Minäkö hoikka?
Olen nelikymppinen nainen, mitat 165/60. Minua sanotaan usein hoikaksi ja pieneksi. Jopa terveydenhoitaja kutsui hoikaksi. En omasta mielestäni ole hoikka, vaan pyöreähkö. Olin 20 vuotta sitten hoikka mitoilla 165/50.
Olenko teidän mielestänne hoikka? AV-raati, ääni on teidän!
Kommentit (12)
Et hoikka etkä lihava vaan normaalikokoinen.
Juupa juu,voit näyttää hoikalta,jos olet pieniluinen.Minua ei monikaan ole sanonut hoikaksi noilla mitoilla,vaan ns tavalliseksi joskus luki terv huol papareissa "tanakka",eli johtuu siitä ,etten ole niin siroluinen.
No et missään nimessä pyöreähkö. Riippuu todella paljon kehonkoostumuksesta. Voit hyvinkin olla noilla mitoilla hoikka, mikäli omaat enemmän lihasta kuin rasvaa.
Mutta rakkaat naiset, eikö olisi jo korkea aika lakata tuijottamasta kiloihin?
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu,voit näyttää hoikalta,jos olet pieniluinen.Minua ei monikaan ole sanonut hoikaksi noilla mitoilla,vaan ns tavalliseksi joskus luki terv huol papareissa "tanakka",eli johtuu siitä ,etten ole niin siroluinen.
Olen siroluinen, joten varmaaan sitten siitä johtuu, että näytän vaatteet päällä hoikalta. Jalat on myös aika pitkät.
-ap
Täydelliset mitat etenkin nelikymppiselle.
N19
Hoikka, eli normaalipainon alapäästä.
no mä olen 50vee, pituus 163 cm, paino 48kg. Olen omasta mielestä normaalikokoinen; läskiä löytyy vatsasta, perseestä ja erittäinkin reisien sisäpuolelta. Muut ei kommentoi olemustani, eli oletan olevani myös muiden silmissä ihan tavallisen kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, eli normaalipainon alapäästä.
BMI:n mukaan normaalipainon keskivaiheilta.
Vierailija kirjoitti:
Olet tyhmä
Jaajaa, av-mamma bmi50: kaikki hoikemmat ovat tyhmiä.
Olet tyhmä