Miten flirttailet töissä?
Jos olet vielä kiinnostunutkin flirtin kohteesta?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÖISSÄ EI FLIRTTAILLA!
Minkä takia? Työpaikat alkaa olla niitä harvoja paikkoja mistä voi löytää kumppanin ihan selvin päin ja livenä, toisin kuin baareissa ja tinderissä.
Työpaikan pitää olla turvallinen, eikä siellä saatulla ahdistunutta oloa työkaverin flirttailun vuoksi. Töihin pitää pystyä menemään joka päivä.
Totta. Se on hienovarainen raja, milloin menee yli.
Sanon kohteelle "ANNA!", häpeän heti sanomaani ja painun takaisin työpisteelleni koodaamaan.
Atk-työntekijä, iki-impi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma siten, että sanon toisen nimen. Sanon vaikka lähtiessäni, että "no moikka sitten Pekka", ja se on kuulemma flirttiä. Olisi mennyt ohi, ellei toinen työkaveri olisi valistanut.
Oho, mullehan flirttailee naistyökaverit siinä tapauksessa päivittäin. Olen heteronainen.
Heteronainen nimeltään Pekka.... 🤭
Vierailija kirjoitti:
En flirttaile tuntemattomille. Sitten mun kavereille ja tutuille saatan olla tosi flirtti. Mutta sekin tulee luonnostaan, en ajattele sitä. Monasti on käynyt niin, että ne luulee, että olen flirtannut tarkoituksella ja olen kiinnostunut.
Sama juttu. Omasta mielestäni olen kohtelias ja mukava, mutta vastapuoli ottaakin sen flirttinä. Kerran kysyin yhdeltä mieheltä, että miten ihmeessä käytökseni tulkitaan usein flirtiksi. Mies sanoi, että kun katson silmiin, hymyilen ja saatan palata vaikka viikonlopun jälkeen keskustelun aiheeseen, niin miehet kuvittelevat heti sen olevan kiinnostunutta flirttiä. No ei ole flirttiä, vaan vain keskustelua. Miten minä sitten olisin etten "flirttailisi"? En ilmeisesti katsoisi toista päinkään, en missään tapauksessa hymyilisi ja jos on pakko puhua, niin höpöttäisin vain omiani? On se vaikeaa. En ole edes nuori, vaan nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn mitä kuuluu, otatko kahvia, milloin jäät lomalle, mitä suunnitelmia, onko jo talvirenkaat, minkä merkkiset, nastat vai kitkat, haluisitko lounaalle heseen vai kanttiiniin, otetaanko tuplajuustot, tykkäätkö pirtelöistä, mansikka vai banaani, anna mäkin maistan.......
Eikös tämä ole ihan normaalia jutustelua?
Koskettelen kikkeliäni vessassa.