Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten flirttailet töissä?

Vierailija
19.11.2018 |

Jos olet vielä kiinnostunutkin flirtin kohteesta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen todella kiinnostunut jostakin, niin todella sekavaksi ja lapselliseksi menee käytös. Ei pysty edes flirttailemaan. Ne, joille flirttaillaan, on yleensä jotenkin kivoja ja vetäviä, mutta ei sen enempää tunteita.

Vierailija
2/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile koska olen varattu. Eikä minullekaan flirttailla koska en viestitä haluavani sellaista. Se on jännä juttu miten nuo asiat vaikuttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn mitä kuuluu, otatko kahvia, milloin jäät lomalle, mitä suunnitelmia, onko jo talvirenkaat, minkä merkkiset, nastat vai kitkat, haluisitko lounaalle heseen vai kanttiiniin, otetaanko tuplajuustot, tykkäätkö pirtelöistä, mansikka vai banaani, anna mäkin maistan.......

Vierailija
4/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä pitäisi määritellä flirtti, ja se, tarkoittaako se lähteelle ja kohteelle samoja asioita.

Vierailija
5/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile tuntemattomille. Sitten mun kavereille ja tutuille saatan olla tosi flirtti. Mutta sekin tulee luonnostaan, en ajattele sitä. Monasti on käynyt niin, että ne luulee, että olen flirtannut tarkoituksella ja olen kiinnostunut.

Vierailija
6/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla mitenkään. Hymyilen ujosti.

Vierailija
7/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile, en osaa.

Vierailija
8/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖISSÄ EI FLIRTTAILLA!

Vierailija
9/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veivaan kullin puolikovaksi ja hankkiudun lähikontaktiin hieromalla etumusta viehättävän naisen pyllynposkiin. Samassa yhteydessä esim. kahvikuppia ottaessa lähestyn takaapäin ja käteni sivu koskettaa naisen lollotinta. Saatan hengittää kiimaisesti hänen niskaansa hetken ajan. Naisen huoneessa käydessäni teen "pappanylkytystä" eli keinun kantapäilläni samalla turvonnutta sauvaani eteenpäin työnnellen ja yhdyntäliikettä imitoiden. Kielen lipsuttelu tehostaa sanomaani paritteluhaluistani.

Vierailija
10/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma siten, että sanon toisen nimen. Sanon vaikka lähtiessäni, että "no moikka sitten Pekka", ja se on kuulemma flirttiä. Olisi mennyt ohi, ellei toinen työkaveri olisi valistanut.

Vierailija
11/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En flirttaile tuntemattomille. Sitten mun kavereille ja tutuille saatan olla tosi flirtti. Mutta sekin tulee luonnostaan, en ajattele sitä. Monasti on käynyt niin, että ne luulee, että olen flirtannut tarkoituksella ja olen kiinnostunut.

Annatko vääriä viestejä ympärillä olijoille? Ei kannata, tulee sotkua, olet vain ihan asiallinen. Jotkut ovat niin eloisia, että kaikki tunteet näkyy selkeästi naamasta. Sitten ihmiset tulkitsee sen kiinnostukseksi. Koita olla vähän enemmän pokerinaama. Asiallinen.

Vierailija
12/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veivaan kullin puolikovaksi ja hankkiudun lähikontaktiin hieromalla etumusta viehättävän naisen pyllynposkiin. Samassa yhteydessä esim. kahvikuppia ottaessa lähestyn takaapäin ja käteni sivu koskettaa naisen lollotinta. Saatan hengittää kiimaisesti hänen niskaansa hetken ajan. Naisen huoneessa käydessäni teen "pappanylkytystä" eli keinun kantapäilläni samalla turvonnutta sauvaani eteenpäin työnnellen ja yhdyntäliikettä imitoiden. Kielen lipsuttelu tehostaa sanomaani paritteluhaluistani.

Tämä taisi olla naisen kynästä lähtöisin?

Vierailija
13/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan samalla työpaikalla. Mä vain hihittelen siinä, kun en osaa olla asiallisesti :)

Vierailija
14/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veivaan kullin puolikovaksi ja hankkiudun lähikontaktiin hieromalla etumusta viehättävän naisen pyllynposkiin. Samassa yhteydessä esim. kahvikuppia ottaessa lähestyn takaapäin ja käteni sivu koskettaa naisen lollotinta. Saatan hengittää kiimaisesti hänen niskaansa hetken ajan. Naisen huoneessa käydessäni teen "pappanylkytystä" eli keinun kantapäilläni samalla turvonnuttassa sauvaani eteenpäin työnnellen ja yhdyntäliikettä imitoiden. Kielen lipsuttelu tehostaa sanomaani paritteluhaluistani.

Me ollaan samalla työpaikalla. Mä vain hihittelen siinä, kun en osaa olla asiallisesti :)

Sulla taitaa olla jotain ongelmia reaktioiden kanssa? Annat koko ajan vääriä viestejä ympäristöösi?

Vierailija
15/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punoittavista poskistasi ja hihittelystäsi olen huomannut, että tahdot vastaanottaa parittelusauvani pyhimpääsi, mutta et oikein uskalla kertoa. Reippaasti vain.

Vierailija
16/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÖISSÄ EI FLIRTTAILLA!

Minkä takia? Työpaikat alkaa olla niitä harvoja paikkoja mistä voi löytää kumppanin ihan selvin päin ja livenä, toisin kuin baareissa ja tinderissä.

Vierailija
17/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan palkkaa potilaiden hampaiden huoltamisesta. Flirttailu ei kuulu toimeksiantooni.

Vierailija
18/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma siten, että sanon toisen nimen. Sanon vaikka lähtiessäni, että "no moikka sitten Pekka", ja se on kuulemma flirttiä. Olisi mennyt ohi, ellei toinen työkaveri olisi valistanut.

Oho, mullehan flirttailee naistyökaverit siinä tapauksessa päivittäin. Olen heteronainen.

Vierailija
19/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punoittavista poskistasi ja hihittelystäsi olen huomannut, että tahdot vastaanottaa parittelusauvani pyhimpääsi, mutta et oikein uskalla kertoa. Reippaasti vain.

Näin:) Sanoitit hyvin ajatukseni.

Vierailija
20/26 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÖISSÄ EI FLIRTTAILLA!

Minkä takia? Työpaikat alkaa olla niitä harvoja paikkoja mistä voi löytää kumppanin ihan selvin päin ja livenä, toisin kuin baareissa ja tinderissä.

Työpaikan pitää olla turvallinen, eikä siellä saatulla ahdistunutta oloa työkaverin flirttailun vuoksi. Töihin pitää pystyä menemään joka päivä.