Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran mies kävelee kantapäillään

Tum tum tum....
19.11.2018 |

Tuntuu kuin norsulauma siellä kävelisi. :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran mies vois heilauttaa sunkaltasta nihilistiä sillä kantapäällään suoraan käkättimeesi niin pysyt hiljaa.

Vierailija
2/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä. Tuo minun naapuri kävelee aina edestakaisin kämpässään klo 22- 23, eli juuri silloin kun itse yritän mennä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt kävelee kantapäillä. Äidin äiti teki samaa ja minä ja pikkuveljeni myös.

Vierailija
4/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kävelysi kuulostaa todennäköisesti samalta...

Normaali kävely + ontelolaatta = meluhaitta alakerran asukkaalle

Korvatulpat, vastamelukuulokkeet, kuulosuojaimet, poismuutto tai asenteenvaihdos rennompaan auttaa. Viimeinen on halvin, mutta ei helpoin.

Vierailija
5/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtl kirjoitti:

Sinun kävelysi kuulostaa todennäköisesti samalta...

Normaali kävely + ontelolaatta = meluhaitta alakerran asukkaalle

Korvatulpat, vastamelukuulokkeet, kuulosuojaimet, poismuutto tai asenteenvaihdos rennompaan auttaa. Viimeinen on halvin, mutta ei helpoin.

Halvin ja helpoin olisi, jos naapuri oppisi kävelemään ilman että paukuttaa kantapäillään. Asian tiedostaminen jo todennäköisesti auttaisi asiaa.

Vierailija
6/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että on miespuolinen elefantti yläkerrassa? Kaikki kanta-astujat joihin olen törmännyt ovat olleet naisia ja vielä ÄO-asteikon alapäästä noin karkeasti arvioiden.

Vierailija
7/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitäisi olla iloinen että kävelee omilla jaloillaan, ei ole proteesit tai pyörätuoli, aatteleppa vähäsen.

Vierailija
8/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläkerran naapuri, nuori mies, kusta lorottaa niin että ei jää kuulematta. Toimituksen jälkeen paiskaa pöntön kannen kiinni. Ei varmaan tajua, että on niin kovaääninen vessassa.

Uudehkosta kerrostalosta kyse.

Vierailija
9/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä?

Käveleekö ihminen!?

Vierailija
10/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIES.

Ei sitten riittänyt pelkkä "yläkerran asukas"?

Miesvihaahan sä olet lietsomassa

Taidat itse vihata naisia kun tuon kortin otit käyttöön.

Vierailija
11/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat kanta-astujia. Se on lajiominaisuus.

Vierailija
12/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännikalat on usein sitä sarjaa, mutta kuten miljoona kertaa on todettu niin kerrostaloasuminen on tasan niin kauan ok kun ei vain muita huomioonottamattomia kusipäitä satu muuttamaan naapuriin... ja aika usein niitä kyllä muuttaa jossain vaiheessa.

Vierailija
13/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat kanta-astujia. Se on lajiominaisuus.

Kyllä. Vaikkei hiipisikään päkiöillään suurin osa ihmisistä osaa liikkua tömistelemättä vaikka kantapää edellä jalka lattiaan ottaisikin. Kunnes toisin todistetaan pidän tömistelijöitä vähälahjaisina. Ei ole tullut edes normaaliälyistä vastaan, saati älykkö-tömistäjää.

Vierailija
14/33 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/33 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapuri kans. On tosi paljon kotona vieläpä :( nuori, pienikokoinen nainen ja infernaalinen töminä lähtee jaloista! Hän on muuten tietoinen siitä että hänellä on kova askellusääni. Tuli kerran neljän aikaan kotiin ja käveli 5 min hiljaa! :D Sitten se tavanomainen kolistelu, ovien paiskonta ja tömistely taas voimistui joksikin aikaa ennenkuin meni nukkumaan. En saanut ihan heti uudestaan unen päästä kiinni, raivostuttavaa. Tuokin ihan surutta tömistelee vielä 22-00 aikoihin. Että kun ärsyttää että hiljainen ja paljon poissa oleva entinen naapurini muutti pois ja tuo tuli tilalle.

Vierailija
16/33 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nainen yläkerrassa, joka tömistää kuin mammutti. Ravaa edestakaisi ympyrää. Imuroi 2 tuntia kerrallaan, kolina on hirveä. Patterit kolisevat ja imuri raapii kattoani. Ihmettelen, että miten normaalikokoinen ihminen voi jytistä niin paljon.

Vierailija
17/33 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minun. Ja tätä kävelyä tapahtuu lähinnä puolenyön jälkeen. Kuulostaa kuin lenkkeilisi asunnossaan, puukengät jalassa

Vierailija
18/33 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne täällä. Tuo minun naapuri kävelee aina edestakaisin kämpässään klo 22- 23, eli juuri silloin kun itse yritän mennä nukkumaan.

Asutkohan samassa asunnossa kuin minä?! Eli täällä sama homma, klo 22-23 on iltaravin aika yläkerrassa. Ja tässä talossa välipohjat on paikallavalettuja eikä ontelolaattoja ja silti tömf-tömf-tömf.

Vierailija
19/33 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kantautuu töminä myös sivulta päin. Ylimmässä kerroksessakaan ei tältä haitalta välttämättä välty.

Järjestyssäännöissä pitäisi olla yksityiskohtaisia ohjeita, mm. kielto ovien paiskomisesta, lorottamisesta, tömistelystä.

Vierailija
20/33 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä ääliöitä rivitaloonkin sopii.

Voivat olla hyvinkin muka ystävällisiä ja takana punotaan juonia ja ollaan ilkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan