Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia jännittää leikkejä, pelejä, tutustumisleikkejä yms. hauskaa

Vierailija
19.11.2018 |

Onko normaalia jännittää ja kammota kaikkea tavallisuudesta poikkeavaa ja hauskaksi tarkoitettua? Siis jotain vaikka työpaikan tykypäiviä tai naamiaisia? Meillä on jälkimmäisenä mainittu tulossa ja kaikki muut ovat innoissaan, kun saa laittaa jotain hauskaa päälle. Itse täällä hermoilen. Minkä takia minulta puuttuu kyky heittäytyä tuollaisiin tilanteisiin? Kammoan myös kaikkia leikkejä ja hauskoiksi tarkoitettuja pelejä. Onko tällainen normaalia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman on jo tästä keskustelusta aikaa, mutta vastaillaan nyt kuitenkin :) 

Itse olen kärsinyt samasta jo pitkään ja nyt on vihdoin selvinnyt syykin. Kun olin lapsi ja leikin, isoveljeni kiusasi ja pilkkasi minua usein asiasta. Päädyin elämään kyynisenä elämääni ja pidän kaikkia leikkiviä ihmisiä noloina. Jopa lapsia :/

Kykenemättömyyteni osallistua leikkiin tai olla leikkimielinen johtuu siis lapsuudentraumasta.

Elämän kuuluu olla leikkiä, ja se hauskanpito kuuluu meille kaikille. Toivon vain, että voisin leikkiä ilman jatkuvaa nolatuksitulemisenpelkoa. Toivon sitä myös kaikille teille, jotka painitte saman asian kanssa <3

Vierailija
22/26 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaa köysi kaulaan sille joka nuo idioottimaiset tutustumisleikit on keksinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus ketju jonka perusteella lähes kaikki inhoavat tutustumisleikkejä.

Vierailija
24/26 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä yksi, joka vihaa noita leikkejä. Olen muutenkin hiljaisempi ja rauhallisempi tyyppi. Mulla ei ole edes mitään traumaa taustalla enkä koe, että olisin ollut koulussakaan erityisen kiusattu. Silti pelkään, että mulle nauretaan ja loistaahan se muutenkin noissa tilanteissa kilometrin päähän, että olen todella ahdistunut enkä koe oloani millään tavalla mukavaksi.

Vierailija
25/26 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutta inhoan noita mukahauskoja leikkejä sydämeni pohjasta.

Vierailija
26/26 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burga päälle noille päivilleä