Oletko törmännyt ylimieliseen aspapalveluun veikkauksessa?
Kommentit (28)
Asiallistahan tuo palvelu oli, siitä huolimatta että sinä käyttäydyit mulkusti ja ärsyttävästi.
Uskomatonta kaartelua! Tollaisiahan ne siellä on.
Joo ne on tuommoisia, että ei ny jassa. Soita ite.
Mikä chattijankuttaja AP oikein on???
Tuollaisten jankuttajien takia me muut asiakkat joudutaan sitten jonotella palveluchatteihin yksinkertaisen kysymyksen kanssa sen 15-20 minuuttia!!!
Huh, onneksi en ole asiakaspalvelualalla. Menisi hermot tuollaisiin aasiakkaisiin. Ihan noin vinkkinä jatkon kannalta, jos menee tuo pelaaminen noin pahasti aivon alle niin suosittelen lopettamista.
Ärayyntyminen johtui useana pvnä saman tasoisesta palvelun tasosta. Ennen tyypit otti heti yhteyden ja asia ratkesi minuutissa. Nyt vain pyöritellään kynää? Aspan tehtävä on palvella asiakasta! Siitä heille maksetaan!
Joo, näyttää runsas nettipelaaminen korreloivan aika suoraan pienen älykkyyden kanssa.
Feikan bimpoaspat päivystää vauviksella, joten ei ne jassa ny palvella asiakkaita hahaha. Tossahan näkyy, et tyyppi pitää monen minsan taukojanyksinkertaisiin kyssäreihin. Voihan geeshjuusto?
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Todellakin on törmätty. Kaikki niin hirveän vaikeaa aina muka selvittää.
Valtion peöifirma ku settaa. Älkää pelatko.
Voi luoja miten rasittavalta tyypiltä vaikutat 😂😂😂 Voi sitä reppanaa, joka joutui tuon loputtoman turhanjankkaamisesi uhriksi.
Toi aspahan tossa puhui muunneltua totuutta lol. Ensin väitti että on muka mahdotonta selvittää. Sitten jankutksen jlk perui puhensa, etku pitäisi ottaa yhteys niihin bingotäteihn ja kaikkea ja ku ei oikein jaksais?
Valtion virkaturhajengi päivystää ja komppaa valtion pelisampoa! 😂 Hyvin laitettu haluton asiakaapalvelija järjestykseen! Suomalaisethan nurisee yleensä vain nurkan takana ja suoran palauttteen anto on vaikeaa. Näin toimii reilu asiakas. Varmaan ulkolainen, kun on pokkaa.
Wtg!
Onneksi en ole asiakaspalvelija niin ei tarvitse näytellä kilttiä ap:n kaltaisille apinoille.
AP puolustaa täällä näköjään itseään ja lähettää joka toisen viestin.
Oot kyllä raskas henkilö.
Siis en tajunnut tuosta keskustelusta mitään :D Siis mitä siinä koitettiin kysyä?
Siellä on tää kueijaksakiinnostaa sukupolvi täydellä palkalla töissä, mutta se palvelu ei tosiaankaan kiinnosta. Huomattu on.